דף הבית קניות וצרכנות אופנה החלקה יפנית לכולם
החלקה יפנית לכולם
כותבים 23/02/12 |  צפיות: 2751

לרוב הנשים בארצנו הקטנה, שיער גלי עם נגישה של סלסול. מה לעשות, שיער חלק לחלוטין, אינו ממש, רץ בגנים שלנו.
שנים של ביקורים בקרב מספרות, עם תורים לפן, הן כיום נחלת ההיסטוריה. מאז הגיעו אלינו סוגים של החלקה ספציפיים, כמו למשל החלקה יפנית, החלקה צרפתית ואף החלקה ברזילאית, אין לנו כבר צורך בתורים הדחופים לספר, רגע לפני אירוע, או לחילופין יציאה לא צפויים.

החלקה יפנית הגיעה אלינו לפני מס' שנים מיפן, מאז הינה קיבלה פופולריות יוצאת דופן, כשאליה הצטרפו סוגים של החלקה אחרים, החלקה צרפתית והחלקה ברזילאית. המובילות מבחינת העדפה בציבור הנשים בארצנו הקטנה, אלה שתי ההחלקות הכי פופולאריות יותר, החלקה יפנית ומיד אחריה, החלקה צרפתית.
כפי שאתם מבינים, החלקה צרפתית, היא סוג ההחלקה הנוספת האהובה מאד על נשים לא מעטות בארץ ישראל. החלקה צרפתית, מקצועית לא פחות מהחלקה יפנית, אך הליך ההחלקה קצר יותר. יתר על כן, נשים שעברו טיפול של החלקה צרפתית, לא צריכות להשקיע זמן שונה בטיפול בשיער שלהן, שנעים למגע ונוח לטיפול בלי צורך באמצעים נוספים, כמו קרמים או לחילופין זנים של שמפו אחרים לטיפוח השיער.

החלקה יפנית זה נוח

רק אישה שבמשך שנים ארוכות נאלצה לעמוד הרבה זמן מתחת למייבש שיער, בחוויה להחליק את שערה השובב ולספק לו מעט צורה וברק, יודעת כמה החלקה כזאת עושה עימה חסד ופוטרת אותה מהעונש של לשבת מתחת לפן הרותח של הספר. וכול זאת, עד כה בידיעה שתוצאות הפן יהיו לטווח קצר, מקסימום עד הבוקר של יום למחרת.
בארצנו מזג אוויר לח וחם. בעונת הקיץ הלחות גומרת את כולנו, ואין לנו אפשרות אלא לרבוץ לא מעט זמן בחדר עם מזגן, למרות זאת כשאנחנו יוצאים החוצה, הלחות מיד תוקפת אותנו, ומי שיש לה שיער גלי או לחילופין מקורזל, מיד השיער שלה מגיב בהסתלסלות בלתי ניתנת לשליטה.
החלקה יפנית מעניקה אפשרות לאותן נשים הסובלות משיער שאינו אפשר לסדר אותו רק באמצעות סירוק, לחוש שהשיער שלהן תמיד נראה מסודר ונעים למגע.

החלקת שיער והחלקה יפנית

הקסם של החלקה יפנית טמון בתוצאות הנפלאות שטיפול, של בערך שעתיים מסוגל לגרום למהלך חיי היומיום של כל אישה שהבזיקה את הטיפול.
החלקה יפנית הינה שיטה המתאימה לסוגי שיער מסוימים. יתרונה הגדול מול שיטות החלקה אחרות, טמון בחומרים החדישים שבהם מעצבי השיער עושים שימוש בעת הטיפול. ביכולתם של חומרים אלו לשקם שיער יבש ופגום. בחומר הנמצא בשימוש בטיפול של החלקה יפנית, ניתן למצוא מגוון מינרלים וויטמינים, לצד חומרים כימיים אשר משנים את מבנה השערה ומיישרים אותו. לאחר הטיפול, השיער עובר הליך של שיקום, כשהמראה שלו טבעי וחיוני לאורך זמן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כותבים


 


מאמרים נוספים מאת כותבים
 
ספא, המקום עבורך ליהנות
21/08/14 | אטרקציות
אם אתה רוצה ליהנות מיום שלם של הנאה, מים ושלוות נפש אנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ולהזמין ספא מפנק.

בתי ספא רק בשבילכם
21/08/14 | אטרקציות
בשנים האחרונות ניתן למצוא בארץ הרבה מאוד סוגי ספא שונים, בסגנונות מיוחדים שכל אחד אוהב. אם אתם רוצים למצוא את המקום בו תוכלו להתפנק ולכייף בו, כדאי מאוד שתגיעו ליום כיף בספא, שם נהנים ומבלים עם כל עינוגי הספא שמחכים רק לכם.

כיצד בוחרים מכון ספא
חשוב להעמיד קריטריונים ברורים כשבוחרים מכון ספא. כשחוגגים מסיבת רווקות בלופט לאירועים שיש בו הכל, אין צורך בלחפש פתרונות נוספים. אילו אטרקציות למסיבת רווקות פופולאריות במיוחד בתקופה האחרונה.

מדוע כדאי להזמין חבילות ספא לפני החגים
11/08/14 | אטרקציות
לפני שאתרי הנופש מתמלאים, כדאי לארגן חופשת ספא זוגית. ניתן לשכור וילות למסיבת רווקים יוקרתיות ומפוארות למשך ערב אחד או לסוף שבוע שלם. מי שמחפש לופטים במרכז יופתע משפע של הצעות להשכרת לופטים מעוצבים ויוקרתיים.

לופט, מקום מדהים לכל אירוע
11/08/14 | אטרקציות
לא משנה איזה אירוע יש לכם לופט הוא המקום המתאים ביותר עבורכם לערוך אותו בהצלחה רבה ובהנאה.

מלון ספא במרכז בתל אביב – פינוק אמיתי!
11/08/14 | אטרקציות
במיוחד בימים אלה, בהם הארץ לא שקטה כל אחד מאיתנו חייב למצוא לו דרך להירגע ולצבור כוחות מחודשים. אז לא חייבים להזמין חבילת נופש לחו"ל שעולה לא מעט כסף, ניתן לנפוש בדרך שונה ולו לכמה שעות וליהנות מחבילות טיפולים מרגיעות ומרעננות, חבילות הטיפולים הללו מתאימות לבודדים, לזוגות או לקבוצות.

לופטים למסיבת רווקים, ה-מקום עבורך
20/07/14 | אטרקציות
אם אתה רוצה לארגן לעצמך מסיבת רווקים מוצלחת התקשר עוד היום והזמן לופטים למסיבת רווקים שיעזרו לך לעשות כיף עם חברך כמה ימים לפני החתונה.

בתי ספא אטרקטיביים במיוחד
20/07/14 | אטרקציות
כל אחד יודע כי במקום מיוחד כמו, אפשר להתענג מעיסוי מפנק שיכול לרפא את כאבכם הפיזי והנפשי על כן מומלץ לכל אחד להגיע ליום כיף באחד מבתי הספא הכי איכותיים והכי יוקרתיים שיש בארץ. יש באפשרותכם לשדרג או לשנות את חבילת הספא, כפי שתרצו ובתאום מראש.

מסיבת רווקות בלתי נשכחת
20/07/14 | אטרקציות
אז הנה יום החתונה ממשמש ומגיע ואתן נרגשות עד כלות. מדובר על ימים וחודשים מרובי לחצים, וחייבים למצוא דרך להשתחרר מכל אלה. הדרך הטובה ביותר היא לארגן מסיבה עם החברות הכי טובות אותן צברתן במהלך השנים. חברות שישמחו לפגוש אתכן עוד לפני שאתן נכנסות תחת עול הנישואין.

ספא בצפון – בהחלט שווה את הנסיעה!
08/07/14 | אטרקציות
לא תמיד אנו מפרגנים לעצמינו ליהנות ולקחת פסק זמן ממרוץ העכברים, תירוצים ישנם למכביר, אבל בהחלט הגיע הזמן לעשות זאת במיוחד במציאות מורכבת בה אנו חיים. אז מה דעתכם על חבילות טיפולים שירגיעו את הנפש והנשמה? ניתן להזמין מקום במכונים הפרוסים לאורכה ורוחבה של הארץ, בבתי מלון ובתי מלון בוטיק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI