דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר מעסיקים יקרים, מעוניינים לגייס את העובדים האיכותיים והטובים ביותר? ובכן, זה מה שעליכם לעשות!
מעסיקים יקרים, מעוניינים לגייס את העובדים האיכותיים והטובים ביותר? ובכן, זה מה שעליכם לעשות!
יוסי בוזגלו 30/01/12 |  צפיות: 2908

אינספור מעסיקים, הן בארץ והן בעולם משמיעים אינספור פעמים את העובדה כי קשה מאוד לגייס עובדים איכותיים ויצרניים לארגונים שלהם. ועל אף שהם צודקים בחלק מהטענה, עדיין אי אפשר להתעלם מן העובדה כי חלק מהאשמה בעובדה זו טמונה בהתנהלות המקצועית שלהם. וכל זה מתקשר לעובדה כי

לרוב, חיפוש עבודה מצד עובדים בא לידי ביטוי בזירות אשר מתמחות בפרסום מודעות דרושים. בין זירות אלו ניתן למצוא מוספי דרושים בעיתונים הגדולים, מוספים ייעודיים לכך, אינספור אתרי אינטרנט ייעודיים אשר מתמחים בפרסום של מודעות דרושים ועוד פלטפורמות מסורתיות אחרות ועוד. ועכשיו, נחזור

גיוס עובדים טובים ואיכותיים יכול להתבצע בפועל אך ורק באמצעות פרסום מודעות דרושים יצירתיות ביותר!

לטענה שאינספור מעסיקים משמיעים ונענה להם עליה: איך בדיוק אתם רוצים לגייס לארגונים שלכם את העובדים האיכותיים והטובים ביותר שיש? אתם לא תצליחו כלל למצוא אותם. בטח כאשר אתם מחפשים אותם במקומות הכי לא נכונים. או באמצעות הדרכים הלא נכונות. כן כן, מעסיקים יקרים, מציאה של

העובדים הטובים ביותר כלל לא מתרחשת דרך מודעות דרושים אשר מודפסות על גבי נייר עיתון וגם לא דרך היענות למודעות דרושים אשר מתפרסמות בדפי אינטרנט ייעודיים. מציאה של עובדים כאלו מתרחשת אך ורק באמצעות פרסום מודעות דרושים יצירתיות. ולמה הכוונה כאשר אומרים יצירתיות? ובכן,

מעסיק יקר, חפש אחר העובדים הטובים הבאים שלך באמצעות פנייה כתובה או מילולית אליהם ובטוח תמצא את העובדים הטובים ביותר!

באמצעות פרסום כתבה באתר תוכן גדול, כתבה אשר תספר על החברה, המעסיק והמאפיינים של המשרות הפנויות תוך כדי הבלטת התכונות המבוקשות במועמדים האידיאליים עבורה. באמצעות פנייה למועמדים אשר מתאימים, הן מבחינת נתונים אישיים והן מבחינת נתונים מקצועיים, ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, לינקדאין, מיי ספייס ועוד. כל אותן רשתות חברתיות

מציעות פלטפורמה מקצועית ומדויקת ביותר בכל מה שקשור לפרסום מודעת דרושים איכותית ומודעה אשר באמת תגיע לקהלי היעד המדויקים והמובהקים ביותר שלה. מעבר לכך, אתר הסרטונים יוטיוב מאפשר למפרסמים להעלות סרטונים אשר מגיעים בדיוק לקהלי היעד שלהם, תוך כדי פילוח מקסימלי במינימום עלות. אז מעסיק יקר, אם נמאס לך לגייס עובדים ארעיים ולא פרודוקטיביים, אתה כבר יודע כיצד למצוא את העובדים שאתה באמת רוצה...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI