דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות ציוד למסיבות גדולות
ציוד למסיבות גדולות
menu velet 04/04/12 |  צפיות: 2924

להרגיש כמו סינדרלה: במידה ואתם מתכוננים לארוע משמעותי ונמאס לכם מארועים ומסיבות בנאליים, הינכם מוזמנים לעיין בחיבור שהבאנו לכם. אנו נציג לכם מתכון נהדר לאירוע לא מהעולם הזה שיישאר עםכל האורחים וחשוב יותר שייאשר איתכם.

איך לתכנן אירוע יוקרתי?

בשלב ההתחלתי, כפי שמרביתכם מודעים, חשוב לבחור גן אירועים במסגרת הכסף שהקצבתם לעצמכם. כשהשלב הזה תם ונשלם מתחיל השלב המעניין והנחמד של להחליט איך לעשות את הארוע שלכם לאירוע החלומות. חישבו על ציוד למסיבות דבר חשוב בכל שמחה! מלבד זאת יש אין ספור חידושים מודרניים שאפשר להוסיף ולכלול באירוע שלכם בשביל להעשיר אותו.

המנות - בנוסף להחלטה לגבי תפריט "first class" שמתאים למכובדים, אנחנו ממליצים להוסיף אלמנטים מגניבים אחרים כמו - דוכן המבורגראו ברד בטעמים. דבר נוסף חשובבסקטור התפריט הוא השירות באירוע, חשוב לזכור שמזון טוב ללא שירות טוב לא ייצור התלהבות אצל האורחים והמשפחה ולא יצליח ליצור את הרגשת ואפקט ה"OMG!" הנחוצים.

גזרת המוסיקה - גם בנושא הזה קיימים המון מרכיבים נהדרים שאפשר לשלב ולצרף לערב המיוחד שלכם ע"מ לגרום לו להיות למופלא - די גיי' מקצוען, צמד נגנים או שיר של הילד, הכל קורקטי שמדובר באירועים. מה שלא יהיה, לא לשכוח את עניין הכסף, כי זה מאוד קל לבחור להקה יקרה שבקלות תעלה לכם כמחצית העלות של כל הארוע.

אטרקציות לארועים

יש מבחר גדול של אטרקציות חדשניות שאפשר לשלב שבלי צל של ספק יוסיפו רגעים קטנים של שמחה לערב שלכם. בכל מצב אובכל מצב שתבחרו מהותי שיהיה בזיכרונכם מי קהל היעד והאנשיםשיהיו בארוע ולפי המאפיינים שלהם לבחור את האפשרויות. נגיד אם מודבר ביום הולדת 10 לבן- יש אפשרות לשלב חידושים שמתאימים והולמים לילדים בכל גיל, לדוגמת עמדת אקס בוקס, או קליעת צמות, ואם מדברים עליום הולדת 55 לאמא יש באפשרותכם לשכור ערכת פוקר ניידת או חולצות מודפסות.

כמובן יש עוד הרבה מאוד אפשרויות רבות. בענף האירועים בעידן של היום אין גבול לדמיון ! אם אתם לא עושים חגיגות בגן ורק בפארק, בכל המקרים תוכלו לשכור את מרבית האטרקציות ולהנות מהם בדשא בחצר שלכם או בסלון הבית.

אם עוד צצות לכם התלבטויות נוספות על הפקות ארוע או עלגימיקים לרחבת הריקודים מאוד מומלץ לחפש מידע באתר שלנו ולקבל חומר נוסף.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI