דף הבית עסקים עסקים - אחר ההבדל בפרסום מודעת דרושים במדיות השונות.
ההבדל בפרסום מודעת דרושים במדיות השונות.
יוסי בוזגלו 26/01/12 |  צפיות: 2127

כבעל עסק המחפש עובדים הינך מעוניין בפרסום אפקטיבי של מודעת דרושים. כיום, ישנם מגוון מדיות המציעות פרסום וחשיפה למודעת דרושים. כדי להקל עליך את ההחלטה, בחרנו להסביר את ההבדל בין המדיות. כך, תוכל להחליט, איזו מדיה מועדפת עליך לפרסום המודעה? נציין כי באפשרותך לבחור ביותר ממדיה אחת לפרסום, בכל מקרה כדאי להיות שקול ולהתאים את מודעת דרושים למדיה בה היא מתפרסמת.

מודעת דרושים בעיתון.

העיתונות המודפסת היא אפיק ותיק בפרסום מודעת דרושים. יתרונה הגדול של העיתונות הוא בכך שהיא מופצת במספר רב של עותקים. כך, תוכל להיות בטוח שמודעת הדרושים שלך זכתה לחשיפה מורחבת, וכי היא נקראה על ידי עשרות אלפי זוגות עיניים. פרסום מודעת דרושים בעיתון אינו זול. התמחור משתנה מעיתון אחד למשנהו ונקבע בהתאם לגודל המודעה או כפועל יוצא של מספר המילים המופיע במודעה.

חיפוש עובדים דרך לוח דרושים ברשת.

מדיה זו הינה חדשה יחסית והיא הנפוצה ביותר לחיפוש עובדים. למדיה זו מספר יתרונות: כמו כל דבר ברשת, אפקטיביות המודעה היא מדידה. תוכל לעקוב כמה מחפשי עבודה קראו את מודעת הדרושים. רוב האתרים מציעים כלי ניהול נוחים וידידותיים למעסיק. ניתן למיין את קורות החיים, ולהחליט איזה מועמד יוזמן לראיון ולנהל את מלאי קורות החיים בצורה מסודרת. בנוסף, ניתן לערוך בכל עת את המודעה. תמחור השרות הוא נגזרת של משך הזמן בו תרצה שהמודעה תופיע בלוח דרושים של האתר.

חיפוש עובדים דרך חברת השמה.

חלק גדול מבעלי העסקים והמנכ"לים בוחרים לתת לחברות השמה מקצועיות לבחור עבורם את העובד הבא. יתרונן של החברות הוא בניסיון הרב ובמקצועיות שלהן. חברות אלו מתמחות בכוח אדם והעובדים בחברות הם אנשי מקצוע ומומחים במשאבי אנוש ובהליכי גיוס. אם בחרת להסתייע בחברת השמה תתבקש להחליט איזו חבילת שרות מתאימה לך. רוב החברות מציעות הליך גיוס עובדים מלא הכולל: פרסום מודעת דרושים במדיות שונות לפי בחירתך, מיון קורות החיים, ראיונות עם המועמדים ובחירת מועמדים סופיים. תמחור השרות משתנה מחברת השמה אחת לזולתה. המחיר הסופי נקבע בדרך כלל בהתאם לחבילת השרות אותה בעל העסק רוכש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI