דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מסיבת בריכה מגניבה
מסיבת בריכה מגניבה
menu velet 06/03/12 |  צפיות: 2345

אירוע של פעם ביובל

איך היום יוצרים רושם במשתה? ללא כל שמץ של ספק זאת אחת מהסוגיות הקריטיות שכל מארגן אירוע מחפש מידע לגביה טרם ארגון הערב המיוחד שלו. לנקודה זו אין מענה אחד, אולם בתקופה זולא חסרות דרכים יצירתיות שבאמצעותן ניתן לייחד את האירוע שלך ולעשות אותו לנפלא ולא כמו כל ארוע רגיל.

אז איך הכי קל לעשות רושם באירוע שלך? חשוב לדעת עלמסיבת בריכה

יש מספר כלים ושיטות שיעשו את המאורע שלך למיוחד, אבלמומלץ לחשוב מה הם הדברים היותר משמעותיים עבורך במסגרת סכום הכסף העומד לרשותך, האם מדובר במשהו כמו המתאבנים או דווקא הריקודים? על אילו אמצעים אתה וכלתך לעתיד תסכימו לשים בצד ולוותר במידה והתקציב ייגמר?

בנוסף על האלמנטים היום יומיים שרואים היום בכל טקס או אירוע, יש מגוון רחב של חידושים מרעננים שהגיעו בשנים האחרונות וצוברים תאוצה רבה. לדוגמא, מנות שף, מתנפחים ורעיונות נוספים. אולם בלי קשר לאפשרות שתבחר חשוב שיעמוד מול עינךשקודם כליש גם אורחים מכובדים, אי לכך הכי חשוב לקלוע למכנה המשותף הגדול ביותר.

מועדוני בת מצווה - מקום טוב להתחיל

מעבר לבחירת מתחם האירוע, שמעבר לכל ספק היא חשובה ומרכזית, כדאי לחשוב בנוסף על האוכל שיהיו בחגיגה. גם אם זהבברית או אפילו רק ביום הולדת שנתיים, נושאים אלה הם בגדר חובה ואי לזאת, רצוי להתמקד בהם.

תפריט האירועהינו המרכז של החתונה או כל אירוע אחר ועל פי רוב זה החלק שהכי קריטי למרבית האורחים. רגע לפני בחירת האוכל חשוב מאוד לחשוב מי רוב המוזמנים. נערים ונערות או בוגרים? ללא ספק לא לכולם מתאים אותן המנות ומעבר לכך לא כל מנה שמגישים בבת מצווה תתאים לאירוע עסקי.

המוזיקה היא מעל כל ספק מאוד משמעותית, היא תכריע אם המאורע יהיה חלש או מעולה. בסוף הארוע אם המכובדים יוצאים מזיעים ועם חיוךכנראה שהדיג'י עשה עבודה טובה. נקודה נוספת היא בחירת הפלייליסט של האירוע, ישנם מארגנים שפשוט מניחים לתקליטן שלהם את מלאכת בחירת השירים ליום המיוחד, אולם אם העניין חשוב ומשמעותי לך מומלץ שתכווין בצורה מדויקת למה לסגנון המבוקש.

נקודה נוספת, אם יש לך עדיין התחבטותיות לגבי הפקת הארוע ואתה ממש רוצה מידע נוסף לגבי אפשרויות, מומלץ שתתיעץ עם האישה או תחפש באינטרנט ותחשוב לעומק עם עצמך על דברים נחמדים שראית באירוע וזה בכדי שתיהיה מסופק מהבחירות שתקבל.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI