דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים מטבח מבית אסטר
מטבח מבית אסטר
noam 03/01/12 |  צפיות: 2218



הטרנד הפופלארי והנחשק מכולם כיום בשוק עיצובם של חדרי מטבח עכשווים בישראל הוא ה'אי' לחדרי מטבח, מדובר למעשה בפינת עבודה פונקציונאלית עבור כל פעולות הבישול מחיתוך,אידוי,בישול ועד טיגון החשובות עבור כל סוגיהם השונים של מטבחי עכשווי.אי עבור מטבח יכול מעניק מראה עיצובי אלגנטי מהודר עבור כל מטבח בכל עיצוב כל זאת בתנאי שנושא העיצוב שלו הוא מטבח מודרני. משטח האי עבור מטבח הינו פופלארי למדי ולמעשה כמעט והחליף לחלוטין בשנים האחרונות את מה שהכרנו כשולחן פינת האוכל הכבד והמסורבל זה  שהיה נהוג במשך שנים רובת כל כך להציב במרכזו של כל מטבח בכל סגנון ישן.
בניגוד לשולחן פינת האוכל משטח האי כולל גם מקומות תאי אחסון שונים המאפשרים מעבר לאחסנת סכום או צלחות גם שילובם של מוצרי חשמל השונים בהתקנה נוחה פרקטית ופשוטה.
אחת הסצינות המוכרות ביותר בכל סרט קולנוע אמריקאי סטנדרטי היא תמונת המשפחה האמריקאית הסועדת על גבי משטח האי, זה שהאם האמריקאית מכינה עליו כריכים עבור הילדים, ילדים אמריקאים מתענגים על קערת דגנים ואילו אבא קורא על גביו עיתון להאנתו
מדי בוקר. זוהי למעשה גדולתו של משטח אי עבור מטבח זה הוא המקום היחידי בכל כולו של בית מודרני בו יכולה משפחה להתאגד יחדיו  ועל כן הוא מאפשר את התלכדותם של חברי הבית.
על משטחו של אי המטבח אפשר להתקין כאמור כל מכשיר חשמלי לרבות כיריים וסירים, תנור הוא אפשרי גם כן למרות שהוא מצריך הטמעה מראש בתוך האי וקביעת הלחצנים החיצוניים להפעלתו, בנוסף הוא יכול לכלול
'קרוסלות' מתוחכמות ומגירות חכמות, בהם נאחסן לרוב סכום, סירים, כוסות או צלחות.
מעל למשטחו של האי לחדרי מטבח מקובל  מאוד כיום לתלות מתלים עבור תלייה חיצונית של סירים או מחבתות, מראה 'עירום' זה פופלארי ואהוב במיוחד לאחרונה על מעצבי מטבח מודרני.
חללים מעוצבים הכוללים משטח אי עבור מטבח  מאפשרים עבורנו שילוב יחידות נוספות אשר עם האי המיוחד על אף שהם לא חייבים להיות תואמים לו בצבע.
כך למשל תוכלו להוסיף שידות חיצוניות בצבע זהה או כסאות דמויי כסאות בר המעניקים מראה כפרי אותנטי בסביבתם של מקומות הישיבה.
אולם משטח אי המטבח יהיה ללא ספק גולת הכותרת וימשוך את מלוא תשומת הלב במידה והוא מעוצב ואסתטי כמובן.
תוכלו לבחור אותו כמעט בכל צבע מוכר אולם ישראלים רבים מעדיפים משום מה  להזמינו בגווני צבעי אדמה כמו צבעי עץ  המעניקים מעין חום ו'תחושה טבעית'.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI