דף הבית ביטוח ביטוח רכב ביטוח רכב חובה
ביטוח רכב חובה
רותם שרוני 27/02/12 |  צפיות: 2502

רוצים לישון בשקט? רוצים לחסוך עשרות אחוזים? בואו למצוא ביטוח בחברה אמינה! זה לא נגמר, יש לנו המון הוצאות על הרכב הפרטי המון- על דלק טסט וכמובן ביטוח. אין ברירה המכונית היא אחד מהדברים החשובים ביותר בחיי היום יום .

צריכים לחדש את הביטוח? אם תרצו ביטוח חובה במחיר הגיוני, לפניכם כמה דגשים איפה בודקים מחירים וכיצד למצוא פוליסת ביטוח במחיר טוב, לא מזיק לקרוא.

לא ברגע האחרון- זאת לא טיסה לחו"ל... אל תמתינו לרגע האחרון, כשלושה שבועות לקראת סיום הביטוח התחילו בבירור עלויות, כך יהיה לכם מספיק זמן להשוות מחירים- לאסוף כמה הצעות ולחסוך סכום ניכר בעלויות.

איפה עושים ביטוח רכב חובה? קחו הצעות אצל חברות ביטוח וגם מסוכן פרטי, לא תאמינו אבל יש פערים! בדקו את ההבדלים קראו את האותיות הקטנות וכמובן את המחיר, אתם תמצאו פערים גדולים שיחסכו לכם המון כסף כל שנה.

אנו מציעים לכם שכל פוליסות הביטוח שלכם יהיו מרוכזים בחברה אחת ביטוח הבית למשל, ביטוח שיניים וביטוח הרכב, זה כדאי יותר אם יש לכם סוכן מצוין. שכל הפוליסות במקום אחד זה נוח ופשוט ולפעמים גם זול יותר.

כדאי להתייעץ עם אנשים הקרובים אליכם, אולי להם יש מכונית דומה לאוטו שלכם? אולי הם ימליצו לכם על סוכן טוב? ייתכן שכן ואלי לא מומלץ לבדוק. בארצנו הקטנה כל אחד מכיר מישהו שיכול לארגן הנחנה.

צד ג'? כולם מתלבטים על הביטוח, ג או מקיף? שמשות וגרר? בגדול, מומלץ לכם לקנות פוליסה שתכלול את הכל, שווה לישון טוב יותר בלילה בשביל כמה שקלים.

כמה חשוב שיש לנו אוטו פרטי, כמה טוב שאנחנו נעים לכל מקום בקלות ונכון,, כבישי הארץ עמוסים דלק יקר מאוד, צריך לבקר במוסך מעת לעת, הוצאות על ביטוח ועוד כמה הפתעות אך זה משפר את חיינו בלי צל של ספק. צריכים עצה ממומחים?.

צריכים מחשבון ביטוח חובה? אנחנו נשמח לעזור לכם. בואו ליהנות ממידע רב וגם לקבל הנחות ללא תשלום, בעזרת הטופס באתר שלנו תוכלו לקבל מחיר בכמה צעדים פשוטים.

לסיום, עם ביטוח או בלי שתהיה לכם נסיעה בטוחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם שרוני

זקוקים להחלפת דוד שמש רוצים לשמוע על תיקון דוד שמש למידע נוסף היכנסו לכאן www.dvadimcenter.co.il



 


מאמרים נוספים מאת רותם שרוני
 
בחירת צלמים טובים
יוצרים שלט לעסק? מעוניינים לעצב עלון מושקע? מתכננים לבנות אתר אינטרנט שווה להצגת העסק? צלם מקצועי יכול לתרום לכל אלה. הייתם רוכשים מוצר לפני שבדקתם אותו? במקרים אלה תמונה שווה הרבה יותר מ1,000

צריכים שירות מקררים?
04/03/12 | שיפוצים
צריכים שירות מקררים? כדאי לברר אם המקרר שלכם עדיין באחריות היצרן. אם לא, תתבקשו לשלם בערך 200 ש''ח על בדיקת הטכנאי ובנוסף תמורת עלות התיקון והחלקים

שוקלים לעשות שאיבת שומן?
אסור לבדוק את תוצאות הטיפול כמה שעות אחרי שאתם מורידים את התחבושת, אתם חייבים להמתין מעט

למצוא שיפוצניק
04/03/12 | שיפוצים
בכדי להימנע מסיבוכים מיותרים חריגות בתקציב וקבלנים חובבנים יש להקפיד על מספר כללים אשר אותם נפרט כעת.

אירוע שמח עם תקליטן טוב
תקליטנים עם ניסיון רב חייבים לעשות פעילות כפולה: להשתלב ברקע ולהכתיב את האווירה. מוסיקה לאירועים היא לא משהו מורכב, מאוד מומלץ שהיא תהיה רגועה באוזן ברגעים נכונים ונותנת בראש

המלצות על דקים לגינה
04/03/12 | שיפוצים
לנקיון פרקט מעץ טבעי הכי טוב להשתמש במטלית רצפה לחה בלבד ואין להרטיב אותו, שכן העץ סופח נוזלים במהירות, מתנפח ונהרס.

על תיקון מחשבים
03/03/12 | שיפוצים
אז איך באת מוצאים? תחילה מומלץ לקבל המלצות ממכרים וחברים שמכירים את הטכנאי המדובר. אם אין המלצות מחברים בררו עם הטכנאי אם הוא יכול לספק שמות ממליצים. מומלץ לזכור שאם המכשיר יקר, ההמלצות הללו משמעותיות יותר.

חושבים על קורס פסיכומטרי?
חושבים על קורס פסיכומטרי? הפסיכומטרי הוא המדרגה הגדולה ביותר בדרך לקבלת תואר אבל זה אפשרי!, ציון הפסיכומטרי יחד עם ממוצע הבגרויות יהיה משוכלל לתנאי קבלה לתואר

הכל על הצמדת אוזניים
לעתים קרובות אנחנו מרגישים שהטבע לא פרגן לנו בלשון המעטה אבל לפעמים הזמן והגנטיקה עוקפים אותנו בסיבוב. בשני המקרים נכנסת לסיפור הרפואה המציעה לנו פתרונות לשינוי

כיצד מוצאים גדרות ושערים?
02/03/12 | גינון
האם אתם מסוגלים לבצע את העבודה בכוחות עצמכם? בימים אלה ניתן לקנות את כל הרכיבים מספקים מיוחדים. אם אתם אוהבים לעבוד עם הידיים ויש לכם קצת זמן פנוי, תוכלו לחסוך
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI