דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל מה התכניות לאחר שחרור מצה"ל?
מה התכניות לאחר שחרור מצה"ל?
אקבולוט יעקוב 18/01/12 |  צפיות: 2741
משוחרר טרי? הגעת למקום הנכון.

לפני כ20 שנה, אחי הגדול מכר ציורי שמן באוסטרליה שנה שלמה. כל המשפחה פחדו וחיכו רק שיחזור. לבסוף, כשהוא חזר, זה היה אחרי טיול ארוך, המון בזבוזים, הרפתקאות והתנסויות, והרבה כסף. כל כך קינאתי... ודאי כבר הבנת שאחרי שהשתחררתי מצה"ל החלטתי לטוס גם, ובשלב זה בחיי התאפשר לי לפרט בפניכם הכל בדבר שחרור מצה"ל.

עבודה ושאר ירקות.

הערך המוסף מעבודה במדינה זרה הוא שהרווחת טיול ארוך. אין פה ויכוח, העבודה תובענית וימי העבודה מייגעים, אולם, אתה חופשי בסופ"ש, מכיר תרבויות שונות וחווה חוויות מרתקות במדינה זרה ימים, שבועות וחודשים. כ"כ הרבה יתרונות, בלי שהזכרתי את הסכומים הנאים שתרוויח מהעבודה הקשה. חוץ מזה, במהלך שהותך בקצה העולם, תוכל, אם תרצה,להתחיל התמחות מסויימת במקצוע עיוני, ולהשתפשף בו לקראת חזרתך לארץ.

האם צריך הטיול הגדול? כל הפרטים - מייד.

מה לגבי ויזה?


אם תרצה לחיות במדינה זרה מסויימת, יתכן ותיאלץ להנפיק אשרת כניסה; כשכל מדינה ותנאיה הספציפיים לכניסה של תיירים. כמובן, סוג הויזה שונה באופיו לפי אופי הביקור, אבל ברוב המדינות, אם תרצה אשרת תייר מסויימת - יהיה עליך להצטלם לתמונות פספורט, להוציא דרכון בהתאם ולתאם פגישה אצל הקונסוליה הרלוונטית. מוטב גם להתעדכן על פי שגריר אותה המדינה לגבי התנאים עבור הוצאת האשרה, בכל מקרה, הנה כמה טיפים שאולי יעזרו:

חלק גדול מתהליך הוצאת האשרה אפשר לבצע ע"י האינטרנט. בקר באתר הרלוונטי בשביל לחסוך בזמן.

הקפד על הופעתך; כמו בפגישה ראשונה, המראה החיצוני שלך הוא חשוב מאוד.

זכור לקחת תמונות עדכניות לפספורט. במידה ואין עליך - בדר"כ אם תמהר, תספיק לנפק תמונות כאלה בצלמניה הנמצאת באזור השגרירות.

ודא שיהיה עליך מזומן או אשראי, לכל מקרה.

במה עובדים שם?


אין ספק, אין גבול לדמיון, ולמרות זאת, סגנונות העבודה לצעירים בלי ניסיון - מוגבלים למדיי, ויסתכמו בדר"כ במוצרי ים המלח והובלות. ואע"פ כן, בכל תחום עיסוק - מה שמייחד אותו, בהתאם למדינה ובית העסק המסויים.

רוצה לקבל מידע ספציפי בנוגע למעבר לחו"ל?הגב למאמר ואשתדל לענות לך באופן המקיף ביותר. שיהיה לך בכיף!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקבולוט יעקוב


 


מאמרים נוספים מאת אקבולוט יעקוב
 
תכנון טיול לארה"ב בצורה אופטימלית
חלק גדול מפרוצדורת הוצאת הויזה אפשר לבצע על ידי דף השגרירות באינטרנט. ברר באתרי השגרירויות ואולי תוכל לחסוך טרטורים מיותרים.

טפטים מחירים והמלצות
22/01/12 | ריהוט
מרבית האנשים נוכחים שעות רבות בתוך הבית, והמראה מאוד משפיע על מצב הרוח. זאת הסיבה שרבים אומרים ששינוי וחידוש אחת לכמה חודשים, לווא דווקא שיפוץ נרחב, עשוי לשנות לגמרי את האופן בו אנו תופסים את מקום מגורינו.

תזמורת חתונות מקצועית
22/01/12 | חתונות
מעבר לדברים השיגרתיים שהתרגלנו לראות בארועים קטנים, יש עשרות רעיונות מעניינים שנכנסו לאחרונה וצוברים תאוצה. מה למשל? דוכני אוכל אקזוטיים, בריכות ועוד אטרקציות מטריפות. עם זאת בכל דרך שתבחר סופר חשוב שתזכור שבסוף יש גם הרבה מכובדים, מסיבה זו בדיוק רצוי שתנסה לכוון למכנה הגדול ביותר.

עבודת חוקר פרטי בחיפה
22/01/12 | חקירות
כאשר אנחנו נמצאים בבית, סוגרים את העסק ללילה למשך הלילה, או פורשים לפעילויות הפנאי שלנו, זכותנו לעשות כך מתוך הידיעה שאין אפשרות להיכנס למקום ללא הסכמה, לשדוד רכוש או חלילה, לגרום אפילו לחבלה גופנית.

מועדונים לבת מצווה ברחובות והסביבה
22/01/12 | חתונות
יהיה עלינו לערוך חישוב של מספר המוזמנים, ועל בסיס נתון זה - לחשב את גודל האירוע. יש להקפיד להזמין רק את מי שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיגיעו. דעו גם מראש שמתחם אירועים יותר מדיי גדול יעביר ריחוק רב בין האורחים.

עלות עורך דין לתעבורה
כאשר אתם נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, מומלץ לוודא האם הוא בכלל מתאים למקרה שלכם. לא כל המשרדים מתעסקים בכל סוגי השירותים המשפטיים.

המלצות על אולמות אירועים פתח תקווה
22/01/12 | חתונות
התאמה אישית היא דבר שאנשים מוכנים לשלם עבורו, ניתן למצוא לא מעט אנשים שירצו בסופו של דבר לקחת את השירותים השונים מעסקים נפרדים כדי שיוכלו לחגוג אירוע שתפור עליהם בצורה הטובה ביותר בעל מקצוע מקצועי ומיומן יהיה זה שיוכל לחשוב עבורכם ולתת לכם את מיטב האופציות היצירתיות והאיכותיות שניתן למצוא היום שיתאימו לחגיגה שלכם.

עוזרים לכם לבחור מתנה לבוס
22/01/12 | צרכנות
הרעיון המקורי של הדפסת תמונות לא נחשב לחדשני במיוחד, אבל עדיין מרבית האפשרויות הפוטנציאליות בענף - גורמות לו להיראות לבבי ואורגינאלי.

איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
בארוע פרטי אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או שיקולים לוגיסטיים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול והנאה גדולה, דוגמת בריתה או ימי הולדת.

מחיר קולר מים קרים
לכל משפחה בישראל איזשהו פתרון שונה לסוגייה הזו; חלק מהבתים צורכים מים מהברז, יש כאלה שמרתיחים מים ויש כאלה שמביאים כל שבוע מים מינרליים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI