דף הבית חינוך ולימודים קורסים וסדנאות קורס רפלקסולוגיה ולימודי רפואה משלימה
קורס רפלקסולוגיה ולימודי רפואה משלימה
דפנה לוטן 30/03/12 |  צפיות: 2577

יש כאלה הטעונים שלא מוכרחים לסיים בית ספר בשביל להרוויח בכבוד. בגרות היא לא מדד שמשפיע על העתיד המקצועי, אבל למי שלמד ולא התעצל זאת אחלה של תוספת בקורות החיים וחשוב מאוד במיוחד לכל מי שרוצה להמשיך ללימודים אקדמאיים . מהו הכיוון שלכם? הנה עוד כמה עצות על השכלה גבוהה בישראל.

טראק במזרח כבר עשיתם? כעת זה הזמן למצוא את הכיוון שמתאים לכם, כל אחד צריך לגשת ברצינות ל עניין ההשכלה למצוא את המסלול שמתאים לכם. כי ככל שתחכו כך יהיה לכם קשה להיכנס למסגרת של לימודים. אז תמהרו, החליטו מה מתאים לכם ואתם בדרך הנכונה!.

תעודת בגרות היא תנאי מקדים למי שמעוניין לגשת ללמוד לתואר, אם לא גמרתם תיכון, תוך מספר חודשים תוכלו להשלים הכל, למי שצריך לשפר ציונים, יש מגוון של מסלולים לכך. הירשמו לקורסים שמוכרים בתחום עם ימי לימוד גמישים ובעיקר מורים מקצועיים. ואגב, אם אתם אחרי צבא- כדאי לבדוק על ההטבות המגיעות לכם.

למה אנחנו צריכים פסיכומטרי? הפסיכומטרי הוא המדרגה הגדולה ביותר בדרך ללימודי תואר אבל אתם יכולים!, ציון הבחינה יחד עם ממוצע תוצאות הבגרות הוא זה שיפתח לכם את הדלת ללימודי תואר. ממוצע גבוהה וכל הדלתות פתוחות עבורכם, אם הציון לא מספיק לא נורא, לרוב לוקח יותר מפעם אחת זה הולך יותר טוב בפעם השנייה.

תואר במחשבים או קורס רפואה סינית? אולי זה נראה מופרך אך לכמעט מחצית מאזרחי המדינה יש תואר. ומה קורה אתכם? יש בעיה, והיא שצעירים רבים לא בוחרים את המקצוע המתאים עבורכם ומבזבזים שנים יקרות על לימודים במקצוע שאין בו ביקוש או שלא יעסקו בו. מהסיבה הזאת לא כדאי למהר. בדקו היטב את מצב המשרות בתחום המשכורת אותו תוכלו לקבל הביקוש שקיים – או שלא ורק אז תעשו את ההחלטה..

בונים על העתיד? חושבים על קרירה חדשה? מתעניינים לגבי לימודי רפואה משלימה? אתם לא לבד אלפי צעירים ממהרים להירשם למגוון קורסים מכללות ואוניברסיטאות- ארצנו היא מעצמת לימודים ויש המון אפשריות תואר ראשון ושני, קורס רפלקסולוגיה, שוק ההון ועוד, רק צריך לבחור מה שהכי מעניין אתכם ולעשות את זה. תצליחו!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI