דף הבית ביטוח ביטוח כללי ביטוח דירה והקשר לרעידות אדמה
ביטוח דירה והקשר לרעידות אדמה
אבי 27/03/12 |  צפיות: 2545

ישראל של שנת 2012 חשופה יותר מתמיד לרעידת אדמה גדולה על פי הסטטיסטיקה שלהמכון הססמולוגי. יש את הסקפטיים שבנינו מאידך, מרבית האנשים לא תופסים את עניין רעידת האדמה הגדולה העלולה להתרחשבמחוזותינו כקלישאה ומתנהגים בהתאם.

חלק מהתנהגות הולמת היא לברר כי המגורים בהם אתם מתגוררים אכן יעמדו מפנירעידת אדמה למען ביטחונכם האישי. לעומת זאת אם אכן הדירה או הבית עומדים בתקניםהמחמירים חשוב לרכוש ביטוח דירה שיכלול סעיפים בסוגיית רעידת אדמה. רעידת אדמה בין אם קטנה או גדולהיכולה לגרום לנזק כבד הן לתכולת הבית והן למבנה. לכן חשוב לבדוק איזה ביטוח תכולה לדירה בעניין רעידת אדמה מציעות חברות הביטוח והן לגבי ביטוח מבנה לדירה.

ביטוח דירה מפני רעידות אדמה מהו?

ההתמודדות עם אסון קשה מאוד כשלעצמה בתוך כך מצטרפים אליה נזקים כספייםגדולים ואפילו עצומים. יש אנשים ברחבי העולם שאיבדו את כול רכושם ודירתם קרסהלחלוטין בעקבות רעידת אדמה  והעדר ביטוחדירה בסוגייה זו השאיר אותם ערומים כביום היוולדם. נכון שמדובר במדינות עולם שלישיאבל תתפלאו שגם במדינות מתקדמות יותר אירועים מעין אלו התרחשו ואותם אנשים לא ביטחואו לא כללו את הסעיף הכול כך חשוב פיצוי בגין רעידות אדמה לתת סעיפיו השונים.הפתרון החלקי והמועיל במקרים של רעידות אדמה לרכוש פוליסת ביטוח מבנה לדירה ובה סעיפים בסוגיית רעידת אדמה והן ביטוח תכולה לדירה וגם כאן לבדוק מה חברתהביטוח מציעה במידה והתכולה ניזוקה בעקבות רעידת אדמה.

גם אם עובר לכם בראש עכשיו כי מדובר בנק טבע מהקשים ביותר שהמדינה מכינהארסנל של פיצויים ומזומנים . תשכחו מזה ! זה לא כתוב בשום מקום שהמדינה תפצה אתכולם וכמה. סמכו רק על ההחלטות והבצועים שלכם בלבד. לעומת זאת מדינת ישראל מציעהלהשתתף בתכנית המתאר המוכרת תמ"א 38 לצורך חיזוק מבנים לפני שרעידת אדמה תפקוד אתאדמתנו וכבר מספר שנים נערכות תכניות אלו ברחבי הארץ בערים ובישובים ברחבי הארץלמבנים שנבנו לפני שנת 1980 . ומדוע? מכיוון שמשרד הממונה על תמ"א 38 והממשלה קבעוכי אלו המבנים שנמצאים בסכנה בעת רעידת אדמה. כך שכדאי לכם לנצל הזדמנות זו וזותכנית שלא עולה לכם כסף.

בכול ביטוח דירה קרי ביטוח מבנה לדירה או ביטוח תכולהלדירה יש סעיף המאזכר את סוגיית נזקי הטבע ובהם רעידות אדמה. שימו לב לפרטיםהקטנים ושאלו את השאלות המתבקשות. על מנת לא להיות מופתעים בזמןאמת.

האם ההחלטה נעוצה בצרכן?

בעבר , ביטוח דירה היה כול סעיף רעידת אדמה בביטוח בין אם רציתם אולאו. כיום מדובר באופציה הניתנת לבחירה מצד המבטחים . קרי הצרכנים. כאמור, כאשר אתםמבצעים ביטוח מבנה לדירה הסעיף קיים בו באופן אוטומטי. מעוניינים להסיר מהשלא מומלץ תצטרכו למלא טופס וויתור על ביטוח דירה מפני רעידות אדמה. מדובר בפרקחשוב ביותר באחד מסעיפי ביטוח מבנה לדירה וביטוח תכולה לדירה ואין להקל בו ראשבהמשך לתוכן שהובא במאמר זה. כיום כ - 95% מבין  הדירות המבוטחות בארץ מבוטחותגם בביטוח רעידות אדמה .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI