דף הבית עסקים עסקים קטנים ובינוניים טפטים מעוצבים, פריט דקורטיבי נחשק!
טפטים מעוצבים, פריט דקורטיבי נחשק!
noam 22/01/12 |  צפיות: 3097
הטרנד השולט בעיצוב חנויות הוא הדבקת טפטים, בעיקר על קיר אחד (המרכזי ביותר), הנקודה שמושכת את מירב תשומת הלב, וזו שגורמת לאנשים מבחוץ, בעיקר בשיטוט בקניון, להיכנס דווקא לחנות ספציפית. טפט מעוצב יכול תמיד למשוך את העין לכל קהלי היעד. אם לדוגמא בחנות המיועדת לבגדי ילדים, יהיה טפט אחד ומרכזי בו תמונות של תינוקות חמודים הלבושים באופנה האחרונה של אותה חנות, היו בטוחים שזה ימשוך את קהל היעד שלכם פנימה. חנויות קונספט הם חנויות של נושא אחד ויחיד. בנושא זה אתם יכולים לבטא הכול – מהשאיפות שלכם ועד לחוויות האישיות שלכם. בתור בעלי חנויות אתם צריכים לשקף את אופי החנות לקהל היעד שלכם ולתת לו מה שהוא רוצה ומחפש. באמצעות גירוי ויזואלי עיצובי של העין ניתן לגרום לקהל היעד שלכם להיכנס לתוך החנות ובכך השגתם את המטרה הראשונית – של כניסה אל החנות. המטרה השנייה היא לגרום להם לקנות משהו בחנות ואת זה אתם יכולים לתת להם גם מבלי מילים, רק באמצעות אסטטיקה של החנות הקונספט שלכם, בה הם יכולים לשוטט בנוחות ולקחת מה שהם רוצים מהמדף,
טפט המודבק על קיר או על קירות אכן יוצר מראה דרמטי ומעניין לקהל היעד שלו, בו אפשר לתלות את שם החנות או את הלוגו בגדול ובאמצעות זאת למתג את העסק שלכם. הטפט יכול להיות בצבעים בוהקים או עדינים – תלוי כמובן במה שאתם רוצים לשדר. סוג הטפט המומלץ למדביקים מתחילים הוא טפטים ויניל או מצופה ויניל. טפט כזה קל יותר לחיתוך, להדבקה ולהסרה במקרה הצורך. טפטים שעשויים מחומרים אחרים כגון משי, יוטה, קש וכד', יהיו קשים יותר לעבודה ועלולים להביא לסיבוכים במשימת ההדבקה. לגבי סגנון הטפט – זהו נושא מורכב יותר. לכל מקום ובכל מתחם , יש את סגנון הטפט שיתאים לו יותר , תוך התאמה לסגנון הכללי שעימו עוצב המקום , הגוונים שבו , וכמובן – גם טעמו האישי של כל לקוח הוא גורם חשוב. באופן כללי , למקומות המעוצבים בסגנון לא ממש חדשני – כמו הרטרו , יתאימו יותר דוגמאות טפטים קלאסיים , בניגוד לכך – למקומות שעוצבו בסגנון החדשני והמודרני – יתאימו טפטים עם הדוגמאות והטקסטורות המודרניות והעכשוויות יותר.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI