דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח הסרת שיער וטיפולי יופי
הסרת שיער וטיפולי יופי
דפנה לוטן 31/03/12 |  צפיות: 2667

התרבות של המאה ה 21 מביאה איתה מחשבות חדשות אשר יש להם המון השפעה על הצורה בה אנחנו חושבים על המראה של גופנו, לכן לא מעט מאיתנו מחליטים שהגיע הזמן ללכת ולעשות ניתוחים פלסטיים אפילו אם לא במטרה להפוך להיראות לגרסאות משעשעות של ברבי, אלא רק בשביל לתקן את המראה שהעניק הטבע.

אנו שואפים לחוש הכי יפים, הרי לא קיימת שמחה יותר מהנה למשל מתספורת יפה או מ בגד שיושב מהמם על גופנו ומבליט את האישיות שלנו (או יותר נכון מסתיר את האזורים שאנחנו פחות מרוצים מהם), אבל לפעמים הגיל והגנטיקה מעצבים אחרת את הגוף, בנקודה הזאת נכנסת יתרונות הרפואה שמציעה לנו מגוון אפשרויות לשפר את המראה החיצוני ואתו גם את האישיות וכל זאת מבלי לגרום ל חור בחסכונות.

מה חשוב לדעת שחושבים על שמעוניינים לעשות הסרת שיער לצמיתות? וממה הכי חשוב להיזהר הנה כמה עצות אשר יאפשרו לכם לאתר את כל המידע.

בקשו ולראות את העבודות של המטפל שאתם מעוניינים שיטפל בכם, רק כך אפשר להתרשם מ היכולות וגם להתרשם מ ניתוחים קוסמטיים שנעשו על ידו.

אל תנסו לנסות לבדוק את התוצאות הטיפול שעברתם רגע אחרי שמורידים את הגבס, יש לשמור על סבלנות תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאף יתעצב ויקבל את הצורה המושלמת.

לנתח את האף- בשבוע הראשון לאחר הניתוח הפלסטי מומלץ להגביה את הראש מעט בזמן ש הולכים למיטה בשביל להפחית הנפיחות והאדמומיות ובשביל שלא יהיה נוזלים באזור סביב האף.

הסרת משקפיים- אם אתם מרכיבים באופן קבוע משקפים או עדשות חשוב לדאוג ל עדשות מגע מהסיבה ש בסיומו של ניתוח אין להיעזר במשקפיים למשך ארבעה שבועות לפחות.

הקטנת חזה- עדיף שלא ללכת על הקטנה בחזה בטרם תתחילו ב דיאטת הרזיה מכיוון ש החזה מאבד מניפחו בזמן הורדה במשקל וצורת החזה משתנה ללא הכר מסיבה זו עדיף לפני הכל להוריד במשקל ואז לגשת לעשות את ניתוח בחזה.

רופאים מובילים מספקים לכם הדמייה ויזואלית ממוחשבת בקשי מהמומחה שיאפשר לכם לראות כיצד הגוף יראה עם השינוי ואחרי מספר חודשים, כך תהיה בטוחה כי בחרת במידות ובצורה הראויות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI