דף הבית חינוך ולימודים חינוך ולימודים - אחר מה לומדים במהלך תואר שני עיצוב
מה לומדים במהלך תואר שני עיצוב
אקבולוט יעקוב 18/01/12 |  צפיות: 2792

איזה מקצוע מתאים לך?

אם בעבר הלא רחוק הספיק ללמוד ענף נחשק בכדי לחיות בכבוד, בתקופה זוהמציאות אחרת. בעידן בו אנו חיים תואר ראשון מהווה מדדלשגשוג, לכן, חשוב להחליט על מסלול לימודים משובח שייתן למרביתינו להתפרנס בכבוד, ויתרה מזאת לשקול לעומק הרשמה למוסד ללימוד אקדמאי יחודי שיעיד על הצלחת קהל הסטודנטים שסיימו את הלימודים בו.

איך מומלץ להחליט על מקצוע? מידע חשוב על תואר שני עיצוב

במידה והינך לא לגמרי סגור איזה מסלול לימודים ללמוד, אז לפני שתחליט ,חשוב שיעמוד מול עינךשבהחלטה הגורלית בבחירת התואר ה-1 הדבר החשוב הוא להיות עם 2 רגליים על האדמה, לזנוח את הפנטזיה הישנה להיות אסטרונאוט או פיסיקאי אטומי רחוק מהעין ולקבל החלטה בצורה מחושבת מאוד אילו מסלולי לימוד מתאימים לכישורך.

האופציות הקיימות לבחירת המקצועות הינן ענקיות וההחלטה שצריך לקבל לא קלה. מעבר לכך הכרחי לזכור שההחלטה על התואר הראשון אין היא מטלה קלה כלל והכרחי לשים עליה דגש רב. בשלב הבחירה הכרחי שתזכור את הדברים הבאים - שזה יהיה מסלול לימודים שיש דרכים למצוא בו משרה בקלות , משכורת מיטבית שבאמצעותה תוכל לחיות כמו שחלמת ובנוסף, ענף שאתה מגלה בו עניין רב מאוד ותהנה לעבוד בו.

קבלת החלטה על מוסד לימודים

אחרי בחירת מסלול הלימודים אותו נלמד מומלץ לברר ביסודיות לגבי האוניברסיטאות. יש מספר אלמנטים מרכזיים שצריך לבדוק לפני שנרשמים:

מיקום המכללה - מומלץ בחום לבחור מוסד אקדמי שנמצא קרוב לאזור המגורים ע"מ שלא ילך לאיבוד הרבה זמן על נסיעות.

תנאי הקבלה של האוניברסיטה - תמיד נחמד ללמוד בבין תחומי בהרצליה, אך אם ממוצע הבגרויות שלנו זוועתי החלומות בהקיץ לא יעזרו לנו כלל. ייחודיות ואיכות

מוסד הלימוד - ככל שמקום הלימוד יהיה יותר ייחודי, ככה יהיההרבה הרבה יותר קל להתקבל לעבודה בסיום הלימודים.

תואר שני בהיסטוריה - רגע האמת

ואם בכלל מה שבאמת חשוב לך זה משהו כמו לימודי יעוץ ארגוני, בכול מקצוע ומוסד לימוד שתחליט עליהם, אפילו אם מדובר במסחר יומי בבורסה או דיקור סיני, יש להסתכל קדימהולזכורשהבחירה שתקבל בהווה רוב הסיכוי שתשפיע על העתיד. הנה כיכן, מומלץ בחום שתבצע את הבחירה הנכונה ביותר ומעבר לזה, שבחירתך תשקף דבר מה שתאהב ותרצה לעסוק בו גם עוד 24 שנים מהיום.

בכל מצב, אם עדיין ישננן התחבטותיות אחדות לגבי בחירת מסלול ויש לך צורך במידע נוסף בנושא מומלץ לדבר ארוכות עםסטודנטים, גם לחפש אינפורמציה באתרי לימודים וללכת ליום פתוח במכללות בשביל שאכן תעשה את ההחלטה הנבונה.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקבולוט יעקוב


 


מאמרים נוספים מאת אקבולוט יעקוב
 
תכנון טיול לארה"ב בצורה אופטימלית
חלק גדול מפרוצדורת הוצאת הויזה אפשר לבצע על ידי דף השגרירות באינטרנט. ברר באתרי השגרירויות ואולי תוכל לחסוך טרטורים מיותרים.

טפטים מחירים והמלצות
22/01/12 | ריהוט
מרבית האנשים נוכחים שעות רבות בתוך הבית, והמראה מאוד משפיע על מצב הרוח. זאת הסיבה שרבים אומרים ששינוי וחידוש אחת לכמה חודשים, לווא דווקא שיפוץ נרחב, עשוי לשנות לגמרי את האופן בו אנו תופסים את מקום מגורינו.

תזמורת חתונות מקצועית
22/01/12 | חתונות
מעבר לדברים השיגרתיים שהתרגלנו לראות בארועים קטנים, יש עשרות רעיונות מעניינים שנכנסו לאחרונה וצוברים תאוצה. מה למשל? דוכני אוכל אקזוטיים, בריכות ועוד אטרקציות מטריפות. עם זאת בכל דרך שתבחר סופר חשוב שתזכור שבסוף יש גם הרבה מכובדים, מסיבה זו בדיוק רצוי שתנסה לכוון למכנה הגדול ביותר.

עבודת חוקר פרטי בחיפה
22/01/12 | חקירות
כאשר אנחנו נמצאים בבית, סוגרים את העסק ללילה למשך הלילה, או פורשים לפעילויות הפנאי שלנו, זכותנו לעשות כך מתוך הידיעה שאין אפשרות להיכנס למקום ללא הסכמה, לשדוד רכוש או חלילה, לגרום אפילו לחבלה גופנית.

מועדונים לבת מצווה ברחובות והסביבה
22/01/12 | חתונות
יהיה עלינו לערוך חישוב של מספר המוזמנים, ועל בסיס נתון זה - לחשב את גודל האירוע. יש להקפיד להזמין רק את מי שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיגיעו. דעו גם מראש שמתחם אירועים יותר מדיי גדול יעביר ריחוק רב בין האורחים.

עלות עורך דין לתעבורה
כאשר אתם נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, מומלץ לוודא האם הוא בכלל מתאים למקרה שלכם. לא כל המשרדים מתעסקים בכל סוגי השירותים המשפטיים.

המלצות על אולמות אירועים פתח תקווה
22/01/12 | חתונות
התאמה אישית היא דבר שאנשים מוכנים לשלם עבורו, ניתן למצוא לא מעט אנשים שירצו בסופו של דבר לקחת את השירותים השונים מעסקים נפרדים כדי שיוכלו לחגוג אירוע שתפור עליהם בצורה הטובה ביותר בעל מקצוע מקצועי ומיומן יהיה זה שיוכל לחשוב עבורכם ולתת לכם את מיטב האופציות היצירתיות והאיכותיות שניתן למצוא היום שיתאימו לחגיגה שלכם.

עוזרים לכם לבחור מתנה לבוס
22/01/12 | צרכנות
הרעיון המקורי של הדפסת תמונות לא נחשב לחדשני במיוחד, אבל עדיין מרבית האפשרויות הפוטנציאליות בענף - גורמות לו להיראות לבבי ואורגינאלי.

איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
בארוע פרטי אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או שיקולים לוגיסטיים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול והנאה גדולה, דוגמת בריתה או ימי הולדת.

מחיר קולר מים קרים
לכל משפחה בישראל איזשהו פתרון שונה לסוגייה הזו; חלק מהבתים צורכים מים מהברז, יש כאלה שמרתיחים מים ויש כאלה שמביאים כל שבוע מים מינרליים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI