דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות גם היא תשמח על מועדון לבת מצווה בראשון לציון
גם היא תשמח על מועדון לבת מצווה בראשון לציון
אקבולוט יעקוב 08/01/12 |  צפיות: 2444
חושבים על בריתה? חוגגים חינה? מדי פעם נשמח לחגוג מאורע כלשהו, ומסיבה זו או אחרת, לא מעונייניםלהשקיע בהפקה. לכך פתוחים המון מקומות אשר שמחים לערוך חגיגות פרטיות. מיד נסביר הכל על כל מה שתצטרכו להבין בנושא חגיגות קטנות, ונציין כל מה שצריך ללמוד בעניין של מועדון לבת מצווה בראשון לציון וכיוצא בזאת.

אז מה זה בסופו של דבר אירוע פרטי?

באירועים פרטיים יחסית לא צריך הרבה שיקולים כלכליים ותכנונים לוגיסטיים, ולעומת זאת עדיין מרגישים אווירה כללית של שמחה וריגוש גדול, לדוגמה בריתה או חגיגת קידום בעבודה. אמדו את כמות המוזמנים ע"פ כמה גדול הארוע ויחסית לגודל המתחם. הגיוני לחשוב כי באירוע פרטי, הארוע יסתיים מוקדם יותר, לעומת חגיגת מאורע גדול, וסכום הכסף שייחסך על שתיה מיוחדת, מספר המוזמנים, עובדי ניקיון והשאר - אפשר לבזבז על תוספות אחרות. מעוניינים לדעת עוד על רעיונות לבת מצווה מקורית? נשמח לעזור.

אז איך מתכננים מסיבה אישית?

בתור התחלה, רצוי להעריך בקירוב מספר הנוכחים, ולפיכך - נסגור את גודל האירוע. חשוב לזכור להזמין רק את מי שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיבואו. יש לזכור גם שמקום אשר יהיה גדול מדי יביא עימו תחושת מרחק רב בין כל האנשים.

אחרי שהחלטתם על האנשים שיגיעו, בקשו כיוונים מהאינטרנט לגבי מתחמים מומלצים. גם אם הגיעו אליכם ים שבחים מפה עד להודעה חדשה על איזשהו מקום, חשוב בכל זאת שתדברו נציגים של האולם ולהגיע למתחם להתרשם בעצמכם. בסופו של דבר, האירוע הוא שלכם וטוב לוודא שיהיה לכם כיף.

בחגיגה אישית יש להשקיע בפרטים הקטנים.

בזכות העובדה שהחלטתם על ארוע קטן עם מעט אורחים - קיימים יותר סיכוים לקלוע לטעמם של רובם של האנשים: במיקום הגאוגראפי, ברצועת השירים, במזון וכיו"ב. בנוסף לזה, אפשר לפרגן למוזמנים עם סוגים שונים של הפתעות בדמות חולצות עם הדפס של האירוע, או ביצוע שיר. קל יותר גם לארגן ארוע עם קונספט, למשל חפלה ים תיכונית, ולשלב בנושא את מנגינת הרקע, אביזרי הלבוש והמראה הכללי לרעיון הכללי.

עתה, לאחר שקיבלתם מידע על תחום אירועי בת מצווה, כבר ברור שלאירוע פרטי יש אפשרות להיות אירוע מושקע; הכל מותנה בביצוע ובפתיחות האורחים. אך לעומת זאת, אם תתעצלו לתכנן הכל עד הסוף - אתם והמוזמנים עשויים להתאכזב. לכן, תכננו בקפידה את הדברים הכי קטנים... ויאללה, לארוע!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקבולוט יעקוב


 


מאמרים נוספים מאת אקבולוט יעקוב
 
תכנון טיול לארה"ב בצורה אופטימלית
חלק גדול מפרוצדורת הוצאת הויזה אפשר לבצע על ידי דף השגרירות באינטרנט. ברר באתרי השגרירויות ואולי תוכל לחסוך טרטורים מיותרים.

טפטים מחירים והמלצות
22/01/12 | ריהוט
מרבית האנשים נוכחים שעות רבות בתוך הבית, והמראה מאוד משפיע על מצב הרוח. זאת הסיבה שרבים אומרים ששינוי וחידוש אחת לכמה חודשים, לווא דווקא שיפוץ נרחב, עשוי לשנות לגמרי את האופן בו אנו תופסים את מקום מגורינו.

תזמורת חתונות מקצועית
22/01/12 | חתונות
מעבר לדברים השיגרתיים שהתרגלנו לראות בארועים קטנים, יש עשרות רעיונות מעניינים שנכנסו לאחרונה וצוברים תאוצה. מה למשל? דוכני אוכל אקזוטיים, בריכות ועוד אטרקציות מטריפות. עם זאת בכל דרך שתבחר סופר חשוב שתזכור שבסוף יש גם הרבה מכובדים, מסיבה זו בדיוק רצוי שתנסה לכוון למכנה הגדול ביותר.

עבודת חוקר פרטי בחיפה
22/01/12 | חקירות
כאשר אנחנו נמצאים בבית, סוגרים את העסק ללילה למשך הלילה, או פורשים לפעילויות הפנאי שלנו, זכותנו לעשות כך מתוך הידיעה שאין אפשרות להיכנס למקום ללא הסכמה, לשדוד רכוש או חלילה, לגרום אפילו לחבלה גופנית.

מועדונים לבת מצווה ברחובות והסביבה
22/01/12 | חתונות
יהיה עלינו לערוך חישוב של מספר המוזמנים, ועל בסיס נתון זה - לחשב את גודל האירוע. יש להקפיד להזמין רק את מי שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיגיעו. דעו גם מראש שמתחם אירועים יותר מדיי גדול יעביר ריחוק רב בין האורחים.

עלות עורך דין לתעבורה
כאשר אתם נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, מומלץ לוודא האם הוא בכלל מתאים למקרה שלכם. לא כל המשרדים מתעסקים בכל סוגי השירותים המשפטיים.

המלצות על אולמות אירועים פתח תקווה
22/01/12 | חתונות
התאמה אישית היא דבר שאנשים מוכנים לשלם עבורו, ניתן למצוא לא מעט אנשים שירצו בסופו של דבר לקחת את השירותים השונים מעסקים נפרדים כדי שיוכלו לחגוג אירוע שתפור עליהם בצורה הטובה ביותר בעל מקצוע מקצועי ומיומן יהיה זה שיוכל לחשוב עבורכם ולתת לכם את מיטב האופציות היצירתיות והאיכותיות שניתן למצוא היום שיתאימו לחגיגה שלכם.

עוזרים לכם לבחור מתנה לבוס
22/01/12 | צרכנות
הרעיון המקורי של הדפסת תמונות לא נחשב לחדשני במיוחד, אבל עדיין מרבית האפשרויות הפוטנציאליות בענף - גורמות לו להיראות לבבי ואורגינאלי.

איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
בארוע פרטי אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או שיקולים לוגיסטיים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול והנאה גדולה, דוגמת בריתה או ימי הולדת.

מחיר קולר מים קרים
לכל משפחה בישראל איזשהו פתרון שונה לסוגייה הזו; חלק מהבתים צורכים מים מהברז, יש כאלה שמרתיחים מים ויש כאלה שמביאים כל שבוע מים מינרליים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI