דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים ניתוח אף מעניין אתכם?
ניתוח אף מעניין אתכם?
איילת שחר 02/04/12 |  צפיות: 2312

מסתכלים במראה ומתאכזבים? לכל אחד ואחת מאיתנו יש מין תחושה כזאת שכל האנשים שאנחנו מכירים נראים ממש ממש טוב, יש אמת בדברים? לא, מדוע? כי שכולם חשים כך כנראה שזאת רק תחושה. עודף שומן, שיניים חומות, חזה קטן, ופגמים נוספים אחרים אשר מהם סובלים צעירים וצעירות אבל בשנות ה 2000 כל אחד יכול לעשות ניתוח ולתקן כל בעיה ואפילו בזמן קצר!.

לפעמים יש לנו הרגשה שהטבע נתן לנו מעט מדי אבל ברוב הפעמים הגיל והגנים עוקפים אותנו בסיבוב. בשני המצבים נכנסת לסיפור הרפואה הפלסטית המציעה לנו המון אפשרויות לתיקון כל פינה בגוף במחירים שפויים כמעט לכל אחד, נשמע לכם מעניין?.

מה יש לבדוק כאשר רוצים לעבור תיקון ניתוח אף? מתאים לכם לדעת יותר על מרפאות מומלצות? נתחיל? לפניכם כמה טיפים שימושיים שבעזרתם תוכלו להתחיל במסע.

אם עולות לכם מחשבות על ניתוח בחזה או ניתוח באף אתם צריכים למצוא מרפאה טובה, כיצד? קשה להתחרות עם המלצה טובה, אפשר לשאול חברות וחברים האם אחד מהם עבר ניתוח דומה? עוד אפשרות היא לחפש ביקורות באתרי אינטרנט בתחום. המחירים הוא לא הדבר הקובע, מדובר כאן בעיקר על הבריאות לכן בכל החלטה עליכם לדעת שעשיתם את הבחירה הנכונה.

רובם הגדול של המכונים מאפשרים לקבל הדמיה ויזואלית ממוחשבת, כדאי לבקש מהמומחה להראות לכם איך תראו לאחר שיסתיים הניתוח ואחרי כמה חודשים, ובדרך זאת את תוכלי לדעת כי בחרת את המידות והצורה הרצויות.

אסור לנסות לשפוט את תוצאת הטיפול כבר אחרי שאתם מסירים את התחבושות, אתם צריכים להמתין מעט בסבלנות תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תרד והאף יתעצב ויקבל את המראה המובטח.

דרשו לבחון תמונות של טיפולים של הרופא המטפל אליו הגעתם, באופן כזה תוכלו לקבל התרשמות מניסיונו וגם להתרשם מ טיפולים ועבודות שביצע.

מתלבטים ללכת ולעבור ניתוח אף? בררו פרטים, שאלו הרבה שאלות, למשל על זמני ההחלמה והסיכונים, תבדקו את העלויות, למדו כמה שאפשר על הטיפול ותוכלו להיכנס אל חדר הטיפולים בטוחים ורגועים, בריאות טובה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI