דף הבית ביטוח ביטוח - אחר ביטוח משכנתא ביטוח ישיר מול 9000000 ביטוח משכנתא
ביטוח משכנתא ביטוח ישיר מול 9000000 ביטוח משכנתא
אבי 13/03/12 |  צפיות: 2620

שתי חברות הביטוח, 9000000 וביטוח ישיר מתחרות באותו סגמנט ומציעות מגוון ביטוחים ובהם ביטוח רכב, ביטוח דירות, ביטוח בריאות, ביטוח חיים ועוד. החברות שונות מחברות ביטוח אחרות בכך שאין צורך להגיע למשרד או סניף ולחתום בנוכחות סוכן ביטוח על מסמכים וכד'. רכישת ביטוח משכנתא כמו שאר הביטוחים נעשית באמצעות שיחת טלפון עם נציג שירות של החברה או באמצעות אתר האינטרנט של החברה. בין שירותי הביטוח השונים שהחברות מציעות ניתן למצוא את ביטוח ישיר ביטוח משכנתא וכן את 9000000 ביטוח משכנתא. החברות מציעות ביטוח זה עבור לקוחות הלוקחים משכנתא מבנק וחייבים לרכוש ביטוח משכנתא מחברת ביטוח או בנק. רבים פונים לחברות כמו ביטוח ישיר ו- 9000000 בגלל אטרקטיביות המחיר שלהן וכן השירות האדיב שמקבלים אצלהם. עם זאת חשוב להבין כי מדובר בשתי חברות מקצועיות ואמינות אך שיחת הטלפון נעשית מול נציגי שירות ולא סוכני ביטוח כמו שניתן למצוא בחברות ותיקות המפעילות מערך נציגויות וסוכנים. בין החברות יש תחרות רבה לכן מידי פעם יוצאת כל חברה בפרסומת ובה היא מציעה הטבה כלשהי או הנחה בביטוח על מנת לרכוש לקוחות חדשים. החברות מתמחות בתחום ביטוח הלוואות מסוג משכנתא ומאפשרות רכישת שני הביטוחים הנכללים בביטוח זה והם ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מי יותר זול

9000000 מודיעה בפרסומות שלה כי יש לה את המחירים הזולים בשוק. מי שמבין מעט בביטוח יודע כי לא תמיד ההצעה הזולה ביותר היא גם הטובה ביותר. פוליסת ביטוח למשכנתא כוללת סעיפים רבים ומורכבת משני סוגי ביטוח שונים. יש להפעיל שיקול דעת רב בעת חברת הביטוח. שתי החברות מציעות פוליסות ביטוח שהרוכש את שתיהן באותה החברה זכאי להנחה, לרוב ממחיר ביטוח המבנה. להבדיל משאר החברות מאפשרות שתי החברות לקבל פוליסת ביטוח עד לגיל 55 ולסיים את התשלום עד לגיל 75. אופציה זו מאפשרת למבוגרים לרכוש דירה שניה להשקעה או לבוגרים אשר רוכשים את הדירה הראשונה שלהם לממש חלום ולקבל משכנתא וביטוח. ענין הגיל נכנס לחישובים ולרוב ייקר מעט את הפוליסה. פוליסת המבנה בשתי החברות דומה וכוללת ביטוח למקרה שנגרם נזק למבנה, נזק חיצוני כמו נזק לגג, חלונות, מרפסת, קירות וכו' או נזק הנגרם מפגעי מזג אויר או כתוצאה מבעית מים כמו הצפה בשל צינור שהתפוצץ וכד'.

מי יותר טוב

ביטוח ישיר ביטוח משכנתא וכן 9000000ביטוח משכנתא מציעות גם ביטוח חיים בתנאים די דומים אך בכל חברה ניתן להרחיב באופן מעט שונה את ההרחבות לביטוח. ביטוח החיים חשוב ללווה ולבני משפחתו כך שבמידה והלווה, מי שלקח את המשכנתא, נפטר תמשיך חברת הביטוח בתשלום המשכנתא לבנק. החברות יוצאות במבצעים והטבות שונים לכן יש לבקש הצעה משתי החברות ולהשוות בין תנאי הפוליסה וכמובן המחיר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI