דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר חיפוש עבודה הוא תהליך הדורש מחשבה ותשומת לב
חיפוש עבודה הוא תהליך הדורש מחשבה ותשומת לב
סטארט-אפ 25/03/12 |  צפיות: 3159

רבים מאתנו מכירים תקופות של חיפוש עבודה, ואצל חלקנו הן אף זכורות כתקופות לא כל כך חיוביות. אין ספק שחיפוש עבודה איננו תהליך פשוט. יש המכנים אותו עבודה בפני עצמה. אם לא התמזל מזלנו ואין לנו קשרים בדיוק במקומות בהם היינו רוצים לעבוד, נאלץ לכתת את רגלנו מאתר דרושים זה לאחר וממעסיק למעסיק עד למציאת המשרה המיוחלת. מה עושים כדי להפוך את התקופה הזו לאפקטיבית וחיובית יותר? עצות ונקודות לתשומת לבכם בשורות הבאות.

לפני שמחפשים עבודה מגדירים מה רוצים למצוא

כמו בכל תחום בחיים, קביעת מטרות ברורות ומוגדרות מראש הופכת כל תהליך לממוקד ויעיל יותר. קבעו מראש איפה הייתם רוצים לראות את עצמכם מועסקים, אבל אל תתקבעו על מקום עבודה או תחום ספציפיים. אנשים רבים פנו בלית ברירה למקום תעסוקה זה או אחר ובסופו של דבר מצאו סיפוק רב בעבודתם. לא תמיד אנחנו יודעים בדיוק מה טוב לנו ולכן כדאי מאד להשאיר כמה אפשרויות פתוחות.

כאשר אתם מדמיינים את המשרה אותה תרצו לאייש חשבו בצורה ריאלית. התייעצו עם מכרים ואנשים שמבינים בתחום כדי לודא שהשאיפות שלכם מתאימות לכישורים שלכם ולמה שקורה בפועל במקומות עבודה.

מעבר למקום או תחום העבודה קחו בחשבון גם שיקולים טכניים נוספים כמו מיקום גאוגרפי, רמת השכר, שעות העבודה. ככל שתתחילו את תהליך חיפוש העבודה כשפרטים רבים יותר מוגדרים אצלכם יהיה לכם קל יותר לשלול אפשרויות לא מתאימות ולערוך משא ומתן מוצלח מול המעסיק.

איך מגיעים למשרה מוצלחת?

אוקי. הגדרנו מטרות ופרטים רצויים, מה עכשיו? איך מצליחים להגיע למשרות מתאימות כדי למצא בסופו של דבר את המשרה המיוחלת?

אתרים רבים מציעים בימנו סוכנים חכמים המעדכנים אתכם מדי בוקר אודות המשרות הכי חמות. חיפוש עבודה הוא תהליך הדורש את היד שלכם על הדופק. מעסיקים רבים לא מחכים שיצטברו להם קורות חיים רבים, אלא פונים לקורות החיים הראשונים שנראים להם מתאימים ביותר.

עוד נקודה שאולי כבר שמעתם אבל היא חשובה מאד – התאמת קורות החיים למשרה הספציפית. זה אולי נשמע קצת מתיש להתאים לכל משרה קורות חיים מיוחדים, אבל זה הכרחי על מנת להגיע למקום שבאמת מתאים לכם.

מחפשים עבודה בבאר שבע?

מצוין! יש לנו משהו ממש בשבילכם. בבאר שבע פעיל כבר מעל עשור מרכז סטארט-אפ, שהוא מרכז המסייע לצעירים בגילאי 18-35 בכל מה שקשור לחיפוש עבודה. המרכז מציע למחפשי העבודה באזור מאגר משרות מקיף ומעודכן, ייעוץ אישי לגיבוש שאיפות תעסוקתיות, סיוע בכתיבת קורות חיים ועוד.

גם אם חיפוש עבודה בבאר שבע לא רלונטי עבורכם, מרכזי צעירים נוספים ברחבי הארץ מציעים סיוע דומה ואנו ממליצים לכם לבדוק את האופציה הזו. בהצלחה רבה!

 



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סטארט-אפ


 


מאמרים נוספים מאת סטארט-אפ
 
חיפוש עבודה הוא תהליך הדורש מחשבה ותשומת לב
אין ספק שחיפוש עבודה איננו תהליך פשוט. מה עושים כדי להפוך את התקופה הזו לאפקטיבית וחיובית יותר? עצות ונקודות לתשומת לבכם בשורות הבאות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI