דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות איך אני משיג פינות זולה?
איך אני משיג פינות זולה?
menu velet 01/04/12 |  צפיות: 2636

מגשמים חלום באירוע מושלם: אם במקרה אתם מתכננים חגיגהודיי נשבר לכם מאירועים ומסיבות משעממים, הינכם יכולים לעיין בחיבור שחיברנו. הכנו בשבילכם מתכון מעולה לארוע מושלם שיישאר בלב של כל המוזמניםויותר חשוב שיישאר בזיכרונכם.

אז איך נכון לתכנן ארוע?

בהתחלה, כמו שאתם בטח יודעים, חשוב לבחור מקום לחגיגה במסגרת הכסף שלכם. אחרי שפרק זה נשלם מגיע השלב המעניין של לחשוב איך ניתן להפוך את האירוע שלכם לאירוע החלומות. קחו לדוגמא פינות זולה נקודת פתיחה מעולה! כמו כן יש הרבה רעיונות מודרניים שיש באפשרותיכם לכלולבאירוע שלכם בכדי לשדרג אותו.

בגזרת המזון - בנוסף להחלטה על תפריט "היי קלאס" שמתאים למרבית המוזמנים, תוכלו תמיד להוסיף אלמנטים טעימים אחרים כמו - בר של ממתקים וברד צבעוני. נושא מהותי נוסף בסקטור המזון הוא השירות, חשוב מאוד לזכור שמזון ערב לחיך ללא שירות מעולה לא ייצור התלהבות אצל כלל המכובדים ובטח לא ייצור את תחושת ואפקט ה"היה מעולה!" שלהם ייחלתם.

המוסיקה הנבחרת - גם בנושא זה לא חסר דברים מעולים שאפשר לצרף לארוע ע"מ לדאוג שיהפוך לאירוע של פעם בחיים - תקליטן מקצוען, מעגל מתופפים או הופעה של הילד, הכל קורקטי שמתכננים אירועים. ותמיד, חשוב לזכור את נקודת התקציב, כי מאוד קל לבחור להקה יקרה שכנראה תעלה לכם כמו מרבית העלות של כל הערב.

אטרקציה לכל ארוע

יש מבחר גדול של הפתעות שאפשר להוסיף שבהחלט יוסיפו הרבה שמחה לארוע שלכם. בכל מקרה אובכל ברירה שתבחרו חיוני שתזכרו מי מרבית המוזמנים שלכם שיגיעו לארוע ובהתאם למהאפיינים שלהם לבחור את האטרקציות. נגיד אם מודבר ביום הולדת 10 לבן- ניתן לשלב רעיונות שהולמים לנערים ונערות, כמו עמדת פליסטיישן, ו/אוקליעת צמות, או אם בתכנון יום הולדת 60 לאבא יש אפשרות לשכור ערכת פוקר או עמדת חולצות מודפסות.

כמובן יש עוד מספר עצום של חידושים. בתחום האירועים בתקופה האחרונה יש כל מה שרוצים! לא נורא אם אתםלא עורכים אירועים באולם ארועים נחשב ורק בבית, בכל מקרה תוכלו לשכור את האטרקציות המגניבות ולהשתמש בהם בדשא בגינה או בכל מקום אחר.

אם קיימות עוד תהיות אחרות על הפקת ארוע או אולי עלהשכרת ציוד למסיבות כדאי לכם לחפש באתר שלנו ולקבל מידע נוסף.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI