דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה השכרת רכב וכיצד ניתן להשוות מחירים?
השכרת רכב וכיצד ניתן להשוות מחירים?
שלומית מאיה 19/03/12 |  צפיות: 3136

השכרת רכב – האינטרנט לשרותכם

כמעט לכל חברת השכרת רכב בארץ יש אתר אינטרנט משלה. חברה השכרת רגב שיש לה אתר אינטרנט משלה היא חברה שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה. באמצעות גלישה לאתר האינטרנט, תוכלו להציץ בתמונות ולהביט ואף להתרשם משלל הרכבים המוצעים לכם על ידי החברה. כמו כן, ישנן רובריקות מיוחדות למילוי, שם תוכלו לרשום את סוג הרכב בו אתם מעוניינים, את מספר ימי ההשכרה המבוקשים ומייד תקבלו את עלות השכרת הרכב שבחרתם. בנוסף, ניתן לגלוש מאתר לאתר ולבצע השוואת מחירים בין דגמי המכוניות השונים ובין החברות. חשוב מאוד לדעת, כאשר הנציג הטלפוני של החברות נוקב בסכום מסוים כדאי לבדוק איתו האם מדובר על סכום סופי ומה הוא כולל?

השכרת רכב ומה המחיר של מחיר זול?

בהרבה מן המקרים הזול יותר הוא גם יקר יותר. חברות השכרת רכב מסוימות מציעות השכרת רכבים בעלות זולה מאוד, לפחות זולה יחסית לחברות השכרת רכב אחרות. על סמך מחירון השכרת רכב תתרשמו ממחיר ממוצע, כאשר הסכום הנקוב הוא זול מאוד, ייתכן שהוא איננו כולל ביטוחים. כאשר אתם שוכרים רכב אתם חייבים לשלם לא רק בעבור ביטוח חובה, אלא גם בעבור ביטוח מקיף, שכן כך גם אתם וגם החברה תהיו מבוטחים על כל צרה שלט תבוא. לעיתים הרכב יכול להינזק או להיגנב. חשוב מאוד לברר עם חברת השכרת רכב האם המחיר כולל גם רכב חילופי במקרה שמשהו השתבש, האם אתם זכאים לקבל שירותי תיקון תקר, גרר, שירותי חילוץ והצלה? כל אלה הם נושאים חשובים מאוד וכדאי נוד לברר לפני כן פרטים באשר לסכום ומהו כולל.

באתם בגלל האיכות, נשארתם בגלל השירות

יכול להיות שבחרתם חברת השכרת רכב בשל איכות הרכבים, ישנן הרבה חברות השכרת רכב אשר מחזיקות אך ורק דגמי רכבים חדשים מודל השנתיים האחרונות. אך מה קורה כאשר אתם מקבלים רכב חדש ונוצץ ובכל זאת השירות איננו טוב?נציגי חברה שאינם קשובים ואינם מציעים לכם יחס אישי ונדיב, מצביעים כל כך שמשהו עוד עלול להשתבש באמצע הדרך וכן כדאי לשים לב לפרטים הללו. לעיתים תתקלו בבעיה כלשהי (ולא משנה עד כמה הרכב חדש ומאובזר), ואז תזדקקו לעזרתו שח נציג החברה, אם הוא לא יהיה שם בשבילכם על מנת לסייע, מה שווה כל העסקה? בחרו סוכנות תוך כדי ירידה לפרטים הקטנים ביותר, אתם רק תרוויחו מכך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שלומית מאיה

הרצל השכרת רכב - מספקת השכרת רכב בארץ



 


מאמרים נוספים מאת שלומית מאיה
 
השכרת רכב וכיצד ניתן להשוות מחירים?
מישהו יכול לספור כנב חברות השכרת רכב יש בארץ? בארצנו הקטנטונת ישנן הרבה מאוד חברות אשר משכירות ללקוחות רכבים לצרכים שונים, ואיך באמת ניתן למצוא את הסוכנות הזולה ביותר? האם כדאי להתפתות למחירים הזולים ביותר? מה כולל מחיר זול ומה כולל מחיר יקר יותר? במאמר זה ננסה לענות לכם לפחות על כמה מהשאלות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI