דף הבית בית משפחה וזוגיות הריון ולידה טיולונים לכל ההורים
טיולונים לכל ההורים
menu velet 12/02/12 |  צפיות: 2591

מכינים חדר לתינוק? ממש לא יודעים מה צריך לקנות מראש? קודם כל תנשמו ותירגעו, לא צריך להתחיל עם הפאניקה. בימים אלה לארגן חדר נוח לתינוק הקטן זו לא משימה בעייתית!

כשצעירים הופכים להורים הם גם מיד נחשפים ללא מעט בעיות שכלל לא חשבו עליהן מעולם. פתאום צריך למצוא מיטת תינוק, מזון מסוים, להתקין מעקות מיוחדים ולעשות שינוי של 180 מעלות באורח חיינו. אפשר לומר בביטחון שחיינו טרם ההורות הם פשוטים בהרבה מאלה בתור הורים לתינוקות.

כואב לכם הראש בגלל האפשרויות הרבות? איפה קונים טיולונים?

כל תחום הפעוטות מתאפיין במושגים שכנראה שלא הכרתם עד ללידה. החל מהמוצצים לתינוק וכלה בצעצוצים המיוחדים ובסל-קל שילוו את התינוק לאורך שנותיו הראשונות. לפיכך, כשתהיו הורים תיאלצו לדאוג לכמה אביזרים ורהיטים לביתכם.

אין ספק שהבאת ילד נוסף זה עסק יקר, אז אם ברצונכם לצלוח את זה בחוכמה, בלי לקחת הלוואה, חשוב קודם כל לדעת מה חובה לקנות ועל אילו מוצרים ניתן לוותר. בחנויות השונות ינסו לדחוף לכם מוצרים רבים; בקבוקים, מנשאים לתינוק מושבי בטיחות לאוטו ועוד גימיקים רבים. חלקם חיוניים, אולם חלקם הם פריבלגיה ותו לא.

איך בוחרים עגלות פג?

בדקו מהן ההמלצות של המוכרים, שקלו בכובד ראש אם המוצר שווה את הכסף. ממש אין צורך לרכוש את החנות כולה, יש סיכוי מצוין שחלק גדול מהדברים תוכלו ללוות מקרובי משפחה עם ילדים.

מכיוון שמדובר בילדכם, ודאי שתרצו עבורו את פסגת האיכות, אבל בכל זאת חשוב לדעת שממש לא תמיד המותגים היקרים הם דווקא הפריטים הכי טובים לילדכם. בלא מעט פעמים המחיר הגבוה אינו מייצג את טיבו האמיתי של המוצר, ואין שום בעיה לחפש אופציות פחות יקרות.

צריכים עזרה עם הקניות? להפוך להורים זה עולם שלם, וזה הגיוני בהחלט להתחיל להתכונן לתקופה הזאת. באתר הזה באפשרותכם לקרוא וללמוד על טיפול בתינוקות, ולגלות למה לצפות. קדימה לדרך!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI