דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר עבודה בחו"ל – הזדמנות פז לבנות קריירה מקצועית.
עבודה בחו"ל – הזדמנות פז לבנות קריירה מקצועית.
יוסי בוזגלו 30/01/12 |  צפיות: 3149

היכן לעבוד, בחו"ל או בארץ?

רבים מאתנו שאלו את עצמם לא פעם האם כדאי להם לנסות את מזלם מחוץ לגבולותיה של מדינתנו הקטנטונת. הרי מי שרק מחפש הזדמנות להצליח בגדול ויש לו את האופי הדרוש לכך, מעדיף פעמים רבות לנסות לעשות את זה "בגדול" בארצות ניכר. זה לא קשור אפילו לניסיון או הותק בעבודה, גם בן אדם ללא ניסיון כלל, אך בעל מוטיבציה, כוח רצון והתמדה יצליח בחו"ל בגדול. בקיצור, אם בן אדם החליט מסיבה כלשהי שלעבוד בחו"ל זהו חלומו הרטוב, הדבר הראשון שהוא יצטרך לעשות זה ליצור קשר עם המעסיק בחו"ל.

מהו היצע העבודות בחו"ל עבור האזרחים הישראלים?

כעקרון ישנם 2 סוגי עבודות עיקריים בחו"ל: עבודות כלליות לצעירים, המשוחררים הטריים מצה"ל ועבודות מקצועיות לאנשים בעלי תארים מתקדמים וניסיון רב בתחום בו הם מחפשים לעבוד. לגבי החברה הצעירים, לחברות גדולות בחו"ל שעוסקות במכירה סיטונאית דרושים חברה צעירים ונמרצים שיודעים לעבוד קשה ושהם בעלי כושר שכנוע טוב. בכל אתר חיפוש העבודות אפשר לראות מודעות דרושים הקוראות לצעירים הישראלים לנסוע לבריטניה, ארה"ב או מדינות אחרות כדי למכור תמונות, תמרוקים או כול סחורה אחרת.

לעומתם, ישנם אנשים, בדרך כלל יותר מבוגרים, בעלי ניסיון וותק בעבודתם בארץ, שמחפשים לשדרג את תנאי העבודה שלהם במעבר למדינה אחרת. לפלח אוכלוסייה זה יש ביקוש לא פחות רב – חברות בינלאומיות רבות מפרסמות מכרזים ומודעות דרושים וקוראות לאנשים בעלי ידע לעלות על מטוס ולהתחיל לעבוד עבורן. לחברות הללו דרושים אנשים בעלי פוטנציאל שכבר החלו לממש אותו בארץ, אך הוא עדיין לא בא כאן לידי מיצוי.

תנאים מעולים למועמדים לעבוד בחו"ל.

החברות הללו מציעות פעמים רבות תנאים מעולים לא רק לאלו המחפשים עבודה, אלא גם למשפחותיהם. הם מוכנים לתת למועמד את כל התנאים אשר דרושים להם, רק שהאנשים הללו אכן יתחילו לעבוד אצלם. זה נקרא השקעה לתווך רחוק, והחברות הללו שמפרסמות במודעות דרושים תנאים שנראים לפעמים כטובים מדי, עושות זאת כיוון שהן רוצות שהכוח האיכותי מכול העולם יועסק דווקא אצלן. זוהי מהות התחרות בשוק הכלכלי הגלובלי – כמאמר האמרה העממית בשינוי קל: "מי שלא משקיע – שוקע".


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI