דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר בנייה נכונה של אתרי סחר
בנייה נכונה של אתרי סחר
יוסי בוזגלו 01/01/12 |  צפיות: 2661

אתר מסחרי מיועד לשיווק, פרסום ומכירת מוצרי העסק, ואתר מסחרי הבנוי נכון גם יעשה את מלאכתו נאמנה.

ניווט יעיל ומהיר באתר

הגולשים באינטרנט הם קהל המורגל בסיפוק מהיר של צרכיו, לכן בתהליך קידום אתרי סחר חשוב לבנותם כך הניווט בהם יהיה מהיר ויעיל. ההגעה לכל מוצר באתר אמורה להתבצע על ידי שתיים או שלוש הקלקות לכל היותר, וככל שהגולש יגיע למידע הרלוונטי עבורו בקלות רבה באתר, כך גדל הסיכוי שייכנס לדפים הפנימיים שלו.

בנוסף, מנועי החיפוש מעניקים קרדיט נמוך יותר לדפים הרחוקים מדף הבית, לכן חשוב לבנות את האתר כך שרוב דפיו יהיו קרובים מבחינת לחיצות עכבר לדף זה. מפת אתר הרשומה בקוד XML עשויה לסייע בכך ולתת עדיפות לעמודים פנימיים  ללא קשר למיקומם באתר המסחרי.

שילוב מוצרים בדפי האתר

 

על מנת להגביר את המכירה של מגוון גדול של מוצרי העסק, מומלץ לשלב בכל עמוד של מוצר קישורים והפניות למוצרים נוספים. למשל הפנייה למוצרים דומים או למוצרים מבוקשים במיוחד, או למוצרים שלגביהם מוצעים במבצעים יחודיים. שילוב זה יסייע בהגדלת המכירות וגם ייעל את הניווט באתר.

בנוסף, שילוב קישורים למוצרים בין דפי האתר יעלה את משך השהות של הגולש בו,  דבר המסייע ליצירת קידום אתרי סחר בקרב מנועי החיפוש, אשר מגדירים אתרים בהם משך השהות של הגולש גבוהה כאתרים איכותיים, וכתוצאה מכך עולה מיקומם בתוצאות החיפוש.

קישורים פנימיים נכונים

 

אמצעי מצוין ליצירת קידום אתרי סחר באינטרנט הוא שילוב נכון של קישורים פנימיים באתר, ולכן חשוב להוסיף בכל עמוד קישורים מילוליים . קישורים אלו עשויים להוביל לעוד מוצרים או שירותים רלבנטיים, יכולים להופיע בתחילת ובסוף העמוד, וכן להשתלב בתוך הטקסט המתאר את מוצרי החברה.

קישורים אלו מספקים גם מידע עבור מנועי החיפוש לגבי המיקוד של העמוד המקושר, ולכן חשוב להשתמש במילים המתארות את נושא הקישור, ולא מילים כלליות כגון 'מידע נוסף' או 'קרא עוד' וכדומה - דבר המבלבל את מנועי החיפוש ומונע מהם להבין את נושאי הקישור.

לסיכום, אתר מסחרי שהניווט בתוכו קל ומהיר, ומכיל קישורים פנימיים לעוד מוצרים, יקודם באופן יעיל ברשת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI