דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות פילהרמונית לברית
פילהרמונית לברית
אקבולוט יעקוב 01/01/12 |  צפיות: 2272

יצירת אירוע מושלם

אז איך משאירים רושם בחתונה או בבת מצווה? ללא עוררין זאת אחת הנקודות המשמעותיות שכל איש תוהה לגביה בטרם ארגון הארוע שלו. לסוגיה זו אין פתרון יחיד, אולם בשנים האחרונות יש הרבה אופציות שאפשר באמצעותן להרים את האירוע ולהפוך אותו לייחודי וליותר מסתם ערב או מסיבה שיגרתית .

באילו דרכים כדאי לעשות רושם בערב שלך? התשובה היא פילהרמונית

לא חסרים כלים ושיטות שבאמצעותם ניתן להפוך את המאורע שלך לנפלא, אולם בהתחלה כדאי מאוד לחשוב אילו אלמנטים הכי משמעותיים לך במסגרת כל התקציב המיועד לאירוע, האם הדבר החשוב ביותר זה המנה העיקרית או רק התקליטן? על מה אתה וכלתך תסכימו לחסוך אם הם יעלו המון?

חוץ מהדברים הסטנדרטייםשרואים תמיד בכמעט כל מסיבה, לא חסרים חידושים שנכנסו בימים אלו וניראים יותר ויותר. מה למשל? דוכני אוכל אקזוטיים, מתנפחים ואלמנטים נוספים. אך בכל דרך שתבחר חשוב מאוד שתזכור שבשורה התחתונה יש גם מכובדים, אי לכך הכרחי לקלוע כמה שיותר למכנה המשותף הגדול.

כנריות - נקודת פתיחה טובה

מעבר לבחירת הגן, שללא כל ספק היא קריטית, מומלץ בחום לחשוב על איכות האוכל שיוגש שיהיו באירוע. בין אם זה בחתונת הכסף שלך או אפילו רק במסיבת כיתה, רכיבים אלה הם חשובים יותר ממה שחשבת ואי לזאת, רצוי מאוד להתמקד בהם.

התפריט שיוגש באירוע הוא המרכז של השמחה ובדרך כלל התחום הכי משמעותי לאנשים. לפני שאתה בוחר את המנות אף רצוי מאוד שתחשוב מי רוב המוזמנים. חברה צעירים או אורחים בוגרים יותר? ללא ספק לא לכולם כדאי להגיש את אותו סוג אוכל ויתרה מזאת לא כלמנה ראשונה שמגישים בברית תתאים לארוע עסקי.

המוזיקה בארוע היא מעבר לכל ספק מהותית, היא תכריע אם הארוע שלך יהיה רק עוד אירוע או שיהיה מרגש. בתום הערב אם רוב האורחים יוצאים מזיעים ומזמרים לעצמם אז כנראה שהתקליטן עשה עבודה טובה. נושא חשוב הוא בחירת הפליי ליסט, ישנם מארגנים שפשוט משאירים לתקליטן שלהם לבחור את רשימת השירים לערב, אולם אם נושא זה חשוב עבורך כדאי ואף רצוי שתכווין בצורה מדויקת למה שאתה רוצה או לא רוצה.

לבסוף, אם יש לך עדיין שאלות בנוגע לתכנון הארוע ואתה ממש רוצה מידע על חידושים בתחום, מומלץ בחום שתתיעץ עם קרובי משפחה או תבדוק באתרים בנושא ותנסה לחשוב על אטרקציות שאתה אוהב שעושים בארוע וזאת על מנת שתיהיה שלם מאוד מבחירותיך.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקבולוט יעקוב


 


מאמרים נוספים מאת אקבולוט יעקוב
 
תכנון טיול לארה"ב בצורה אופטימלית
חלק גדול מפרוצדורת הוצאת הויזה אפשר לבצע על ידי דף השגרירות באינטרנט. ברר באתרי השגרירויות ואולי תוכל לחסוך טרטורים מיותרים.

טפטים מחירים והמלצות
22/01/12 | ריהוט
מרבית האנשים נוכחים שעות רבות בתוך הבית, והמראה מאוד משפיע על מצב הרוח. זאת הסיבה שרבים אומרים ששינוי וחידוש אחת לכמה חודשים, לווא דווקא שיפוץ נרחב, עשוי לשנות לגמרי את האופן בו אנו תופסים את מקום מגורינו.

תזמורת חתונות מקצועית
22/01/12 | חתונות
מעבר לדברים השיגרתיים שהתרגלנו לראות בארועים קטנים, יש עשרות רעיונות מעניינים שנכנסו לאחרונה וצוברים תאוצה. מה למשל? דוכני אוכל אקזוטיים, בריכות ועוד אטרקציות מטריפות. עם זאת בכל דרך שתבחר סופר חשוב שתזכור שבסוף יש גם הרבה מכובדים, מסיבה זו בדיוק רצוי שתנסה לכוון למכנה הגדול ביותר.

עבודת חוקר פרטי בחיפה
22/01/12 | חקירות
כאשר אנחנו נמצאים בבית, סוגרים את העסק ללילה למשך הלילה, או פורשים לפעילויות הפנאי שלנו, זכותנו לעשות כך מתוך הידיעה שאין אפשרות להיכנס למקום ללא הסכמה, לשדוד רכוש או חלילה, לגרום אפילו לחבלה גופנית.

מועדונים לבת מצווה ברחובות והסביבה
22/01/12 | חתונות
יהיה עלינו לערוך חישוב של מספר המוזמנים, ועל בסיס נתון זה - לחשב את גודל האירוע. יש להקפיד להזמין רק את מי שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיגיעו. דעו גם מראש שמתחם אירועים יותר מדיי גדול יעביר ריחוק רב בין האורחים.

עלות עורך דין לתעבורה
כאשר אתם נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, מומלץ לוודא האם הוא בכלל מתאים למקרה שלכם. לא כל המשרדים מתעסקים בכל סוגי השירותים המשפטיים.

המלצות על אולמות אירועים פתח תקווה
22/01/12 | חתונות
התאמה אישית היא דבר שאנשים מוכנים לשלם עבורו, ניתן למצוא לא מעט אנשים שירצו בסופו של דבר לקחת את השירותים השונים מעסקים נפרדים כדי שיוכלו לחגוג אירוע שתפור עליהם בצורה הטובה ביותר בעל מקצוע מקצועי ומיומן יהיה זה שיוכל לחשוב עבורכם ולתת לכם את מיטב האופציות היצירתיות והאיכותיות שניתן למצוא היום שיתאימו לחגיגה שלכם.

עוזרים לכם לבחור מתנה לבוס
22/01/12 | צרכנות
הרעיון המקורי של הדפסת תמונות לא נחשב לחדשני במיוחד, אבל עדיין מרבית האפשרויות הפוטנציאליות בענף - גורמות לו להיראות לבבי ואורגינאלי.

איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
בארוע פרטי אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או שיקולים לוגיסטיים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול והנאה גדולה, דוגמת בריתה או ימי הולדת.

מחיר קולר מים קרים
לכל משפחה בישראל איזשהו פתרון שונה לסוגייה הזו; חלק מהבתים צורכים מים מהברז, יש כאלה שמרתיחים מים ויש כאלה שמביאים כל שבוע מים מינרליים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI