דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות עצות לעריכת בת מצווה מיוחדת
עצות לעריכת בת מצווה מיוחדת
menu velet 14/03/12 |  צפיות: 2322
מתכננים בריתה? אירוע קטן - פתרון מצוין! ישנם מקרים בהם יתחשק לנו לחגוג מאורע משמח, אך בלתי אפשרי להרים אירוע ענק. במקרים כאלו אין בעיה למצוא מספר רב של מתחמים שיוכלו להפיק חגיגות לא גדולות. במאמר הקרוב תלמדו כל מה שתצטרכו לדעת לגבי אירוע אישי, כך שתקבלו את כל המידע הדרוש על בת מצווה מיוחדת ואחרים.

מה אומר בתכלס ארוע קטן?

במסיבה אישית אין הרבה בזבוז מיותר של כסף או שיקולים לוגיסטיים מיוחדים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש הרגשה של שימחה והילולה, על משקל ארועים משפחתיים או מסיבת רווקים. סגרו את מספר האורחים שיגיעו לפי החשיבות של הארוע ויחסית לגודל המקום. כנראה בארוע בת מצווה, נסיים מוקדם יותר, לעומת חגיגה גדולה, וסכום הכסף שנחסך על הכיבוד, כמות האנשים, עובדי הניקיון וכיוצ"ב - יילך על דברים מעניינים אחרים. מחפשים עוד מידע על מסיבות בת מצווה? אז בואו נמשיך.

אז איך עורכים מסיבה פרטית?

בתחילה, רצוי לוודא את כמות האנשים שצפויים להגיע, ולאור חישוב זה - לקבוע את מֵמד הארוע. חשוב לזכור להזמין אורחים שאתם בטוחים שישמחו לבוא ושלא עלולים להרגיז אתכם. קחו בחשבון גם שמתחם אשר יהיה גדול מדי יעביר ריחוק בין הנוכחים.

לאחר שנסגרה רשימת בני משפחה וחברים, רישמו המלצות מגוגל על מקומות ששווים בדיקה. גם אם יש כמות גבוהה של ביקורות טובות על איזשהו אולם, חשוב בכל זאת שתדברו עם נציגי המתחם ולהגיע אל המתחם להתרשמות עצמית. הלא זאת המסיבה שלכם וצריך לוודא שאתם הכי תהנו.

כשמרימים ארוע קטן צריך להשקיע בדברים הכי קטנים.

מכיוון שבחרתם לקיים ארוע קטן מעוט אורחים - יותר קל להתאים לטעמם של כמעט כל האורחים: במיקומו של האירוע, בפס-קול, במזון וכיו"ב. מעבר לכך, אפשרי להביע את הערכתכם ע"י הענקת צ'ופרים מושקעים למשל מתנות, או מופע פולקלור. ניתן גם להרים אירוע רעיון, נגיד, חפלה מרוקאית אותנטית, ולייחד בהתאם את הפליי-ליסט, הלבוש ועיצוב המתחם למוטיב האירוע.

כרגע, כשאתם מבינים קצת יותר לגבי אירועים אלו, בטח הבנתם בעצמכם שלמסיבה אישית יש פוטנציאל להיות אירוע ענק; הכל תלוי בביצוע ובהיענות של האורחים. אך לעומת זאת, אם לא תתכננו את הפרטים הקטנים - כל הנוכחים עשויים להתאכזב. לכן, הקפידו על הפרטים שנראים שוליים... וקדימה, לארוע!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI