דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים עיצוב אתרים
עיצוב אתרים
פרו קיד 25/01/12 |  צפיות: 3066

יתרונות תבניות העיצוב של מג'נטו

המושג תבנית עיצוב, או טמפלט, עשוי להיות מוכר לך בין אם אתה מעצב או גולש. מרבית אפשרויות היישום באתרי אינטרנט ברות השגה באמצעות תבניות העיצוב שלהם, כדוגמת אילו של מג'נטו. ניתן להבחין בשתי קבוצות של משתמשים בתבניות עיצוב באתרי האינטרנט. לקבוצה הראשונה משתייכים חברי קהל היעד אשר משתמש בתבניות העיצוב על מנת לספק אסתטיות ושימושיות לאתר תוך כדי גלישה בו. לקבוצה השנייה משתייכים מעצבי אתרים מקצועיים ומנוסים ביצירת תבניות עיצוב כראות עיניהם.

התועלות והמאפיינים הייחודיים של תבניות מג'נטו

תבניות העיצוב של מג'נטו מאפשרות למעצבים ליהנות מדרך יוצאת דופן לניהול המראה הכללי של האתר, דרך שימוש ברמה גבוהה של יעילות מהלך העבודה וביכולת חשיבה יצירתית וחדשנית, מחוץ לקופסא. חלק מהמאפיינים הייחודיים של תבניות העיצוב של מג'נטו מפורטים כדלהלן:

  • תבנית עיצוב של מג'נטו מספקת לך את כח ההתאמההחזק ביותר.

חנות מקוונת המעוצבת באמצעותה תהיה ייחודית מכל הבחינות. יכולת ההתאמה היא כה גבוהה עד כי תוכל לעצב מראה ואווירה נבדלים עבור כל אחת מהקטיגוריות, עד לרמת המוצר הבודד, ומכאן היא מאפשרת לך את מרחב הפעולה הנדרש לביצוע פעילויות שיווק ופרסום לעסק. במידה ויש לך חשק עז ליצור עמוד מידע על כל אחד מהמוצרים, אשר נתפר על פי הצרכים העסקיים והשיווקיים שלך, מג'נטו מאפשרת לך לממש זאת באמצעות אספקת כלים מיידיים להתאמת תצוגת המוצרים על בסיס מוצר ו/או קטיגוריה.

  • יכולת העלאת מספר תבניות מג'נטו בו זמנית.

הדבר מאפשר לך את היכולת להחליף בין העיצוב הקבוע לעיצובים השונים בהתאם לעונות, חגים ואירועים אשר רלוונטיים לעסק שלך. כל אשר צריך לבצע הוא הקלדה של מספר שורות פקודה ובתוך דקות ספורות לקבל את התבנית המבוקשת.

  • מספר רב של תוספים מובנים בתבניות מג'נטו

כלומר, במרבית המקרים אתה לא תצטרך לחפש אחר מפתח אתרים בסביבת מג'נטו על מנת לבצע בשמך מטלות שוטפות באתר. כמו כן, ישנם לא מעט חברי קהילה המעורים היטב ברזי המערכת, בנוסף לנציגים הרשמיים של החברה, אשר יהיו יותר ממוכנים להדריך ולכוון אותך בפיתוח אתר המכירות שלך ברשת.

ועוד יתרונות של תבניות מג'נטו

יתרונות נוספים של תבניות מג'נטו הינם קיצור זמן ניפוי שגיאות, גמישות גבוהה וידידותית למשתמש המתחיל. באמצעות מג'נטו, תוכל להתרכז באופן מוחלט במוצרים, תמחור ואסטרטגיות שיווקיות של העסק שלך, כך שאם היו לך חששות מוקדמים, הרשה לעצמך להתרווח לאחור ולנשום לרווחה בכל הקשור לאתר המכירות שלך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 פרו קיד


 


מאמרים נוספים מאת פרו קיד
 
בדיקה גנטית חדשה תנבא תוצאות קליניות של חולי GBM
12/12/12 | סרטן
מדי שנה בארה"ב מתגלים כ-18 אלף חולים חדשים ומתוכם יותר מ-12 אלף יאבדו את חייהם. מחקרים חדשים ומרגשים מתרחשים ברגעים אלו על מנת לעזור לחולי ה-GBM וחלקם אף מניבים תוצאות חיוביות להארכת החיים וגם שיפור אורח החיים.

התקדמות נרשמה בתחום הטיפולי של סרטן הריאות
12/12/12 | סרטן
מדי יום נשמעים דיווחים על טיפולים חדשים בתחום הסרטן. בעת האחרונה, דיווחים עדכניים מספרים על טיפולים חדשים בתחום סרטן הריאות.

דרכי טיפול בסרטן הקיבה
12/12/12 | סרטן
סרטן הקיבה הינו אחד מסוגי הסרטן הקשים ביותר והוא מתגלה לרוב בשלב מאוחר של המחלה. דרכי הטיפול בחולי סרטן הקיבה כוללים כיום שיטות קונבנציונאליות שהיו קיימות כבר שנים רבות בשילוב עם שיטות חדשות יותר.

מעשנים סיגריות? תתחילו לחשוש גם מסרטן הלבלב
12/12/12 | סרטן
אפשר לחשוב שלמעשנים אין מספיק צרות – סרטן ריאות, מחלות לב ועכשיו מצטרף לרשימה גם סרטן הלבלב. נמצא כי מעשנים נמצאים בסיכון גבוה יותר לפתח את סרטן הלבלב ולמי שאינו מכיר את המחלה - היא בהחלט לא נכנסת לקטגוריה של המחלות שניתן להתגבר עליהן בקלות.

עושים התאמות לדרישות הגבוהות
התחרות בשוק העבודה הולכת וגדלה בכל שנה. בישרל , כיאה למדינה שבה יש הון אנושי ברמה גבוהה אפשר לראות כיצד יש לא מעט מוסדות וארגונים שמעוניינים להמשיך ולפתח את הפעילות שלהם תוך הישענות על אנשי מקצוע בכירים

להשתלב בתחום רחב ומספק
ולם ללא אחיות .. תתארו לעצמכם איך היה נראה וכמה חמלה וחום היו חסרים בעולמנו. נראה כי לא רק רופאים מומחים וטכנאים בתחום הרפואה היו מורטים את שערותיהם ללא אחיות רציניות לצדם אלא שגם אלו המתאשפזים או המגיעים לבדיקות שונות היינו רואים עד כמה חשוב החלק של אשת מקצוע זו בחיינו.

מתחילים את הדרך לקריירה
בכל הקשור לתנאי הקבלה הרי שניתן לראות כיצד מעבר לבסיס מסוים יש שוני בין מוסד לימודים אחד למשנהו. כך יכול מועמד להתחיל לימודי תואר ראשון לאחר שהיה צריך להציג ממוצע בגרות גבוה יחוד עם ציון פסיכומטרי גבוה

הסבה לתחום מגוון ומרתק
בתקופות שונות של החיים מחליטים רבים לעשות הסבה מקצועית לתחום שמעניין אותם יותר או כזה שיכול להציע להם סיפוק גדול יותר ממה שהם עושים כיום וכמובן משכורת גבוה יותר ומכובדת יותר.

אופציות מגוונות לקבלת התואר הנכסף
כיום לימודים אקדמיים הם כבר לא נחלתם של בעלי ממון או של מי שמכוון גבוה מאוד.

התקנת מעלית
28/06/12 | שיפוצים
אז אילו יתרונות בכלל קיימים בהתקנת מעלית? ובכן, קודם כל שיפור איכות החיים והנוחות של הדיירים בעליה הן בעליה יום- יומית במעלית במקום המדרגות ואפילו לצורך העלאת הקניות או משאות אחרים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI