דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות אולם אירועים בתל אביב לחתונה
אולם אירועים בתל אביב לחתונה
menu velet 28/03/12 |  צפיות: 2283

מתחתנים? לא מתמצאים בעולם האירועים? כאן צריך לקרוא קצת יותר על הסודות החשובים באמת על אירועים גדולים מהחיים... הינכם מוזמנים להתרשם מענף החתונות והאירועים: אולמות ארועים, מפיקי חתונות וסידורי פרחים!

השגתם כבר גן ארועים?

הדבר הראשון בכל ארוע, הוא האולם שבו תינשאו. יש סיכוי שזה יהיה גן אירועים, וזה גם יכול להיות ביער קסום. רק בתום קבלת ההחלטה של מיקום הארוע, יהיה אפשרי לקבוע ברצינות את תאריך, אופי הארוע ולבצע בחירה של כל הדברים הקטנטנים שיעשו את ערב הארוע לבלתי נשכח. מוכנים לפצוח במסע ההכנות?

באיזה אופן מבצעים בחירה של אולם חתונות? חייבים אירועי חברות?

הרבה מהזוגות מתחבטים תקופה ארוכה לפני שסגורים על עצמם, ויש לכך סיבה טובה. גנים נבדלים האחד מן השני בכל מיני פרמטרים; תכולת האורחים שאפשר להכניס, התפאורה, סגנון הגשת האוכל וגם המיקום בישראל. אתם צריכים לדעת מה באמת תמיד רציתם לחגוג, זה יעזור לכם בחיפוש של אולם האירועים הרומנטי ביותר…

כשמגיעים לאולם אירועים על מנת להתרשם מהמקום, יש לשים לב לפרטים האלה: האם השטח בכלל נראה מצוחצח ונקי? זה מספיק למספר המוזמנים? כמה נותני שירות יעבדו בארוע? אף אחד לא מעריך מקום מטונף או, למשל, מפגעים מסוכנים... כדי למנוע פאדיחות במהלך הארוע, חובה לשים לב שאתם שואלים את השאלות החשובות!

לא תרצו אירוע מושלם?

את החתונה שלכם תארגנו רק פעם אחת (או כך לפחות אנו מקווים...), מסיבה זו אין טעויות נסלחות. מתים לדעת כיצד צולחים את זה בקלות? הכי מומלץ זה לא להתפשר לעולם על דברים קטנים וגדולים! דהיינו, אם תמיד חלמתם על ארוע מלא ירק, מגיע לכם לקבל בדיוק מה שרציתם…

בואו לקרוא על השלב הבא...

בהנחה וסוף סוף השגתם אולם ארועים - אפשרי לשקול את הדברים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמא, עיצוב שולחנות... אם יצא שעוד לא ידעתם שיש כזה דבר, מדובר על אומנות לכל דבר. עם כמה אנשי מקצוע אמיתיים המנוסים בעבודות עיצוב ודקורציה, ניתן ממש בקלות לגרום לכך שהארוע שלכם יהיה הכי מנקר עיניים וייחודי. עם שימוש בשולחנות מעוצבים, לדוגמא, באפשרותכם לשדרג בקלות את הסביבה. האורחים שלכם שיגיעו לחתונה יחושו ממש מן ההתחלה שהם באיזשהו אירוע מקורי לגמרי והם יחגגו בצורה שעוד לא יצא להם בחיים... אולי זו תהיה החתונה שלכם!

אם כבר סיימתם עם סוגיות העיצוב, ניתן באמת לסדר את פרטים נוספים…

ללא מעט אנשים נקרתה ההזדמנות מתישהו להיות מוזמנים לחתונה של חברים. האירועים האלה לרוב נראים זהים האחד לשני - "דגים", מיץ תפוזים וגימיקים חרושים. אם השאיפה היא לחגוג ארוע מזן אחר, צריך בקצת השקעה וחדשנות. רק ככה ידברו על החתונה שלכם גם עוד שנים רבות מעכשיו... לא מצליחים למצוא שירות לאירועים?

אוכל זה החלק החשוב ביותר!

עבור קרובי משפחה מסוימים הפרט המעניין היחיד זה סוג האוכל. בחירת סוג הקיטרינג ללא ספק תשפיע על השמחה מהארוע שלכם, מסיבה זו בכלל לא כדאי להתפשר כאן. מומלץ להשתדל לבחור אוכל באמת מצוין ומנות לא קטנות מידי. אף אחד לא מעוניין לאכול אוכל לא טעים או, למשל, אחד שמוגש בצלחות קטנות. תמיד ישתלם לבזבז מעט כסף כדי שהמזון שתגישו יהיה משובח ומשביע!

לא מוצאים אולם אירועים בתל אביב? דיג'י מצאתם?

אחרי שפיטמתם את כל המוזמנים, כדאי גם לדאוג להם לבידור, וקיימות הרבה דרכים לעשות את זה. ממה מתחילים? לא ניתן לתכנן מסיבה רצינית בלי לציין מוזיקה. לא חושבים להשכיר דיגיי מקצועי? באמצעותו ניתן להרקיד ולהקפיץ את חבריכם במשך הארוע... כל שנשאר לכם זה להיסגר על ז'אנר מוזיקה שאתם אוהבים, ואת השאר יעשו בשבילכם.

באמצעות כל המידע שנמצא פה, ארגון אירוע גדולאף פעם לא היה פשוט יותר… לעצות, טיפים ואינפורמציה חשובה - שובו לבלוג לכל הטקסטים, לארוע המשפחתי שלכם.למה אתם מחכים?


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI