דף הבית עסקים תעשייה המזגנים של תדיראן כתעודת ההצטיינות של החברה
המזגנים של תדיראן כתעודת ההצטיינות של החברה
eladdaniely 28/02/12 |  צפיות: 3710


חברת תדיראן הפכה בשנים האחרונות למילה נרדפת עבור מזגנים ומוצרי קירור ברמה גבוהה. אך רבים לא יודעים כי חברת תדיראן מתמחה גם בתחומים אחרים, ולא רק בעולם המיזוג. יחד עם זאת, היתרונות הבולטים של תדיראן מזגנים מעידים יותר מכל על איכות החברה ועל ההתקדמות הטכנולוגית העצומה ממנה כולנו יכולים ליהנות.

האמינות של תדיראן מעל הכל

היתרון הראשון והבולט ביותר של תדיראן מזגנים נוגע לאמינות. סקרים רבים אשר בוצעו בקרב צרכנים ישראליים בכל הגילאים גילו כי תדיראן נחשבת לחברה הותיקה, האמינה ובעלת השירות הטוב ביותר. בנוסף, העובדה שלחברת תדיראן ניסיון של יותר מ-46 שנים בתחום המיזוג והחשמל עוזרת לה לספק תחושת ביטחון.חשוב לזכור כי תדיראן פונה לכל המגזרים המבקשים שירותי קירור, ולא רק ללקוחות פרטיים או מוסדיים. בקרב לקוחות תדיראן ניתן למצוא את השוק התעשייתי ואת השוק העסקי, ולכן קו המוצרים של החברה מפואר ומגוון כל כך.

בתדיראן לא מוותרים על הבטיחות

יתרון נוסף של תדיראן מזגנים הוא תקני האיכות והבטיחות. כיום יודעים כי שימוש לא נכון במוצרי חשמל, ובעיקר ייצור לא נכון שלהם, יכולים לגרור תקלות וסכנות. עבור תדיראן מזגנים השמירה על תווי התקן היא חלק בלתי נפרד מתהליך הייצור. כל מזגני החברה נושאים את תווי התקן של המכון הישראלי ושל מכונים בינלאומיים אחרים, הן בנוגע לתהליך הייצור עצמו והן בנוגע לשמירה על הסביבה.

החידושים של תדיראן נוגעים לכל אחד מאיתנו

אי אפשר לדבר על תדיראן מוצרי חשמל מבלי להזכיר את החידושים הטכנולוגיים. מבלי לרדת לפרטים הטכניים אשר אותם ניתן לחוות בכל אחד מאולמות התצוגה, חשוב לציין כי תדיראן היא המובילה הטכנולוגית בתחומה. המזגנים של תדיראן מציגים חוויות חדשות כמו אפשרויות לאתחול אוטומטי של המזגן במקרה של הפסקה פתאומית, החלפה אוטומטית בין קירור לחימום בהתאם לטמפרטורה בחדר וכזו שהוגדרה מראש, פיזור אחיד של האוויר הקר או החם בכל רחבי החדר על מנת לנצל בצורה אידיאלית את החשמל ועוד. מזגני תדיראן ניחנים גם בפונקצייה מיוחדת המיועדת לשימוש במזגן במהלך הלילה, אשר בה מתבצע חיסכון מיידי ואידיאלי בחשמל. בתדיראן פיתחו לאחרונה גם מערכות מיזוג המתמחות בסינון של אבק, ריחות ועשן וכן במזגנים אשר מתאימים את הטמרפטורה למיקום השלט.

תדיראן מציעה לכם להתחיל ליהנות

לסיכום, לחברת תדיראן מזגנים שונים המתאימים לכל דרישה. ניתן להתעניין לגבי אחד המזגנים של החברה באמצעות אתרי אינטרנט ייעודיים, וכמו כן גם לקבל המלצות מאחד מבין מאות אלפי הלקוחות המרוצים אשר הצטרפו למשפחת תדיראן. כדאי לזכור כי המזגן הוא חלק בלתי נפרד מהחיים המודרניים, וכדאי לבחור במזגן מוביל המיוצר על ידי חברה מוכרת על מנת ליהנות לאורך שנים ממוצר חשמל באיכות גבוהה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 eladdaniely


 


מאמרים נוספים מאת eladdaniely
 
מיקרוגל נותן שקט נפשי
27/06/12 | צרכנות
כאשר אנו רוצים לאבזר את המטבח שלנו, יש להתחשב בהרבה מאוד גורמים. מצד אחד יש מקרים בהם כשקונים דירה יש צורך לשפץ לגמרי את המטבח, ומצד שני, ישנם בתים שנמכרים כשהמטבח במצב מצוין ואין צורך לעשות בו כל שינוי

היום קל לקנות מכשירי חשמל
27/06/12 | מכירות
בעולם מוצרי החשמל יש חלוקה ברורה בין מוצרי חשמל גדולים וקטנים, ולפעמים בחנות אחת עדיף לקנות מוצרים גדולים ובחנות אחרת מוצרים קטנים. בקטגוריה של מוצרי החשמל הגדולים נוכל למצוא מכשירים כמו מכונת כביסה, מקרר וכדומה

כך תרכשו מוצרי חשמל למטבח שלכם
14/03/12 | מכירות
ככל הנראה, אין אף אזור אחר בבית שלכם שיהיה שופע כל כך במכשירי ובמוצרי חשמל, כמו המטבח שלכם. המטבח הוא אחד מהחללים החשובים ביותר של הבית, וחוץ מהשקעה בעיצוב שלו, ברור שאתם צריכים גם מוצרי חשמל איכותיים, שיוכלו לשמש אתכם לצורך טיגון, אפיה, צלייה, קירור, חימום או קלייה של אוכל מכל הסוגים

המזגנים של תדיראן כתעודת ההצטיינות של החברה
28/02/12 | תעשייה
חברת תדיראן הפכה בשנים האחרונות למילה נרדפת עבור מזגנים ומוצרי קירור ברמה גבוהה. אך רבים לא יודעים כי חברת תדיראן מתמחה גם בתחומים אחרים, ולא רק בעולם המיזוג. יחד עם זאת, היתרונות הבולטים של תדיראן מזגנים מעידים יותר מכל על איכות החברה ועל ההתקדמות הטכנולוגית העצומה ממנה כולנו יכולים ליהנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI