דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר איך בונים אתר ?
איך בונים אתר ?
יוסי בוזגלו 01/01/12 |  צפיות: 2615

תהליך בניית אתר אינטרנט מורכב משלבים רבים ושונים, החל משלב הרעיון הראשוני ועד לאתר הסופי העולה אל הרשת.

 

התחלת התהליך

השלב הראשון של תהליך בניית אתר אינטרנט הינו ניתוח צרכי הלקוח, אשר יגדיר את גודל האתר המבוקש. ככל שהאתר יהיה גדול ומורכב יותר כך יידרשו מערכות ניהול  מורכבות שיאפשרו לשלוט בניהול תכני האתר וביישומיים השונים, כגון שירות לקוחות ומכירות.  הניתוח גם יגדיר שינויים שהעסק יצטרך לעשות בעקבות המעבר לרשת. 

על מנת להבין את צרכי האתר הנבנה יש להכין מסמך אפיון, אשר בו יפורטו מאפייני האתר ומטרותיו, קהל היעד שלו, צרכים ספציפיים של העסק וכדומה. מסמך האפיון יניח את הבסיס לקבלת הצעות מחיר מחברות לבניית אתרים, וחשוב מאוד לקבל הצעות מחיר מפורטות על פי פרטי האפיון השונים שהוצגו.

בניית האתר ועיצובו

 

בזמן סיכום הצעת המחיר לבניית האתר יוחלט גם המתווה העקרוני שלו, יסוכמו ההתחייבויות הצדדים ויתוכנן לוח זמנים לבנייה.  השלב הבא בתהליך הינו עיצוב האתר ופיתוחו, כאשר בחירת מראה האתר תלויה בכמות הכסף המושקעת בעיצוב, בטעם האישי של המזמין, בסגנון העבודה של מעצבי החברה ובצרכים הספציפיים.

בנוסף על העיצוב יש לכתוב את תכני האתר, וחשוב שתכנים אלו ייכתבו באופן מקצועי ובשפה רהוטה וברורה, יכילו מילות מפתח רלוונטיות, וכמובן שיהיו איכותיים על מנת שיקודמו במנועי החיפוש וייצרו עניין בקרב הגולשים. תוכן האתר כולל תמונות, הודעות, מידע אודות העסק, מאמרים, קבצי הורדה, תגובות גולשים ועוד.

בניית האתר והעלאתו לרשת

למבנה חשיבות מרובה בעת תהליך בניית אתר לאינטרנט. חשוב שהאתר ייבנה כך שיהיה קל ונוח לשימוש הגולשים, נגיש ומקודם על ידי מנועי החיפוש, ובעל מבנה נכון לצורך שינוי או הגדלה בעתיד. לפני העלאת האתר לרשת יש לבדוק שכל הפונקציות שבו תקינות ופועלות כראוי .

יש לדעת שכאשר מועלה אתר לרשת הוא נודע דרך שם הדומיין שלו, ובשלב הראשון יוכלו לראותו רק מי שמכירים את שם הדומיין, זאת מכיוון שלוקחים מספר שבועות עד שהחיישנים של מנועי החיפוש מזהים את האתר החדש. גם לאחר שהאתר פעיל יש להמשיך ולתחזק אותו כל מספר חודשים.

העלאת אתר מוצלח לרשת תלויה לרוב בבחירה של חברה מקצועית ומנוסה בתחום, אשר תדע לבנות אתר מקצועי ואיכותי המתאים לעסק שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI