דף הבית אינטרנט והחיים ברשת מסחר אלקטרוני חנות מסחר קוד פתוח
חנות מסחר קוד פתוח
יוסי בוזגלו 28/12/11 |  צפיות: 2576

מערכת אשר מנהלת את תוכן החנות המבוססת על קוד פתוח, יכולה להיות מערכת חזקה ויציבה וכמובן מאובטחת כיאות. עליה להיות מוכנה לפעולה מתחילת הדרך. חנות מסחר קוד פתוח הינה חנות אשר פועלת על ידי מערכת גמישה שמשלבת בתוכה מגוון תוספות ואפשרויות שיפור. מערכת זו תהה נוחה לפעולה עבור בית העסק מכיוון שהיא קלה מאד להתאמה ולעיצוב. מערכת הקוד הפתוח לניהול תוכן אשר נחשבת הטובה בסוגה נקראת דרופל.

מה מקנה קוד פתוח?

קוד פתוח הינו התשובה היעילה ביותר עבור פיתוח אתרים. הקוד הפתוח מאפשר ללקוח להתקדם ולהתפתח יחד עם האתר שלו. הוא מאפשר שפע של נתיבים עתידיים עבור בית העסק אשר עושה בו שימוש. בדרך זו, בניית החנות של בעל העסק נעשית בהתאמה אישית. הקוד הפתוח מאפשר עבור בעל העסק בנייה של חנות באופן משתנה בהתאם לרצונותיו. למעשה מתקיים כאן חופש בחירה אולטימטיבי עבור הלקוח.

באמצעות הקוד הפתוח יכול בעל העסק להיכנס אל החנות שלו ולהוציא את רעיונותיו לפועל באתר אשר נוח לתפעול בעזרת כלים נוחים לניווט, הגיון בריא ואינטואיטיבי. אין צורך בהבנה מרובה בתחום הטכני כדי להפעילה. מערכת קוד פתוח מאפשרת הרבה יותר מאשר מערכת סגורה.  במערכת סגורה עלול  לחלוף זמן עד אשר נמצא דבר אשר יש בו צורך לתיקון (מחדל) ובנוסף יחלוף זמן עד אשר הוא יתוקן ועד אשר התיקון יוטמע. לעומת זאת, במערכת קוד פתוח כל מחדל, תיקון, בעיה, שיפור, מחדל הבטחה ואופטימיזציה של המערכת, מטופלים מידית באמצעותה. כך יכול להתקיים המשך פעילות כמעט רציף של החנות.

המערכת כתובה בשפת התכנות אשר נקראת PHP. היא עובדת על טהרת הקוד הפתוח. המערכת בנויה בצורה מודולרית ולכן יכולה להתאים עצמה עבור כל לקוח ולקוח באופן פרטני ואינדיבידואלי.  על ידי המערכת ניתן ליצור קהילות ווירטואליות ורשתות חברתיות, מערכות האחראיות על איסוף מידע ועיבוד מידע, מערכות אשר מאפשרות מסחר אלקטרוני ומערכות תקשורת פנימיות.

לסיכום

מערכת קוד פתוח מקנה לעושה בה שימוש אפשרות לבצע את כל מה שהוא מעוניין באתר שלו בצורה ברורה וידידותית. יופייה של המערכת הוא גם ביכולתה הדינאמית המאפשרת שינויים כשעולה הצורך. חנות הפועלת עם מערכת קוד פתוח מאפשרת התנהלות מהירה, יעילה ותקינה.

המאמר בחסות Dreamview  המציעה פתרונות בתחום בניית אתרים ו קידום אתרים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI