דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים בניית אתר בהתאם ל C3W
בניית אתר בהתאם ל C3W
יוסי בוזגלו 15/01/12 |  צפיות: 2355

W3C הוא ראשי תיבות של ארגון תקינה בינלאומי לרשת האינטרנט. ראשי התיבות מורכבות מ: world wide web consortium. מטרת הארגון הבינלאומי היא ליצור שפה משותפת כך שלא חשוב מאיפה הגולש מגיע, באיזה דפדפן הוא משתמש והאם הוא גולש ממחשב או מכשיר סלולרי חוויית הגלישה תהיה זהה. בניית אתרים לפי התקנים שהארגון קובע עוזרות לחווית גלישה זהה ולפתרון נוח עבור מפתי האתרים, מפתחי תוכנות וחסכון בעלויות פיתוח.

תאימות ונגישות

רשת האינטרנט הולכת ומשתפרת כל הזמן, טכנולוגיות חדשות מופיעות והרגלי הגלישה אף הם משתנים. בדיקת תאימות לקודים אחידים עוזרת לנגישות לציבור הרחב. גולשים משתמשים בתוכנות שונות ובחומרות שונות (לפ טופ, מחשב נייח, טאבלט, מכיר סלולרי). תקינה אחידה עוזרת גם לבעלי מוגבלויות ליהנות מחוויית הגלישה כמו כל גולש אחר.

עלויות פיתוח

תקינה ברורה ומוסכמת עוזרת לקיצוץ עלויות בניית אתרים ותוכנות. מפתח אתרים אינו צריך להתאים את האתר לדפדפנים שונים ופלטפורמות שונות. חברות בניית אתרים מפתחות אתר יחיד שמתאים לכל סוכי הדפדפנים ונסכת עבודת תאימות ושעות של התאמה. כך ניתן להוזיל עלויות פיתוח בצורה משמעותית.

נגישות לכולם

הארגון הבינלאומי שואף להגיע למצב בו האינטרנט והמידע שבו נגיש לכולם. כדי לגשת למידע ניתן לגלוש באמצעות מחשב, מכשיר סלולרי, טלוויזיה וכו'. גולשים יכולים ליצור קשר אחד עם השני, לחלוק מידע בצורה חופשית, לשתף ידע ולתקשר ללא תלות או מגבלות בסוג החומרה או התוכנה שברשותם.

בנייה לפי תקן W3C 

בניית אתרים לפי התקן האחיד ועמידה בסטנדרטים שהארגון מציע מביא לבניית אתר אופטימלי ומקצועי שיהיה נגיש לכל גולש ולא חשוב מהי מערכת ההפעלה והדפדפן בו הוא משתמש. גם בעלי מוגבלויות הגולשים במכשירים ייעודיים יהנו מאתר כזה. חשיבות נוספת לעמידה בתקן בזמן בניית אתרים מתבטאת בפיתוח אתר עם מערכת ניהול תוכן.

טכנולוגיות ותקינה

W3C מפתח תקנים ופרוטוקולים הקשורים לפיתוח אתרים בטכנולוגיות מולטימדיה, אבטחה, עיצוב, גרפיקה, נגישות ועוד. בניית האתר על פי התאמה לתקינות תביא לחוויית משתמש זהה ולהקלה בפיתוח עבור חברות המפתחות אתרי אינטרנט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI