דף הבית קניות וצרכנות קניות עגלות תינוק – זה כבר הרבה יותר מסתם עגלה...
עגלות תינוק – זה כבר הרבה יותר מסתם עגלה...
יוסי בוזגלו 01/03/12 |  צפיות: 2728

אחד המוצרים הראשונים שאנחנו רצים לקנות ברגע שנכנסנו לחנות מוצרי תינוקות, היא העגלה, אי אפשר לחשוב על שאר הדברים אם לא בחרנו קודם כל עגלה, מזה שנים, עגלות תינוק משמשות כלי הסעה לתינוק שהוא נחוץ מאוד להורים , חוץ מזה שבשנים האחרונות העגלה הפכה למעין טרנד אופנתי שכל אחת הייתה רוצה שיסובבו את הראש ברחוב אחרי העגלה שלה ושהיא תוכל להשוויץ בפני החברות שהעגלה שלה הכי "אינית" ..האמנם ?!

עגלות תינוק – עניין של טעם

הסוגים השונים של העגלות החדשות, מצריכות מאיתנו  שעות של חיפושים אחר העגלה המושלמת, הכי חדישה והכי טובה, עגלה משולבת, חצי משולבת, של החברה הזו או הזו, במגוון רחבים שלא לדבר על הצבעים המוצעים. עגלות משולבות הינן העגלות הנמכרות ביותר בשל נוחותן ויעילותן, עגלות אלו, משלבות כמה מצבים בעגלה אחת, שלא כמו העגלות הישנות יותר, בסיס העגלה מורכב בד"כ מארבע גלגלים מאסיביים המעניקים יציבות לעגלה, שתיים גדולים בחלקה האחורי ושניים קטנים בחלקה הקדמי, ישנן עגלות עם שלושה גלגלים, הכול עניין של עיצוב.

לשלד העגלה ניתן להרכיב כל חלק בנפרד על ידי מתאם מיוחד הננעל על שלד העגלה, חלק אחד הוא העריסה , החלק השני הוא מושב הבטיחות, סל- קל וחלק נוסף הוא הטיולון, את כל אחד מחלקים אלו ניתן להרכיב על העגלה לפי הצורך, הנוחות הכרוכה בעגלות אלו הן שלא צריך לסחוב את כל העגלה במידה ונרצה לנסוע ברכב למקום מסוים עם התינוק, את כסא הבטיחות עליו יושב התינוק ברכב, נרכיב על שלדת העגלה שאותה נאחסן בנוחות בתא המטען, קיפול העגלה כרוך בלחיצת כפתור אחת, ביד אחת.

עגלות תינוק –

מאחר ועגלות התינוק החדישות מציעות את שלושת החלקים הללו, הרי שנוכל לחסוך בקניית עריסה ובקניית טיולון בגיל מאוחר יותר, את רוב העגלות ניתן לפרק מהריפוד שלהן, כך שגם הניקוי הוא נוח במיוחד ועוזר לנו לשמור על העגלה גם לתינוקות הבאים שיבואו. ניתן להזמין כל חלק שניזוק בחברה בה רכשנו את העגלה ולא להחליף את כולה, עגלות תינוק אלו, כוללות סל אחסון גדול במיוחד בו ניתן להניח חפצים אישיים שניקח איתנו בכל יציאה מהבית, מגוון יתרונות לאם ולתינוק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI