דף הבית מחשבים וטכנולוגיה CRM Frontask CRM מערכת CRM מהמדף ובהתאמה אישית... יש חיה כזו?
Frontask CRM מערכת CRM מהמדף ובהתאמה אישית... יש חיה כזו?
שגיא לוי 04/03/12 |  צפיות: 3360
CRM מדף בהתאמה אישית -  יש חיה כזו?

נתחיל בתשובה לשאלה שבכותרת - אולי אין חיה כזו, אבל בהחלט יש מערכת CRM כזו!

 

מערכת Frontask CRM מאפשרת לכל לקוח, התאמות אישיות , ולמעשה ליצור במערכת את כל הנדרש עבורו כדי להתאימה לאופי הפעילות של כל חברה וחברה

 

כידוע , הבעיה ברכישת מוצר מדף היא הקושי להתאימה אל צורכי העסק באופן שיהיה נוח לתפעול שוטף, כדי שיהיה נוח לנו לעבודה יומיומית שוטפת, וגם למעקב.

מצד שני, כאשר אנו רוצים לדאוג למערכת המותאמת לצרכינו באופן בלעדי, על ידי בית תוכנה - יש להקדיש לכך זמן רב וכסף עבור איפיון ופיתוח המערכת , וגם אם בסופו של דבר אנחנו מקבלים מערכת אשר תואמת את צרכינו היום (ובהרבה מקרים גם זה אינו קורה), המערכת המתקבלת מקובעת על האפיון המקורי, כפי שחשבנו שאנחנו רוצים לעבוד... ואז... המערכת אינה גמישה מספיק כדי להכיל שינויים שמתחוללים באופי הפעילות העסקית עם השנים.

 

וכך יוצאים בעלי עסקים רבים מופסדים מכל הכיוונים, עם השקעה כספית גדולה, ומערכת שאינה תואמת את צרכיהם.

 

אז מה הפיתרון? מערכת FronTask CRM פותרת את הדילמה אחת ולתמיד! המערכת המתקדמת כוללת מספר איפיונים ייחודיים, כאלו שיקלו עליכם להתאימה לצרכי העסק שלכם בכל מצב, וגם תדע כמובן להתעדכן ותתחדש עם הזמן אם צרכי הארגון ישתנו. נסקור חלק ממאפיינים אלו.

  • התאמה אישית של תהליך העבודה ואיפיון שלבי העבודה.
    הגדרת התהליך הארגוני נעשית בקלות ובאופן עצמאי, ומאפשרת לכם להגדיר את סוג העובד המטפל בכל שלב, כמה זמן להקצות לכל שלב, מאפשרת לכם להגדיר תוצאה אפשרית לשלבים מסוימים, או אפילו להשאיר את כל השלבים פתוחים לבחירה.
    כמובן שכל ההגדרות הללו ניתנות לשינוי בכל עת

  • התאמה אישית של תבניות: דואר אלקטרוני, הצעות מחיר, חשבונות עסקה, מסרוני SMS, ומה לא?? - מערכת Frontask CRM נותנת לכם את הכליםלהכין מראש מגוון רחב של תבניות מסוגים שונים לשימוש עובדיכם, עם מנגנון פרסונליזציה ייחודי, ואינטגרציה מלאה עם מנוע התהליכים הארגוניים שלכם, כולל צירוף קבצים ומסמכים מסוגים שונים. 
    כל מנהל מערכת יכול ליצור אין-ספור תבניות באופן המתאים לאופי העסק שלו ולדרך הניהול האופיינית לבית העסק מול לקוחותיו.

  • יומן אישי, גמיש ומתקדם,  לכל משתמש במערכת - את היומן ניתן לסנכרן ליומן גוגל וגם לסמארטפונים מסוגים שונים, וכן לבצע התאמות בהגדרות היומן שיעזרו לכם להרגיש ממש בבית.

  • תזכורות אוטומטיות לפגישות ב-SMS. מדובר ביכולת אשר קיימת במערכות גדולות ויקרות, שאתם מקבלים כחלק מהמערכת. ניתן לשלוט בשעת קבלת התזכורת, ובתוכן ההודעה עצמה. כך יכול מי שמנהל יומן פגישות עבור עצמו לרשום בתזכרות ללקוח "תזכורת לפגישה עם ..." ומי שמנהל קורס יכול לרשום "תזכורת - מחר שיעור בקורס...". 
    והלקוח? הוא יקבל את התזכורת לפגישה יום לפני כל אחד לפי הפרטים שנקבעו מולו.

  • ומערכת ענן, כבר אמרנו? זמינה לכל עובדיך ומכל מקום!
  • ומה עוד? הרבה מאוד!

    לבחירתכם, מגוון נרחב של מסלולים לפי כמות הרשיונות הנדרשת לכם, לפי כמות המיילים הנדרשת לכם, לפי כמות המסרונים אותם אתם צריכים לעסק שלכם, לפי מסלולים חודשיים או שנתיים - הכל בהתאמה אישית ולפי הצורך של העסק שלכם!

    לחצו כאן לפרטים נוספים ולהתנסות חינם


    דירוג המאמר:

    תגיות של המאמר:

     שגיא לוי


     


    מאמרים נוספים מאת שגיא לוי
     
    Frontask CRM מערכת CRM מהמדף ובהתאמה אישית... יש חיה כזו?
    04/03/12 | CRM
    מערכת Frontask CRM הינה מוצר מדף, מערכת CRM המאפשרת למשתמשיה מגוון אפשרויות של התאמה אישית לפעילות מגוונת. החל מהוספת שדות, בנית תהליכים ותבניות ועוד.
         
     
    שיווק באינטרנט על ידי WSI