דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר שאלות ותשובות על בניית אתרים
שאלות ותשובות על בניית אתרים
יוסי בוזגלו 03/01/12 |  צפיות: 2762

עולם האינטרנט מציע כיום מגוון אפשרויות לבניית אתרים ללא עלות, אל מול אפשרויות אלו מציעות חברות בניית אתרים שירותים בטווחי מחירים משתנים. בעלי עסקים אשר מבקשים להקים אתר אינטרנט בעבור העסק מתקשים לבחור את האופציה הטובה ביותר בעבורם.

האם כל אחד יכול לבנות אתר בעצמו?

עבודת בניית אתרים היא מקצוע אשר דורש מיומנות והשכלה מתאימה. ישנן מערכות ניהול תוכן אשר מאפשרות לכל אדם להקים אתר פרטי בצורה מהירה וללא עלות. אך האתרים הללו הם אתרים חובבנים אשר מתאימים לצרכים אישיים בלבד. בעבור בעלי עסקים מומלץ לשכור שירות בניה ועיצוב אתרים מקצועי. המראה של האתר מעיד רבות אודות בעל האתר והעסק. בכדי לבצע תהליך מיתוג וקידום אתר מתאימים כדאי לפנות אל איש מקצוע.

כמה זמן נמשך תהליך הבנייה?

משך העבודה הנדרשת לצורך בניית האתר משתנה בהתאם למורכבות העבודה. אתרים פשוטים ניתן לבנות ולהתקין במהלך שלוש שעות של עבודה. בניית אתרים מורכבים אשר כוללים פונקציות רבות היא מלאכה מורכבת יותר אשר עשויה להתמשך לאורך זמן. בכדי לקצר את תהליך העבודה חשוב להציג תכנית אשר מציגה את מראה האתר המבוקש ומבנה האתר.

מי מתאים לקורס בניית אתרים?

קורס בניית אתרים ועיצוב אתרים הוא קורס מבוקש בקרב גרפיקאים אשר מבקשים להשתלב בתחום. בעבור אנשי מקצוע אשר עוסקים בתחומי שיווק באינטרנט, תכניות שותפים, קידום אתרים וכתיבת תוכן מומלץ להשתתף בקורס למתחילים. הקורס יאפשר להם הבנה בסיסית בשפה המקצועית ופיתוח יכולת הקמה ותחזוק אתרים פשוטים. חשוב לציין כי ישנו ביקוש רב בתחום לבעלי מקצוע בעלי כישורי בנייה ועיצוב אתרים. ישנם קורסים מקצועיים של ממש אשר מעניקים תעודה מקצועית לבוגרים וישנם קורסים אשר מציעים לימודים אונליין ללא הגעה לבית הספר.

מה הם התכנים הנלמדים בקורס למתחילים?

קורס בניית אתרים למתחילים עוסק לרוב בניית אתר באמצעות מערכת ניהול תוכן קיימת. במהלך הקורס בונה כל תלמיד אתר פרטי אשר משמש לתרגול והדגמה. במהלך הקורס יוסבר כיצד להעלות תוכן לאתר, כיצד להעלות תמונות וסרטונים וכיצד להתקין תוספות כמו פורומים, סקרים, טפסים ועוד. פרט לכך כולל הקורס שיעורים בסיסיים אודות קוד HTML במטרה לאפשר לבעלי האתרים לבצע בעצמם שינויים פשוטים בעיצוב תבנית האתר. לאחר סיום הקורס יוכלו התלמידים להמשיך ולהתקדם באמצעות קורס קידום אתרים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI