דף הבית בית משפחה וזוגיות הריון ולידה איפה כדאי לרכוש ישבנון?
איפה כדאי לרכוש ישבנון?
menu velet 09/02/12 |  צפיות: 3404

עובדים על חדר תינוקות? אין לכם שמץ של מושג איך לנהוג? רגע לפני שמתחילים תנשמו עמוק ותרגעו, ממש אין סיבה להיות מודאגים. במאה העשרים ואחת לסדר חדר יפה לתינוק זאת כבר לא משימה מורכבת!

כשבני זוג נכנסים להריון הם ישר נהיים מודעים לבעיות שכמובן שבכלל לא שמעו אודותיהן אי פעם. עכשיו צריך לקנותריהוט לתינוק, מזון שונה, לדאוג לשער בטיחות ולבצע שינוי מן הקצה אל הקצה של התנהגותנו. ניתן לומר בביטחון מלא שחיינו טרם שלב התינוקות הם פשוטים בהרבה מאלה בתור הורים לילדים.

מרגישים אבודים בגלל המגוון הבלתי נדלה? מתי מומלץ להשיג ישבנון?

כל עולם הפעוטות מלא במיני ביטויים שכנראה לא הכרנו עד לשלב ההריון. החל מהעגלות היקרות וכלה במשחקי ההתפתחות ובמנשאים שילוו את הקטנטן מהלידה ועד להתבגרות. לכן, כאשר התינוק יגיע חשוב לקנות מס' אביזרים לבית.

אין ספק שהבאת תינוק לעולם כרוכה בכסף, אז אם הכוונה היא לעבור את זה בצורה משתלמת, מבלי להתרושש, חשוב מאוד להבין מה באמת דרוש לילד ועל איזה מוצרים אפשר לדלג. ברשתות של התינוקות יגרמו לכם לרכוש רשימה ענקית של מוצרים; עגלות, מנשא לתינוק כיסאות בטיחות ועוד מוצרי תינוקות רבים. חלקם שימושיים בהחלט, אולם הרוב הם פריבלגיה בלבד.

עוד לא בחרתם כסא אוכל?

שימו לב היטב מה בדיוק מציעים לכם, שקלו וחשבו לעומק אם הרהיט שווה את הכסף. ממש לא צריך לקנות לתינוק את כל הצעצועים והרהיטים, ככל הנראה לפחות חלק מהמוצרים תוכלו ללוות מחברים קרובים שילדו בשנים האחרונות.

בגלל שזה הילד שלכם, כנראה שתרצו רק את הטוב ביותר, אבל בכל זאת חשוב לזכור שלא בכל הפעמים המותגים הם בהכרח הפריטים הטובים ביותר. לרוב המחיר המוגזם אינו מייצג את טיב המוצר, וניתן במקום לבחור דווקא במוצרים פחות יוקרתיים.

רוצים לשאול משהו? להיות הורים זהו לא עניין פשוט, וזה מתבקש לקרוא ולהתכונן לקראת שלב הלידה. בבלוג שלנו אפשר ללמוד ולקרוא לגבי הכנה ללידה, ולדעת למה לצפות. קריאה מהנה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI