דף הבית אינטרנט והחיים ברשת מסחר אלקטרוני השוואת מחירים בתקופת המחאה החברתית
השוואת מחירים בתקופת המחאה החברתית
shuke 06/03/12 |  צפיות: 2769

השוואת מחירים הינו צורך חשוב בצרכנות בסיסית. בתקופות טרם עידן האינטרנט והיתפתחות הטכנולוגיה העכשוית. היה נהוג לעשות השוואות מחירים תוך ניזון מאינפורמציות של אנשים על מבצעים על מחירים זולים. זה גם נכון שהזמן .והאנרגיה שנצרך היתה רבה, תוך השוואת מחירים בביקורים מחנות לחנות. ורישום מחירים על פיסת עיתון. באותם תקופות כלל בוהן ברור מינ 3 הצעות מחיר.נכון שעם כל השוואת  שהבוצעה , תמיד לאיר קניה גילינו לתדהמתנו שיש מחירים יותאר זולים לאותו מוצר.

השוואת מחירים, בתקופה זו, מתבצעת ממולנו על המסך . המחאה החברתית שהתחילה להיתעורר היא נגעה בנקודות רבות של יחסי השילטון והיתנהלותו הכלכלית בהבטים רחבים, אך גם ללא שימת לב העלתה את הצרכנות, לנושא חברתי תוך לקיחת מספר מוצרים כגון קוטג או פסק זמן , או כל מוצר בסיסי, עשתה השוואת מחירים בארץ ומחוצה לה. ובעצם הדגישה את הפערים האדירים גם לעיתים במאות אחוזים במחיר המוצרים.

השוואת מחירים כנושא מחקרי, צריכה להיתבסס על מספר עוגנים ברורים. הראשון והכי חשוב קוד פריט. זהו בעצם שם המוצר חד חד ערכית שאין שני לו. לשם השוואת מחירים , קוד פריט הוא הבסיס להשוואת מחירים ברורה והוגנת, יש להשוות מחירים לאותו מוצר בלבד. ישנם יבואנים שמיבאים מוצרים ממקומות שונים שעל אותו מוצר שהוא ברור יש מספר קודי פריט שונים. ישהם אתרים שנותים להיתיחס אליהם כאל מוצרים שונים ובכך בעצם להרחיב את סל הפריטים שהם מתהדרים באתר. השוואת מחירים שוקי אומנם בעבודת מחקר קשה יותר, מאחדת את המוצרים המדוברים למוצר אחד בלבד. כך שהגולש לא משייט באתר ממוצר למוצר , ומתמקד בהשוואה הנכונה והשקופה ביותר שי שהיום באתרי השוואת  מחירים..

סל הקניות שמאגד בתוכו פריטים שכל בית אב משתמש זהו העוגן הבסיסי, לראות את כל התמונה בכללותה. ומנקודת מוצא זו בעצם לעשות השוואת מחירים לסל המחירים ולהשוותה בין החנויות.יש לקחת בחשבון גורמים נוספים . כמו זמן נסיעה, מרחק, והוצאות שינוע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 shuke


 


מאמרים נוספים מאת shuke
 
השוואת מחירים בתקופת המחאה החברתית
השוואת מחירים , כלי בסיסי ומתוחכם של השוואת מחירים.בתקופות טרם עידן האינטרנט נהוג היה לעשות השוואת מחירים תוך כיתות רגלים מחנות לחנות, בעידן הנוכחי השוואת מחירים מוגשת אצלכם במסך מעובדת וממוחשבת...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI