דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט ועסקים מקוונים בניית אתרים כולנו נכנסים לרשת
בניית אתרים כולנו נכנסים לרשת
טל אזרי 28/01/12 |  צפיות: 4150

עוברים ל"מגרש הווירטואלי"

מי שעדיין לא הבין שאנו חיים בשני עולמות מקבילים הרי שחשוב שייגש למחשב שלו ידליק אותו ויתחבר לרשת האינטרנט. ואז נגלה שכל מה שאנו חווים מחוץ לרשת קיים גם בתוך הרשת זה פשוט מדהים, הכל נמצא שם. כיום אנו יכולים לראות כיצד רבים צריכים שירות איכותי של בניית אתרים בכדי שגם הם יהיו חלק מהעולם המרתק והמתקדם של רשת האינטרנט. זאת מאחר ופעילות רבה עוברת כיום למגרש הווירטואלי.

וכמו שזה נראה נכון להיום זאת רק ההתחלה, כבר עכשיו מדברים על מכוניות שכבר יגיעו עם חיבור לרשת ועוד הרבה טכנולוגיה מתקדמת ומקוונת.

אם בעבר היה עומד מישהו ב"כיכר העיר" ואומר את דבריו הרי שכיום רשת האינטרנט היא זו שמאפשרת לו לכתוב את מה שהוא רוצה אל מול מיליונים של אנשים או להעלות סרטון וידיאו שבו הוא יכול לפרוש את משנתו. בניית אתרים מקצועיים באינטרנט היא כזו שמאפשרת לכל אדם בכל מקום בעולם ליהנות מכך שרבים יכירו אותו גם בנקודה מרוחקת מאוד. נכון להיום זה כבר לא משנה איפה העסק ולא צריך בהרבה מקרים בכלל לרכוש או להשכיר משרדים, מספיק אתר אינטרנט שיפנה אל כל העולם דרך הרשת.

להבין את נקודת המבט של הגולש

למרות שאנו נכנסים לאתרים שונים ומבינים עד כמה רבים הם ועד כמה ההיצע הוא פשוט משהו שלא נגמר הרי שעדיין אנו חייבים להבין שלא כל אתר זוכה להצלחה מיד כשהוא מוקם, אם בכלל הוא זוכה להצלחה כלשהי. כשאנחנו בונים אתר חדש אחד הדברים החשובים זה בעצם לחשוב מנקודת מבט של הגולש שהוא הלקוח הסופי שלנו. אחת הטעויות הנפוצות היא שבעל האתר מסתכל עליו רק מנקודת מבט שלו ולא חושב לרגע על הגולש מעבר לניסיון למכור לו שירות כלשהו. בל נשכח שלמרות שהאינטרנט מבטל את הקשר הפיסי הוא מציג דרך חדשה ליצירת קשר עם הלקוח הסופי.

כך למשל אנו יכולים לראות כיצד צפייה בסרטון מסוים תקשר בין אנשים שלא היה סיכוי שיכירו אחד את השני לעולם בתוך העולם האמיתי שבו אנו חיים. אך הדבר הוא תוצאה של בניית אתרים בצורה מתקדמת שמתייחסת ברצינות לנקודת המבט של הגולש שהוא גם הלקוח. הדבר אומר שהאתר ייבנה בצורה כזו שבה לגולש יהיה נוח לגלוש בו בכל היבט שהוא ובמשך כל הזמן שהוא באתר נגרום לו להרגיש רצוי.

עבודה יסודית היא ערובה להצלחה

ניתן לראות את ההבדל בין בניית אתרים חובבנית לבין כזו שהושקעה בה מחשבה רבה. אי אפשר לקחת תוכנה לבניית אתרים ולהתחיל ליצור תבנית מסוימת של אתר בטרם מבינים מה הם הצרכים של בעל האתר העתידי. לכל אחד יש מסרים שונים שהוא מעוניין להעביר דרך האתר שלו או מטרות אחרות שהוא מעוניין מאוד לקדם. ןלכן כדאי מאוד שהאתר יבנה בהתאם לצרכים של העסק שבו יעסוק האתר.

לכן בניית אתרים בכל הקשור לנושא הטכני היא הדבר האחרון בשרשרת הפעולות. זאת מאחר ורק הבנת הדגשים שיש להציג באתר, בין אם הוא מכירתי או תדמיתי, ובחירת העיצוב המתאים למשל, הם אלו שיכולים לעשות את ההבדל בין אתר כושל לכזה שזוכה להצלחה רבה ברשת האינטרנט הגדולה.

אחד הסוגים של האתרים הנפוצים ביותר היום זה אתרי תדמית

אתר תדמית בעצם הוא אתר פשוט אבל בעל חשיבות רבה בכל עסק שקיים בימנו.תפקידו של אתר תדמית הוא בעצם ליצור את תדמית העסק באינטרנט. באתר תדמיתי יש בדרך כלל כתבות,תמונות,חדשות נגללות,לוגו של החברה וטופס ליצירת קשר. לפעמים שמים באתרי תדמית גם סרטון שנוצר גם הוא ליצירת תדמית העסק. אחד הדברים החשובים באתרים האלה, זה לגרום לגולש להכיר את החברה ולהרגיש בנוח איתה. ואז לעבור לשלב הבא שבו הגולש מרגיש בטוח לעשות עסקים עם החברה או לקבל ממנה שירות, תוך כדי שהוא מרגיש שהוא מכיר את החברה. על מנת להגיע לתוצאות רצויות בתהליך בניית אתר כדאי להעזר בחברת בניית אתרים בעלת ניסיון עם תיק עבודות נרחב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טל אזרי

חברת בניית אתרים

בניית אתרים באינטרנט

מאמרים



 


מאמרים נוספים מאת טל אזרי
 
בניית אתרים באינטרנט – אתרי תדמית ואינפורמציה
כאשר אנו נתקלים במושג כתיבה שיווקית במהלך בניית אתר, במקרים רבים הוא מעלה בנו אסוציאציה של שיווק מוצרים לצרכנים. עם זאת, אנו נוטים לשכוח כי כתיבה באינטרנט הינה בעלת פנים רבות, והינה חיונית ביותר, גם ככתיבה תדמיתית ואינפורמטיבית, וניתן להפיק ממנה מידע רב. מלבד קידום אתרים

לבנות אתר בחינם או עם חברת בניית אתרים
שאלה זו נשאלת על ידי רבים המעוניינים לדעת מדוע עליהם לשלם כסף רב עבור העבודה עם חברת בניית אתרים כאשר כיום ניתן לבחור בפלטפורמות כמו וורדפרס

ייעוץ עסקי
לכל בית עסק, גדול כקטן, ישנם תקופות טובות ותקופות פחות טובות. כל בעל עסק, מוכשר ככל שיהיה, יודה ויאמר שהיו תקופות שהוא היה בטוח שהעסק שלו קורס. לכולם זה קורה, אפילו לגדולים ביותר. החכמה היא לא לתת לעסק ליפול

בניית אתרים כולנו נכנסים לרשת
אם בעבר היה עומד מישהו ב"כיכר העיר" ואומר את דבריו הרי שכיום רשת האינטרנט היא זו שמאפשרת לו לכתוב את מה שהוא רוצה אל מול מיליונים של אנשים או להעלות סרטון וידיאו שבו הוא יכול לפרוש את משנתו.

דלתות כניסה זולות
15/01/12 | שיפוצים
כשמדובר בדלתות, ובמיוחד בדלתות המיועדות לכניסה אל הבית ישנה חשיבות מאוד גבוה לדלת עצמה. דלתות כניסה לבית הם למעשה ההזמנה אל הבית והם יכולות להעיד המון על אופיים של בעלי הבית

זכויות עובדים בעת פירוק חברה
במקרים רבים, בהם חברה נקלעת למשברים כלכליים ועומדים לה נושים המעוניינים להגיש בקשה לביצוע פירוק חברה על ידי בית המשפט, העובדים נשארים בדרך כלל לא יכולת מעשה, אך החוק, במקרה של סגירת חברה, עומד גם לצידם של עובדי החברה.

עיסוי עד הבית
גם ליחיד וגם לבני זוג שירותים מסוימים אף הולכים ומשתכללים במשך הזמן. לכן מה שהיה פעם שירות של עיסוי לאדם מסוים הופך כיום להיות כזה שמתאים גם לבני זוג שמעוניינים בערב מיוחד עוד יותר.

אתרים שעובדים בשביל העסק שלך
כמו שיש סוגים שונים של עסקים כך יש סוגים שונים של אתרים הנבנים למטרות עסקיות בהתאם לסוג העסק. די ברור שלכל עסק יש את האופי שלו ואת ההקשר הישיר לתחום שבו הוא פועל ובכל עסק קיימת שיטה אחרת לפנות לקהל היעד

תחילת עידן של בניית אתרים
האם אתרי האינטרנט שבתחילת הדרך של הרשת הווירטואלית אינם מזכירים כלל את אלו שאנו רואים היום? מרתק לראות כיצד אתרים של חברות ענקיות שבזמן התחלת עידן האינטרנט היו כאלו שהציגו אלמנטים בסיסיים בלבד ואילו כיום הן אפילו מתחרות בערוצי טלוויזיה שונים בקלות די רבה ואף יוצרות תנועה רחבה של לקוחות שפונים לעסק. בניית אתרים בימינו היא עניין רציני ומתקדם ביותר.

התאמת סוג עיסוי לגוף שלנו
אנו יכולים לראות כיצד מכונים מקצועיים או מכוני ספא רציניים מציעים סוגים שונים של עיסוי, כמו למשל שוודי, רקמות עמוק, הוליסטי, ועוד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI