דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח טיפול בעור שומני, סבוריאה בפנים - טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL - קרן אור.
טיפול בעור שומני, סבוריאה בפנים - טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL - קרן אור.
איריס לוי 18/01/12 |  צפיות: 3552

סבוריאה מתבטאת בדלקת כרונית בעור באזורים שבהם קיימות בלוטות חלב (שומן) רבות וגורמת לקשקשת, אדמומיות, פצעונים, קילוף העור ולעיתים אף תחושת גירוד ועקצוץ.

הבעיה שכיחה בגיל ההתבגרות וגם בגילאים בוגרים יותר ולעתים היא מופיעה בשילוב עם נגעי האקנה, פצעי הבגרות המופיעים אף הם באזורי הגוף העשירים בבלוטות חלב.

הטיפול המומלץ לסבוריאה בפנים - טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL בשילוב תוספי תזונה ייחודיים המכילים פרוביוטיקה איכותית לטיפול בבעיות עור וחיזוק המערכת החיסונית, היעילים לטיפול באטופיק דרמטיטיס, סבוריאה ואקנה שלהן רקע אלרגי - דלקתי - זיהומי, עם תכשירים פרא-רפואיים והיפואלרגניים לטיפול ומניעת זיהומים,שיפור מרקם העור וסיוע לניקוי, חיטוי והמרצת הדם, כיווץ הנקבוביות וספיחת שומנים והפרשות, מניעת קשקשת יובש וקילופים, איחוי וריפוי, הרגעה ואיזון הפרשת הסבום (השומן, הקשקשת) הנלווים לסבוריאה בפנים.

מהו טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL לסבוריאה בפנים?

בשנים האחרונות התפתחו טיפולים חדשים המבוססים על מקורות אור ולייזרים. החידוש המהותי ביותר בטיפול בעולם בשנים האחרונות הוא האפשרות להביא לשיפור בעזרת קרן אור המביאה להטבה בבטיחות מלאה ובזמן קצר בהרבה מהשיטות הקיימות. דגם I-PULSE יוצר באנגליה והוא פרי פיתוח חדשני של רופאים מאוניברסיטת וולס ונמצא בשימוש ב-11 מדינות בעולם כולל יפן.

המכשיר עטור אישורי בטיחות בינלאומיים - משרד הבריאות האמריקאי FDA , משרד הבריאות האירופאי CE מכון התקנים האנגלי BSI ומכון התקנים הישראלי. נבחן בקפדנות באקדמיה המדעית והוכח שאינו מזיק לבריאות - לטיפול יעיל ובטוח בכל אזורי הגוף.

מהם היתרונות בטיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL לסבוריאה בפנים לטווח הרחוק?

אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול סבוריאה בטכנולוגיית IPL היא ההחלמה המהירה, מאחר והטיפול מבוסס על אורך גל מיוחד ללא קרינת UV הוא אינו גורם לכוויות או כל נזק אחר לעור . למעט אדמומית נקודתית ולעיתים תחושת רגישות קלה שחולפת אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה. עקרון הפעולה של מכשיר ה- IPL הינו החדרת אנרגית אור חזקה ההופכת לאנרגית חום מרוכזת וממוקדת מבלי לפגוע בסביבה הקרובה.

מהי יעילות הטיפול הפוטותרפי בטכנולוגיית IPLלסבוריאה בפנים לטווח הרחוק?

טיפולים בסבוריאה בפנים בטכנולוגיית IPL נמצאו יעילים במיוחד לצמצום ואף להשמדת הדלקת ללא גרימת נזקים או תופעות לוואי כלשהן. ניסיון מצטבר בארץ ובעולם מראה שניתן להגיע להטבה ניכרת לאחר כ-6 טיפולים בהפרש של שבוע בין הטיפולים. טכנולוגיית IPL יעילה לא רק בהשמדת הבקטריה אלא גם באיזון יצור הסבום (השומן) בבלוטות החלב.

המכשיר נמצא בשימוש במרכז לקוסמטיקה רפואית של ד"ר דב קליין כירורג פלסטיקאי ואצל טובי הדרמטולוגים (רופאי עור).

קרני האור בהם משתמשים בטכנולוגיית IPL הינם קרני אור שאינם מסוכנות ואינן גורמות כל נזק לעור. אלו הם קרני אור הנראה לעין, כמו פלש של מצלמה ללא המרכיבים המסוכנים הנמצאים בקרינת השמש (אולטרה ויאולט).

במחקרים שנעשו נמצא שהמערכת הפחיתה משמעותית ובאחוזים ניכרים את התופעות הנלוות לסבוריאה בפנים, בכל הרמות. הטיפול מוכח כיעיל מכל שאר השיטות. טיפול קצר, בטוח וללא תופעות לוואי.

הטיפול בסבוריאיה בפנים בטכנולוגיית IPL נעשה בשילוב עם טיפולים במכון להרחקת שכבות השומן באזור הנגוע וטיפול יום יומי עם תכשירים מרגיעים בעלי מרקם קליל על בסיס מימי, אנטי בקטריאליים ואנטי פטרייתיים המונעים התפתחות של הבקטריה ומחזקים את מנגנון ההגנה הטבעי בעור, בתוספת של חומצת השומן גאמה לינולאית מסוג אומגה 6 הידועה בפעילותה להפגת מצבים דלקתיים וככלי עזר חשוב לשמירה על בריאות העור ורמת הלחות בו.

התכשירים הניתנים על ידי לטיפול בסבוריאה בפנים, הנם ממיטב המעבדות המקצועיות בארץ ובאיכות גבוהה. מכילים מסנני קרינה המותאמים מיוחד לאקלים הישראלי, מאושרים ע"י משרד הבריאות ונותנים מענה מושלם לריפוי סבוריאה המופיעה לעתים עם אקנה, פצעי הבגרות.

סדרת התכשירים לטיפול בסבוריאה, מעניקה טיפול יום יומי טבעי ועדין במיוחד לעור מעורב ורגיש. המבוסס על תכשירים שהוכיחו את יעילותם במשך שנים רות בטיפול המקצועי והאישי. המוצרים יעילים ביותר לטיפול אמיתי וארוך טווח.

למי מתאים הטיפול בסבוריאה בפנים בטכנולוגיית IPL?

טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL לסבוריאה בפנים מתאים לבני נוער ומבוגרים.

כתבות נוספות ומידע רב בנושא ניתן למצוא באתר הבית שלי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס לוי
מחקרים מראים כי בעזרת קרן אור באורך גל מסוים ניתן להפחית ב - 80 אחוזים לעיתים גם יותר מנגעי האקנה - טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL - קרן אור. נגעי האקנה – הפצעים, הפצעונים, הפרונקלים והכתמים המופיעים באזורים מוסתרים, ופחות חשופים בגוף, כמו חזה כתפיים זרועות ישבן ירכיים וגב נוטים להיות פחות מטופלים, כי לא רואים אותם.אך בסיטואציה אינטימית..או כשרוצים ללבוש בגד סקסיעם מחשוף גב... ובקייץ בגד ים...!!! את/ה מתבייש/ת לחשוף את הגב, ללבוש גופיות בקיץ, זה מתפשט ומגרד, זה לא אסטטי ולא נעים...ואם היום לא תטפל/לי זה עלול ללוות אותך עד אחרי הצבא...ואפילו עד גיל 40...! קרני האור בהם משתמשים בטיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL הינם קרני אור שאינם מסוכנות ואינן גורמות כל נזק לעור. אלו הם קרני אור הנראה לעין, כמו פלש של מצלמה ללא המרכיבים המסוכנים הנמצאים בקרינת השמש (אולטרה ויאולט). במחקרים שנעשו נמצא שהמערכת הפחיתה משמעותית ובאחוזים ניכרים את נגעי האקנה הדלקתיים בכל הרמות ובכל אזורי הגוף, הטיפול מוכח כיעיל מכל שאר השיטות. טיפולקצר,בטוח והתוצאות חד משמעיות. אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL היא ההחלמה המהירה, למעט אדמומית נקודתית ולעיתים תחושת רגישות קלה שחולפת אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה. טיפול המונע את הצורך בשימוש בתרופות: רואקוטן ואנטיביוטיקה - מינוציקלין ללא כאב וללא תופעות לוואי. התהליך כולל סידרת טיפולים בהתאם לאזור ומצבו ונמשך כשעה וחצי . במהלך הטיפול עובר האזור הנגוע ניקוי ניקוז חיטוי ושימור בתכשירים פרא-רפואיים והיפואלרגניים לטיפול ארוך טווחלשימור מצב העור. הטיפול מתאים לבני נוער ומבוגרים בריאים. http://www.iris-levy.co.il/paramedical-ipl/adolescence-age http://www.iris-levy.co.il/paramedical-ipl/body-acne/

 


מאמרים נוספים מאת איריס לוי
 
אקנה, פצעי בגרות בבני נוער בגיל הבגרות טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL - קרן אור .
מחקרים מראים כי בעזרת קרן אור באורך גל מסוים ניתן להפחית ב - 80 אחוזים לעיתים גם יותר מנגעי האקנה. גיל הבגרות - גיל ההתבגרות - גיל הנעורים מאופיין בפצעי האקנה, פצעי הבגרות - טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL בשילוב תוספי תזונה ייחודיים המהווים מקור לרכיבים תזונתיים רבים העובדים על הסימפטום ותכשירים פרא-רפואיים הינו טיפול הנותן את השיפור המיוחל והרגיעה בהתפרצות נגעי האקנה גם בגיל ההתבגרות טיפול המונע את הצורך בשימוש בכדורים - אנטיביוטיקה, מינוציקלין ורואקוטן וללא תופעות לוואי .

אקנה בהריון - טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL - קרן אור .
ברוב המקרים מקורה של תופעת האקנה בחוסר איזון הורמונלי בגוף. חוסר האיזון ההורמונלי נפוץ בעיקר בתקופות השינויים ההורמונליים האופייניים לגיל הנעורים, אולם, חשופות לתופעה לא פחות נשים לפני כניסה להריון כשהן מפסיקות את הטיפול בגלולות ונשים בהריון "אקנה הריון"... הטיפול החיוני ביותר משך כל תקופת הופעת המוקדים השומניים והדלקתיים הינו השמירה על נקיון. הטיפול האופטימלי בתופעות "אקנה בהריון" הינו שילוב של טיפול יום יומי עצמי וטיפול תקופתי ומעקב של קוסמטיקאית מקצועית המתמחה בטיפול בעור אקנתי...

אקנה בישבן טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL -קרן אור.
פצעי האקנה המופיעים באזורים מוסתרים, ופחות חשופים בגוף, נוטים להיות פחות מטופלים כי לא רואים אותם...אך בסיטואציה אינטימית, או כשרוצים בקיץ ללבוש בגד ים...! האקנה מופיעה בעיקר באזורי הגוף העשירים בבלוטות חלב. אזורים אלו כוללים את הפנים, החזה, הכתפיים והגב. אולם, אין זה מן הנמנע שתופעות אקנה תופענה גם במקומות אחרים בגוף, כמו בישבן עם נטייה להתפשט לאזור הירכיים. מחקרים מראים כי בעזרת קרן אור באורך גל מסוים ניתן להפחית ב - 80 אחוזים לעיתים גם יותר מנגעי האקנה בישבן בטיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL...

אקנה, פצעי בגרות בגב טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL - קרן אור.
נגעי האקנה הפצעים, הפצעונים, הפרונקלים, והכתמים המופיעים באזורים מוסתרים, ופחות חשופים בגוף, כמו חזה כתפיים ישבן וגב נוטים להיות פחות מטופלים, כי לא רואים אותם. אך בסיטואציה אינטימית..או כשרוצים ללבוש בגד סקסי עם מחשוף גב... ובקייץ בגד ים...!!! ואת/ה מתבייש/ת ללבוש גופיות בקיץ, זה מתפשט ומגרד, זה לא אסטטי ולא נעים...ואם היום לא תטפל/י זה עלול ללוות אותך גם עד גיל 40...! אקנה בגב - נוטה להופיע כאקנה קשה ועיקשת יותר והדרך הטובה ביותר כיום למנוע את התופעה הוא בטיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL...

טיפול בעור שומני, סבוריאה בפנים - טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL - קרן אור.
סבוריאה - דלקת עור חלבית שהינה בעיית עור הגורמת בעיקר להפרעה במראה האסתטי, כמו גם לסבל ולתחושת אי נוחות בעור. מלווה עם קשקשת, אדמומיות, שומניות, פצעונים, קילוף העור ולעתים אף עם תחושת גירוד ועקצוץ.
הטיפול המומלץ לסבוריאה בפנים - טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL - טיפול המונע את הצורך בשימוש בתרופות וללא תופעות לוואי. קרני האור בהם משתמשים הינם קרני אור שאינם מסוכנות ואינן גורמות כל נזק לעור. אלו הם קרני אור הנראה לעין, כמו פלש של מצלמה ללא המרכיבים המסוכנים הנמצאים בקרינת השמש (אולטרה ויאולט)..

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI