דף הבית מחשבים וטכנולוגיה גאדג'טים WII סקירה קצרה
WII סקירה קצרה
play game 14/02/12 |  צפיות: 4232

WII סקירה קצרה

היכרות עם קונסולת המשחק, WII

קונסולת המשחק WII היא קונסולת משחק מבית הייצור של חברת נינטנדו. הקונסולה מתבלטת יותר בתפעול הפשוט ובהנאה מהמשחק מאשר בטכנולוגיה המתקדמת והיכולות הגרפיות של מתחרותיה בשוק קונסולות המשחקים, מייקרוסופט עם Xbox וסוני עם Ps3.

הייחודיות של קונסולת המשחקים WII היא בשלט הרחוק המובנה בה אשר מתוכנת להראות את תנועות כף היד של המשתמש על מסך הטלוויזיה כך שכאשר המשתמש משחק במשחק מסוים הוא יכול להשתמש בשלט כעצם הפיזית במשחק ותנועותיו עם העצם ידמו את תזוזת העצם על מסך הטלוויזיה. בנוסף, לשלט המיוחד והרגיש, מתבלט הWIIבהפקת הקולות והצלילים מתוך הרמקול המובנה שבו בהתאם למהלך המשחק כך שהשחקן מקבל פידבק ווקאלי במהלך המשחק מה שמעצים את חוויית המשתמש.

תכונות הקונסולה

קונסולת המשחק WIIמאפשרת חיבור באמצעות אינטרנט אלחוטי לרשת, להשתתף במשחקים ולדבר  עם שחקנים ברשת. משחקי הספורט של הWIIמעניקים לשחקן חוויה אינטראקטיבית בעיקר בזכות השלט הרגיש אשר מגיב לתנועותיו. בשל ההנאה שבמשחק, הWIIהפך להיות משחק לכל המשפחה ולא רק לגיימרים מנוסים.

מחיר הקונסולה

בגלל ההשקעה הבסיסית של חברת נינטנדו בחומרה ובגרפיקה של קונסולת המשחקים WII , מחיר הקונסולה בשוק היום הוא זול ושווה לכל נפש יחסית לקונסולות המתחרות. ניתן לשדרג את הקונסולה על ידי הוספה של אביזרים נלווים אשר יעניקו חוויה בעוצמה גבוהה יותר מהמשחק.

משחקים ואביזרים בקונסולה

אחד מהמשחקים והאביזרים הבולטים של קונסולתWII הוא ה-WII FITשהוא לוח איזון שיכולותיו מתבטאות בזיהוי שינויים במשקל של המשתמש ובלחץ שהוא מפעיל עליו בעת עמידה על הלוח. ה-WII FITמתחבר לקונסולת ה -WIIבצורה אלחוטית. הWII FITמשמש לביצוע תרגילי כושר אשר מתמקדים בשיפור האיזון ובחיזוק מסת השרירים תוך הענקת מעקב מתמיד אחר משקל הגוף ומדד מסת הגוף של המשתמש.

מוצר נוסף מעולם הספורט המותאם לקונסולת ה WIIהוא חבילת המשחקים EA Sports המשלבת בין תרגילי ספורט ברמות שונות לבין משחקים, מה שמעורר עניין ומעלה את המוטיבציה לביצוע ספורט על ידי המשתמש. החבילה מכילה פעילויות המתמקדות בעיקר במהירות וגמישות ופחות בחיזור שרירים והופכת את קונסולת הWII ל למדריך אירובי דינמי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 play game


 


מאמרים נוספים מאת play game
 
WII סקירה קצרה
14/02/12 | גאדג'טים
היכרות עם קונסולת המשחק, WII קונסולת המשחק WII היא קונסולת משחק מבית הייצור של חברת נינטנדו. הקונסולה מתבלטת יותר בתפעול הפשוט ובהנאה מהמשחק מאשר בטכנולוגיה המתקדמת והיכולות הגרפיות של מתחרותיה בשוק קונסולות המשחקים, מייקרוסופט עם Xbox וסוני עם Ps3.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI