דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר איפה קונים מתנות לחבר?
איפה קונים מתנות לחבר?
אקבולוט יעקוב 01/01/12 |  צפיות: 2542
המתנה המושלמת, ממש בהישג יד. מתנה כזו היא לא תוכל להחליף. אני הולך לכתוב לכם קצת על מתנה שקניתי לאשתי לעתיד בעבר, ומסתבר שהייתה זו המתנה הכי מושקעת שקניתי למישהו מעולם. היא התרגשה בטירוף, ואנו חיים באושר בעקבות הפתעה זו.

בלי להתאמץ מדיי

כאשר חיפשתי עבורה המתנה המושלמת בדקתי מלא אתרי אינטרנט, בקושי ישנתי בלילה ונלחצתי בגלל זה. רציתי שהיא תקבל משהו לא שגרתי, במקום להתפשר על הזמנה מאתר מפוקפק. משתבר שהשי שחיפשתי קיים כבר שנים. "מה?" אתם שואלים? מתנות לחבר.

העיקרון של שימוש בתמונות אישיות לא נחשב למהפכני במיוחד, אולם עדיין מגוון האפשרויות שניתן למצוא - נותנות לו נופך נוגע ללב ומהפכני. גם אם מדובר בלהגדיל תמונה אישית על בד ענק, או הדפסת קולאז' על ספל - זה מרגש ומבדר. נסו על חברה שלכם. שתפו איתי את הביקורת - בבלוג שלי. לפי בקשותיכם, אשמח לכתוב עוד עצות בעניין מתנה מקורית.

הכי מקורי שאפשר.

כולם יודעים שהרעיון הקיצ'י ביותר הוא להגדיל תצלום חמוד שלכם. לא במפתיע, זה בהחלט עובד, ואתם בהחלט תצליחו לגרום לה להתלהב ולהתפעלות, ולמרות כל זה אמליץ להחליט על משהו מקורי ומרומז; ציור מיוחד של כפר שטיילתם בו, הרחוב בו הכרתם לראשונה, או אולי אפילו תמונה שלה מהחטיבה. השקיעו בתמונה מחשבה יתרה, שלא יתעורר בטעות ריב לא יפה.

מבחר סוגי האפקטים שאפשר להוסיף לתמונה הוא רב מאוד. ההחלטה על אפקט היא בתכלס משימה לא פשוטה, אך לכך יוכלו לסייע לכם מומחים לצילום שיתנו לכם עצות. צילומים מסויימים בלתי אפשרי להגדיל בעקבות גודל התמונה, או משהו אחר. ולכן, אמליץ לכם לבחור כמה תמונות שונות, קחו לתשומת הלב.

יש גם מתנות מקוריות.

אז כמו שהזכרתי, הפתעות כאלה כולם אוהבים, גם כשהן ניתנות בספונטניות סתם באמצע השבוע. אם שמעתם על עוד רעיונות עבור הפתעה מקורית, ספרו לי כאן, וספרו לחברים.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקבולוט יעקוב


 


מאמרים נוספים מאת אקבולוט יעקוב
 
תכנון טיול לארה"ב בצורה אופטימלית
חלק גדול מפרוצדורת הוצאת הויזה אפשר לבצע על ידי דף השגרירות באינטרנט. ברר באתרי השגרירויות ואולי תוכל לחסוך טרטורים מיותרים.

טפטים מחירים והמלצות
22/01/12 | ריהוט
מרבית האנשים נוכחים שעות רבות בתוך הבית, והמראה מאוד משפיע על מצב הרוח. זאת הסיבה שרבים אומרים ששינוי וחידוש אחת לכמה חודשים, לווא דווקא שיפוץ נרחב, עשוי לשנות לגמרי את האופן בו אנו תופסים את מקום מגורינו.

תזמורת חתונות מקצועית
22/01/12 | חתונות
מעבר לדברים השיגרתיים שהתרגלנו לראות בארועים קטנים, יש עשרות רעיונות מעניינים שנכנסו לאחרונה וצוברים תאוצה. מה למשל? דוכני אוכל אקזוטיים, בריכות ועוד אטרקציות מטריפות. עם זאת בכל דרך שתבחר סופר חשוב שתזכור שבסוף יש גם הרבה מכובדים, מסיבה זו בדיוק רצוי שתנסה לכוון למכנה הגדול ביותר.

עבודת חוקר פרטי בחיפה
22/01/12 | חקירות
כאשר אנחנו נמצאים בבית, סוגרים את העסק ללילה למשך הלילה, או פורשים לפעילויות הפנאי שלנו, זכותנו לעשות כך מתוך הידיעה שאין אפשרות להיכנס למקום ללא הסכמה, לשדוד רכוש או חלילה, לגרום אפילו לחבלה גופנית.

מועדונים לבת מצווה ברחובות והסביבה
22/01/12 | חתונות
יהיה עלינו לערוך חישוב של מספר המוזמנים, ועל בסיס נתון זה - לחשב את גודל האירוע. יש להקפיד להזמין רק את מי שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיגיעו. דעו גם מראש שמתחם אירועים יותר מדיי גדול יעביר ריחוק רב בין האורחים.

עלות עורך דין לתעבורה
כאשר אתם נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, מומלץ לוודא האם הוא בכלל מתאים למקרה שלכם. לא כל המשרדים מתעסקים בכל סוגי השירותים המשפטיים.

המלצות על אולמות אירועים פתח תקווה
22/01/12 | חתונות
התאמה אישית היא דבר שאנשים מוכנים לשלם עבורו, ניתן למצוא לא מעט אנשים שירצו בסופו של דבר לקחת את השירותים השונים מעסקים נפרדים כדי שיוכלו לחגוג אירוע שתפור עליהם בצורה הטובה ביותר בעל מקצוע מקצועי ומיומן יהיה זה שיוכל לחשוב עבורכם ולתת לכם את מיטב האופציות היצירתיות והאיכותיות שניתן למצוא היום שיתאימו לחגיגה שלכם.

עוזרים לכם לבחור מתנה לבוס
22/01/12 | צרכנות
הרעיון המקורי של הדפסת תמונות לא נחשב לחדשני במיוחד, אבל עדיין מרבית האפשרויות הפוטנציאליות בענף - גורמות לו להיראות לבבי ואורגינאלי.

איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
בארוע פרטי אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או שיקולים לוגיסטיים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול והנאה גדולה, דוגמת בריתה או ימי הולדת.

מחיר קולר מים קרים
לכל משפחה בישראל איזשהו פתרון שונה לסוגייה הזו; חלק מהבתים צורכים מים מהברז, יש כאלה שמרתיחים מים ויש כאלה שמביאים כל שבוע מים מינרליים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI