דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים הזרקת בוטוקס
הזרקת בוטוקס
אוסנת אברמוב 10/01/12 |  צפיות: 2369

החיים המודרניים הביאו אתם מחשובות יופי מעניינות אשר יש להם הרבה השפעה על האופן בו אנחנו חושבים על גופנו, נשים וגם גברים רבים מעדיפים למהר ולעשות ניתוחים לשיפור המראה גם אם לא במטרה להפוך את עצמם לגרסאות תאומות של שחקני קולנוע, אולי כדי לשפר קצת את הגוף שהטבע נתן להם.

כולם שואפים להיראות הכי יפים, הרי אין הרגשה נעימה מאיזה תסרוקת מטופחת או בגד חדש מצוין עלייך ומשדרג את החלק היפים שלנו (או יותר נכון מסתיר את האזורים הבעייתיים), רק ש לפעמים הגיל והגנטיקה משפיעים על גופנו, בנקודה הזאת מתחילים לחשוב על הרפואה הקוסמטית המציעה המון פתרונות לשדרוג המראה ועימו הביטחון העצמי וכל זאת בלי לעשות חור בחשבון הבנק.

מה צריך לבדוק שמתעניינים ששוקלים לעבור הזרקת בוטוקס? ומאילו דברים חשוב להיזהר להלן כמה טיפים שיאפשרו לכם לקבל את הדגשים החשובים ביותר.

מומלץ מאד לבקש ולראות את הוותק והניסיון של הרופא שיטפל בכם, זה הדרך הכי טובה בה תהיו מסוגלים להתרשם מ יכולתו ואף להתרשם מבוטוקס וניתוחים וטיפולים אשר ביצע בעבר.

לא קיימת אפשרות לנסות לבקר את תוצאת הניתוח הפלסטי כמה שעות לאחר שמורידים את הגבס, חשוב מאד להיות סבלניים בתוך כמה שבועות תרד הנפיחות והאף מקבל את הצורה הסופית.

ניתוחים באף- בימים הראשונים אחרי ביצוע הניתוח מומלץ מאוד להגביה את הראש מעט בזמן ש קופצים למיטה זאת בכדי להוריד משמעותית הנפיחות והאדמומיות ובכדי לא לסבול מ בצקת בחלקו של האף.

ללא משקפיים- במידה ואתם מסתייעים ב משקפי ראייה חשוב שיהיו לכם עדשות מגע זאת בפני ש לאחר טיפול הלייזר לא ניתן להשתמש במשקפיים בערך ל חודש.

ניתוחים בחזה- מומלץ מאוד שלא לבצע ניתוחי הקטנת חזה בטרם תעשו הורדה במשקל מכיוון ש השדיים מאבדים מניפחם בעת ירידה במשקל וצורתו עוברת שינוי לכן כדאי קודם כל להסיר קצת משקל ורק אחרי כן לבצע את הטיפול החזה.

רובם הגדול של המכונים יראו לכם הדמיות ממוחשבות מומלץ לבקש מהמומחה להראות לך איך האזור המנותח יראה בסיומו של הטיפול ואחרי חודשים ספורים, באופן זה תוכלי לדעת שבחרת את המידה והצורה הרצויות.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אוסנת אברמוב

מידע והמלצות על ניתוחים פלסטיים וגם על הסרת שיער לצמיתות הרמת חזה ועוד ניתוחים פלסטיים תוכלו למצוא באתר שלנו www.iaer.org.il



 


מאמרים נוספים מאת אוסנת אברמוב
 
שיניים וניתוחים פלסטיים
מכוני טיפוח טובים יכולים להציע לכם הדמיה ויזואלית ממוחשבת מומלץ לבקש מהמנתח שיראה איך תראי לאחר הניתוח ואחרי כמה חודשים, באופן זה תוכלי להיות בטוחה שבחרת במידה ובצורה הראויות.

איך בוחרים מדביר?
13/02/12 | שיפוצים
במידה ויש חיות מחמד בבית, שימו לב לברר כמה זמן להמתין לפני שמותר יהיה להכניס אותן הביתה. כמו כן בררו אם יש האפשרות לעשות שימוש בחומרים שאינם מזיקים להן.

איך מזמינים אנשי מקצוע?
13/02/12 | בית חכם
ישתלם לכם לבדוק האם המוצר שלכם עדיין מכוסה באחריות. לא יודעים? חפשו את תעודת האחריות אם המוצר לא באחריות תידרשו לשלם לפחות 200 ש''ח לביקור של איש שירות ואולי אף יותר תמורת עלות התיקון והחלקים.

להכין את הבית להובלה
13/02/12 | מעבר דירה
מומלץ לסמן על הארגז לאיזה חדר הוא אמור להגיע, כך תקלו על העובדים בסידור הארגזים בדירה ובנוסף על עצמכם בעת הפריקה.

ארונות לחדרי ילדים
12/02/12 | ריהוט
האיכות של החומר חשובה מאוד, שאתם רוצים לרכוש ארון ספרים עמיד ואיכותי כדאי לקנות סוגי עץ איכותיים, גם אם זה עולה יותר זה בהחלט כדאי, ארון כזה יחזיק לכם למשך שנים וייתן לכם תמורה הולמת לארנק שלכם.

זוגיות ואהבה לחיות יחד
מאות סיבות מסוגלות להוביל קשיים בין בני הזוג, החל בבעיות בחדר המיטות ועד אלימות פיזית ומילולית. אבל פירוק החבילה אינו התשובה היחידה כי אם האחרונה. לפני שפונים לצעדים דרסטיים כמו גירושין, תמיד קיימת האופציה לקבוע פגישה אצל אדם מנוסה בטיפול זוגי שמסוגל לסייע בפתרון משברים בחיי הזוגיות.

ביטוח רכב השוואת מחירים
12/02/12 | ביטוח רכב
איזה ביטוח? כולם מתלבטים על הביטוח לעשות מקיף או לא גרר ורכב חלופי? תמיד טוב לבטח את האוטו במקיף, פוליסה שכוללת בתוכה את כל התרחישים, תמיד טוב לעשות ביטוח שיהיה בטוח!.

איך מזמינים חברת הובלות?
12/02/12 | מעבר דירה
מומלץ לרשום על הארגז לאיזה חדר הוא צריך להגיע, כך תקלו על המובילים בסידור הקרטונים בבית וכמובן, על עצמכם בשעת הפריקה.

פתרון לריצוף בית
מבחינת הריצוף, כולם יכולים לבחור לחפות את הרצפות במרצפות שיש, אבן מסוגים אחרים, פורצלן, פרקט מעץ או למינציה מחומרים סינתטיים, או אפילו לינוליאום, והמשטחים במטבח ובחדר האמבטיה באבן טבעית, באבן קיסר, עץ ונירוסטה.

הסרת שיער לצמיתות
אם הנכם מרכיבים באופן קבוע משקפי ראיה יש לדאוג ל עדשות-מגע זאת בפני ש בסיומו של טיפול אי אפשר להשתמש במשקפיים בערך ל בערך חודש.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI