דף הבית חינוך ולימודים קורסים וסדנאות זה הזמן למקצוע חדש בחיים!
זה הזמן למקצוע חדש בחיים!
יוסי בוזגלו 11/01/12 |  צפיות: 2513

נמאס לכם מהעבודה הנוכחית שלכם? רוצים לעסוק בתחום יצירתי ומאתגר? מעוניינים להביא את היכולות היצירתיות שלכם לידי ביטוי? זה הזמן להצטרף למסגרת לימודי עיצוב גרפי וליהנות מכל היתרונות של מקצוע מאתגר, דינמי, יצירתי ומתגמל.

לימודי עיצוב גרפי יכשירו אתכם לעסוק באחד מהתחומים הכי מבוקשים וליהנות ממגוון אופציות תעסוקתיות שייפתחו בפניכם מייד לאחר סיום הלימודים. לימודי עיצוב גרפי מיועדים לכל אחד ואחת מכם, גם במידה ואינכם בעלי רקע בתחומי העיצוב השונים. כיום, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, לימודי העיצוב הגרפי נגישים וזמינים לכל אחד ואחת, וזה הזמן לרכוש מקצוע חדש לחיים מלאים יצירה!

מה לומדים?

במסגרת קורס עיצוב גרפי תלמדו להכיר מקרוב את סביבת עבודתו של המעצב הגרפי. סביבת עבודה זו מורכבת ממספר תוכנות גרפיות המהוות את הצד הטכנולוגי והמתקדם של תחום העיצוב הגרפי. כמו כן, במהלך קורס עיצוב גרפי רוכשים הסטודנטים כלים יצירתיים ליישום וביצוע העבודות השונות באמצעות לימודי עקרונות העיצוב המודרני, מטרותיו ודרכי הביצוע.

קורס עיצוב גרפי מקצועי עוסק בנושאי הלימוד הבאים:

לימודי התוכנות הגרפיות- רכישת מיומנויות עבודה על גבי פוטושופ, האילוסטרייטור וה-אינדיזיין

לימודי יסודות העיצוב- הכרת מושגי יסוד מעולם העיצוב הגרפי

לימודי הבאה לדפוס- הבאה לדפוס, הכרת סוגי הנייר השונים, סגירת קבצים, ליווי הפקת הדפוס ועוד.

בנוסף, במהלך קורסי העיצוב הגרפי רוכשים הסטודנטים כלים מעשיים לפיתוח היצירתיות והחשיבה הקונספטואלית, כלים אלו יעזרו להם להתמודד עם כל מטלה וכל דרישה מקצועית בהמשך.

איפה לומדים?

קורס גרפיקה ממוחשבת תוכלו ללמוד באמצעות מסלולי לימוד מיוחדים הממתינים לכם במכללות שונות ובבתי ספר מקצועיים בתחומי העיצוב הגרפי. הלימודים מלווים באינספור תרגולים ועבודות פרויקט שונות, עימן נאלצים הסטודנטים להתמודד מדי שיעור. קורס גרפיקה ממוחשבת נמשך בממוצע בין שלושה חודשים (במסלולים הקצרים) לשנת לימודים (במסלולים המורחבים), והוא מאפשר לכם לרכוש את כל הידע המקצועי המותאם לדרישות שוק העבודה בתחום.

במה עובדים?

קורס גרפיקה ממוחשבת יאפשר לכם לעסוק כגרפיקאים מתחילים או כאנשי ביצוע (ביצועיסטים) במגוון נרחב של מקורות תעסוקה הכוללים בין היתר: חברות פרסום ומדיה, מערכות עיתונים ובתי דפוס, חברות מיתוג והוצאות לאור, חברות אינטרנט ועוד. כמו כן, הלימודים יעניקו לכם מסלול הכשרה מיוחד שיוביל אתכם לפיתוח קריירה בתחום העיצוב כאנשי עיצוב מהשורה הראשונה!

באדיבות מכללת סולו עיצוב גרפי לימודים אונליין מהבית אחד על אחד


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI