דף הבית אינטרנט והחיים ברשת משחקי אונליין סדרות ותיקות במשחקי מחשב
סדרות ותיקות במשחקי מחשב
אריאל 05/03/12 |  צפיות: 35005


משחקי מחשב הם מדיום בידורי לגיטימי בימינו, ואינו שייך בהכרח לנוער, אלא גם למבוגרים. סדרות משחקים רבות נמשכות כבר שנים רבות – לכן קהל המעריצים של המשחקים האלו מתבגר גם הוא. נסקור מספר סדרות ותיקות של משחקים ונציג את יתרונותיהם.

ממתק מיוחד לחובבי משחקי הירי

סדרת קול אוף דיוטי הינה סדרת משחקי יריות שהחלה בשנת 2007 ונגזרה מתוך סדרת Call of Duty הותיקה (המשחק הראשון יצא עוד בשנת 2003). המשחק Modern Warfare הוא למעשה החלק הרביעי בסדרת המשחקים, המתבסס על העולם הדמיוני-למחצה של הסדרה ועוסק בסוגיות פוליטיות משל עצמו ובמעלליהן של מספר דמויות מפתח מרכזיות בעימות כלל-עולמי ומציג את העלילה דרך עיניהן. המשחק זוכה לפופולריות רבה, כשהאחרון שבהם שבר מספר שיאי גינס מבחינת גודל ההשקה שלו עבור כל מוצר בידורי שהוא (לא רק משחקי מחשב). הפופולריות הרבה של המשחק, הנגזרת מהעלילה הקולנועית שלו והאפשרות לשחק עם שחקנים אחרים מכל רחבי העולם, הביאה לכך שפרק חדש יוצא מדי שנה.

פינוק שנתי לחובבי הכדורגל

אם יש סדרה שדואגת לפנק את מעריציה מדי שנה, הרי שמדובר על סדרת פיפא. מדובר על סדרה של משחקי כדורגל אשר במסגרתה יוצא משחק חדש מדי שנה, החל משנת 1995. מדי שנה, מקפידים יוצרי המשחק לעדכן את המשחק לפי הטכנולוגיות האחרונות, עדכונים להרכב הקבוצות ומגוון חידושים ושיפורים למשחק עצמו. המשחק האחרון בסדרה – פיפא 2012 – הספיק למכור מאז שחרורו לשוק 3.2 מיליון עותקים ולמרות שעל פניו מדובר במשחק דומה לזה ששוחרר שנה לפני זה, הצליח לזכות בציונים גבוהים מאוד מידי מבקרי משחקים (ציונים ממוצעים של 9.3 מתוך 10). כצפוי, גרסאות 2013 ו-2014 כבר הוכרזו מראש.

סדרת המשחקים דיאבלו והבאזז התקשורתי

בניגוד לסדרת פיפא המשחררת משחק מדי שנה, מעריצי סדרת המשחקים דיאבלו זכו לתוכן חדש בסדרה בסוף יולי 2001 ומאז ממתינים בשקיקה למשחק הבא – דיאבלו 3 – שצפוי לצאת לשוק באמצע שנת 2012. עדת המעריצים של דיאבלו בולעת בשקיקה כל פיסת מידע שיוצאת לתקשורת: תמונה, שמועה או דיווח. מכיוון שהסדרה החלה עוד בסוף 1996, כשיצא המשחק הראשון, מפתחי המשחק חייבים להבין שקהל המעריצים התבגר בלא פחות מ-16 שנים, ולכן צפוי שהעלילה תתבגר ותתפתח בהתאם.

לסיכום, ראינו שקיימים משחקים להורדה שאינם מהווים חוויה חד פעמית, אלא מדובר בסדרות ממושכות שמקפידות להציע חידושים ושיפורים, ובהתאם לזאת לוכדים מחדש את ציבור השחקנים כל פעם שיוצאת מהדורה חדשה או פרק חדש. לכם נשאר רק לקנות, להורידולשקוע לשעות רבות...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריאל


 


מאמרים נוספים מאת אריאל
 
תמונות מצחיקות - כל הצחוקים כל הזמן
מרגישים מעט מדוכדכים או משועממים? בא לכם להרים קצת את מצב הרוח, לחייך או אפילו ליפול מצחוק? לא סתם הפך המשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים" כה שגור. לא תאמינו מה תמונה אחת מקורית ומצחיקה יכולה לעשות.

משלוחי פרחים - מתנה נהדרת ליולדת
משלוחי פרחים הם מתנה נהדרת ליולדות, לנשים ביום האישה ולחוגגים ימי הולדת. השירות הנפוץ ביותר הוא שמתקשרים לחנויות שעושות משלוחי פרחים, מבררים לגבי עלויות וגדלים של הזרים, ומזמינים טלפונית.

לימודים אקדמאיים- לא לכל אחד
התואר ראשון מוענק לאלו שסיימו את תקופת הלימודים שלהם בהצלחה (בציון הנדרש), התואר מוענק בדרך כלל במסגרת לימודים שנמשכת לאורך שלוש שנים. יחד עם זאת- ישנם לימודים לתואר ראשון שנמשכים גם ארבע שנים ואף חמש שנים כמו במקרה של לימודי עיצוב ואדריכלות.

תואר שני- כל המידע המעודכן על לימודים מתקדמים
לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, עליכם להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.

תואר שני- כל המידע המעודכן על לימודים מתקדמים
לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, עליכם להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.

כל מה שרצית לדעת על לימודי שוק ההון
במהלך לימודי שוק ההון התלמידים בקורס זה רוכשים ידע עצום במקצוע הכלכלה, מנה"ע, החוק והמשפט והשיווק. ההתמחות בלימודים מגוונים בתחום הזה מתפקדת כנקודת מפתח לאנשים ששואפים להתקדם בעולם הזה והיות שכך הם מומלצים אף לאלו שכבר עובדים בתחום.

ההרשמה לפסיכומטרי דורשת בדיקה מעמיקה ויעילה
המודעות לציוני פסיכומטרי גבוהה מאוד כיום, משום כך, בכל עיר כמעט יהיה באפשרותכם למצוא כמה בתי ספר ללימוד פסיכומטרי, אך כיצד יש לבחור בניהם? ראשית לבחון את סגל המורים והאם יש להם ניסיון בלימודים מסוג זה.

הסמכה בלימודי משפטים לאקדמאיים
בעלי תואר אקדמי במקצועות שונים שמעניין אותם להגדיל את ידיעותיהם באופן שיהיה בו דברים גם מהעולם החוקי מסוגלים להתעניין במסלול אקדמי זה, שנועד לאנשים שכבר מחזיקים תואר אקדמי.

לעשות שיחות מארה"ב לישראל ולא לשלם בהגזמה
השתדרגות מעניינת וזריזה של התשתית ותחרות בין חברות טובה לצרכן בין הרבה ספקיות אמצעי תקשורת, אין יותר סינדיקט של ספקית סלולר יחידה. בימינו אפשר לעשות שיחות לארץ בכל מקום בעולם כולו, בכל שעה בלי פחד ממחירי ביצוע שיחה רמים באופן קיצוני ואינם הגיוניים.

שירות ענן מחשוב - רלוונטי עבור כל עסק
כדי שהלקוח לא יציב בבית העסק שלו שרת מחשב ממשי, בעל העסק קונה מוצרי שרתים ומשאבים של שרתים, כמו שמזמינים שירות מספקית אחרת, היא למעשה הספקית של מחשוב הענן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI