דף הבית עסקים עבודה מהבית מדוע כל כך הרבה אנשים נכשלים להרוויח כסף בעבודה מהבית
מדוע כל כך הרבה אנשים נכשלים להרוויח כסף בעבודה מהבית
עינת הלוי 10/01/12 |  צפיות: 16629

אנשים רבים רוצים לעבוד מהבית דרך האינטרנט. כבר עכשיו יש אלפים שעושים זאת חלקם בהצלחה וחלקם עדיין נאבקים להוציא את לחמם מהרשת. מדוע כל כך הרבה אנשים נכשלים, ולא מצליחים להרוויח כסף באינטרנט, ומה אתה יכול ללמד מזה?

אולי אחת הבעיות העיקריות להרוויח כסף מהאינטרנט היא הכמויות העצומות של התכנים שקיימים ברשת. הגולש הממוצע נתקל בהרבה מאוד מידע, ואינו מצליח לארגן אותו באופן הגיוני. הבעיה היא שהגולש חושב שאם הוא ילמד את הדבר הספציפי הזה הוא יהיה מסוגל להתחיל להרוויח כסף, ואז הוא מגלה שעליו ללמוד עוד משהו כדי להשלים את התמונה, אבל ברגע שהוא גם לומד את הדבר הזה, עדיין הוא מגלה שיש דבר נוסף ללמוד. אני רוצה לתת כאן רק דוגמה אחת. אני בטוח שבעבר שמעת את האמרה הכל כך מפורסמת שמפזם בעל פה כל משווק באינטנט - הכסף הוא ברשימה. והכוונה היא לרשימת התפוצה. אז אחרי שאתה שומע את זה כל כך הרבה מכל כך הרבה משווקים מצליחים, לבסוף אתה משתכנע שאין בררה, אתה חייב ליצור את רשימת התפוצה שלך על מנת להתחיל להרוויח כסף.

אתה מחליט לקחת את העניין הזה ברצינות, ואומר לעצמך שבסך הכול מדובר בפעולה אחת ספציפית, לבנות רשימת תפוצה. אתה מחפש מידע בנושא, מוריד ספרים דיגיטליים שמדברים על הנושא, נרשם לוובינרים, והרצאות בתחום, גולש אל אתרים שמדברים על בניית רשימת תפוצה, ולמעשה מקדיש לכך שעות ארוכות. אתה מבין שכדי לבנות רשימת תפוצה עליך להקים עמוד נחיתה, כדי לגרום לגולשים להצטרף לרשימה שלך. תוך כדי כך אתה מבין שעל מנת שמישהו יצטרך להירשם עליך לספק לו תמריץ בצורה של דוח מסוים, או ספר אלקטרוני. ואז אתה מבין שעליך קודם כל לכתוב ספר אלקטרוני, או שלפחות לרכוש זכויות על ספר קיים, על מנת שתוכל להעניק אותו עבור כל מי שנרשם לרשימת התפוצה שלך.

אז אתה כותב את הספר הזה, ספר אלקטרוני בהיקף של 30 עמודים, מספק הרבה מאוד מידע ואינפורמציה בספר הזה, כך שמי שיקרא אותו יבין שיש לו עסק עם מומחה בתחום, וגם יקבל ערך אמיתי מהורדת הספר.

אתה בונה את עמוד הנחיתה. אבל אז אתה נזכר שעליך לרכוש דומיין, כלומר לרכוש כתובת לאתר שלך. הרי לכל אתר באינטרנט יש כתובת. אתה ניגש לאחד האתרים שמוכרים דומיינים, אבל אז אתה מבין שאתה צריך  גם לאכסן את האתר שלך ברשת. עליך לרכוש שרותי אכסון לעמוד הנחיתה. די מהר אתה לומד שעמוד נחיתה זה בעצם אתר אינטרנט שכולל שלושה עמודים. העמוד הראשי הוא עמוד הנחיתה, העמוד השני הוא עמוד התודה שכולל בתוכו לינק להורדה המתנה העמוד השלישי הוא עמוד ההורדה שממנו ניתן להוריד את הספר.

אתה מבין עשיית כסף מבית באינטרנט כרוכה בכל כך הרבה אספקטים, כך שרבים מתייאשים בטרם הם משלימים את כל הצעדים. הם מבצעים צעד אחד, ואינם מודעים לכל הצעדים האחרים שעליהם לנקוט. כאשר אתה רואה את התמונה הכוללת ויודע בדיוק לאן אתה הולך, אתה יכול לתכנן כל צעד בקפידה ולפסוע אט אט, אבל בטוח לעבר ההצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עינת הלוי


 


מאמרים נוספים מאת עינת הלוי
 
מדוע כל כך הרבה אנשים נכשלים להרוויח כסף בעבודה מהבית
אנשים רבים רוצים לעבוד מהבית דרך האינטרנט. כבר עכשיו יש אלפים שעושים זאת חלקם בהצלחה וחלקם עדיין נאבקים להוציא את לחמם מהרשת. מדוע כל כך הרבה אנשים נכשלים, ולא מצליחים להרוויח כסף באינטרנט, ומה אתה יכול ללמד מזה?

עבודות אמיתיות מהבית
אם נמאס לך להתעורר מוקדם בכל בוקר, לצאת אל הפקקים והכבישים העצבניים, אם אינך רוצה בכל יום לשבור את הראש מה ללבוש היום, אם אינך רוצה לשלם בעבור דלק יקר מאוד, אם אינך רוצה לשלם לחניון כאילו שאתה משלם עוד חשבון חשמל, אז ייתכן שעבודה מהבית היא הדבר הנכון עבורך.

להרוויח כסף בשעות הפנאי
אם אתה מעוניין להרוויח כסף בשעות הפנאי, ייתכן שתשמח לשמוע שיש כבר לא מעט אנשים אשר עושים את זה, ומרוויחים הכנסה נוספת. זוהי דרך חיים שלא קשה לאמץ, בסך הכול צריך להקדיש כמה שעות פנויות מדי שבוע, וליהנות מהיתרונות של שיווק באינטרנט.

ספרים דיגיטליים להורדה באינטרנט
המגמה הזאת של ספרים דיגיטליים הולכת וצוברת תאוצה רבה בשנים האחרונות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI