דף הבית קניות וצרכנות קניות עגלות תינוק – טוב להיוולד בשנות האלפיים !
עגלות תינוק – טוב להיוולד בשנות האלפיים !
יוסי בוזגלו 29/02/12 |  צפיות: 2759

בואו של ילד חדש מצריך אינסוף הכנות, הן נפשיות והן פיזיות, במיוחד כשמדובר בילד הראשון שלכם, התרגשות עצומה ומעין פחד לקראת משהו שלא מכירים, ברנש קטן ששואב כל כך הרבה אנרגיות ולא ממש מגיע עם חוברת הדרכה, אז על הפרק נקרא מאמרים בעניין הורות , קורס הנקה וקורס הכנה ללידה ואז מגיע השלב שצריך לקנות כל מה שתינוק דורש. בניהם, עגלות תינוק, אפשר לומר שבשביל חלק מהאמהות בחירת העגלה חשובה במיוחד, גם כדי שיהיה כמה שיותר קל ונוח וכמובן- יפה , חדיש ומודרני.

עגלות תינוק – קלי קלות!

מי שהצטרף בשנים האחרונות למועדון ההורים, מהנהן בראשו כיודע בדיוק על מה מדובר, אמהות מרוצות מבחירת עגלה מושלמת ואבות שלא ישכחו את המסע המפרך הזה בחנות התינוקות שארך כמה שעות טובות בבחירת אותה עגלה, נו מה זה באמת משנה ? אז זהו! שזה בהחלט משנה, דווקא בגלל שההיצע במחלקת עגלות התינוק גדול במיוחד, הבחירה קשה עוד יותר, הבדלי גודל, משקל, מחירים , צבעים, במילה אחת – פרויקט! אבל אין ספק שהמאמץ, אכן משתלם בסופו של דבר.

עגלת תינוק הינה מוצר שמיש ביותר, בבית או בחוץ, היא משמשת אותנו ואת התינוק לפחות בשנתיים הראשונות לחייו , עגלות התינוק המיוצרות היום מטרתן הראשונה היא להקל על ההורים ולענות על צרכי המשפחה, תוכלו למצוא מבחר עגלות תאומים או שלשיות או עגלה המתאימה למשפחה בה יש תינוק נוסף גדול יותר המציעה מושב נוסף לפעוט, עגלות עם שמשיות או עגלות ההופכות בקלות לכיסא אוכל או כיסא נדנדה, קיפול העגלה בלחיצת כפתור אחת ועוד שדרוגים שהורים בשנות התשעים היו מודים עליהם.

עגלות תינוק –  לבחור נכון

המיוחד בעגלות המודרניות והאטרקטיביות הוא השילוב בין נוחות ליופי, עגלות המגיעות בשלושה חלקים אותם תוכלו להרכיב בקלות על בסיס העגלה, על ידי מתאם מיוחד , עריסה, טיולון וסל קל שהוא כאמור כיסא הבטיחות לרכב, את שלושת החלקים הללו, תוכלו להרכיב בנפרד על שלד העגלה ולהתאים כל חלק לצורך היציאה מהבית, המון עגלות והמון חברות ומחירים , הכי חשוב שתבחרו נכון ושיהיה בשעה טובה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI