דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים דגשים בבניית חנות וירטואלית
דגשים בבניית חנות וירטואלית
מאיה ויז'ן 04/04/12 |  צפיות: 2746

דגשים בבניית חנות וירטואלית

חנות וירטואלית היא חנות באינטרנט. עסקים רבים גילו את יתרונות המכירה דרך האינטרנט, בד בבד עם הסתגלותם של הצרכנים לבצע רכישות באמצעות כלי זה. תחום החנויות הוירטואליות נמצא בהתפתחות מתמדת, אולם לא כל בעלי החנויות הוירטואליות מצליחים למכור באמצעות כלי זה. הסיבות לכך הן בניית חנות וירטואלית בצורה לא מספקת.

מתחילים מהיסוד

בניית אתר לעסקים, המכיל בתוכו חנות וירטואלית, היא שונה ומורכבת יותר מאתר תדמיתי או אתר המספק תכנים בלבד. בנייה כזו מצריכה תכנון מוקדם ויסודי, בדיוק כפי שהייתם עושים, או שכבר עשיתם, כשהקמתם את החנות הפיזית שלכם.

בניית חנות וירטואלית מתחילה באפיון סוג החנות, ולמי היא פונה. עם נתונים אלו ניתן להתחיל ולתכנן את מבנה החנות. האם תהיה זו חנות עם מוצרים בלבד, מחיריהם ועגלת קניות, או שמא אתם מעוניינים גם בפורום פעיל, מדור שאלות ותשובות, והזנת תכנים חדשים עם מידע מעניין לגולש. רק לאחר האפיון והגדרת המטרות וקהל היעד, ניתן להתחיל ולתכנן את מבנה האתר. המורכבות הכרוכה בבניית חנות וירטואלית היא בשל הצורך באבטחה מירבית של האתר, שיבטיח לצרכנים כי פרטי כרטיס האשראי שלהם אינן ניתנים לפריצה.

חשוב להדגיש נושא זה, מאחר ובעלי עסקים רבים, אשר ניסו את מזלם על ידי בניית אתר לעסקים באופן עצמאי, מצאו כי אין ביכולתם והידע שלהם להקים אתר עם רמת אבטחה מירבית. אבטחה זו ניתנת רק על ידי בעלי מקצוע מומחים, המתמחים בבניית אתר לעסקים וחנויות וירטואליות בהתאמה אישית, ולא על ידי אתרים מוכנים, עם פונקציות מובנות. חשוב לזכור, כי הצרכן הפוטנציאלי מאבד מסבלנותו מהר מאד, ואם לא יחוש כי מדובר באתר אמין ואיכותי, לא יפקיד את פרטי כרטיס האשראי שלו בכל אתר מזדמן.

בונים קירות

הדגש חשוב נוסף בבניית אתר לעסקים, הוא העיצוב שלו. לעיצוב משמעות עצומה מאחר והוא למעשה חלון הראווה של החנות הוירטואלית. הוא צריך להיות נעים לעין, עם סלוגן קליט ותכנים זורמים ומעניינים, שיגרמו לגולש לקרוא אותם עד סופם, ולא לנטוש את האתר באמצע הקריאה מרוב שעמום, או מידע שאינו רלוונטי לצרכיהם.

העיצוב כולל גם את נושא התמונות שלבטח תרצו להעלות, כדי להציג את המוצרים. על התמונות להיות באיכות מצויינת, אולם גם לא כבדות מדי, שיעלו במהירות ובקלות, ולא יתקעו את המחשב. גם כאן נדרשת הבנה של מעצב ומפתח אתרים מקצועי, שידע להגדיר את התכונות של התמונות או הקליפ באופן שיענה על כל הצרכים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאיה ויז'ן

מאיה ויז'ן בניית אתרי תדמית וקידום אתרים באינטרנט במחירים שפויים, אנחנו מאמינים שהחזון שלנו בונה את המציאות שלך.



 


מאמרים נוספים מאת מאיה ויז'ן
 
מייד אין צ'יינה - עיצוב הבית בעידן החדש
הטרנד החדש בעולם העיצוב פונה לכיוון מזרח והרבה אנשים נוסעים לסין כדי לייבא משם מוצרים. החסכון בעלות , המבחר הרב, והשירות המקוצעי גורם להרבה אנשים לארוז מזוודות ולטוס לסין למטרת יבוא מוצרים לביתם.

ליווי אדריכאלי לסין
כדי להתמצא בסין, יש צורך בליווי אישי ומקצועי על ידי אנשים שמכירים היטב את השוק המקומי ומכירים את הסוחרים הנכונים. בעקבות המחר הרב של החניות, יש צורך במלווה מקצועי המתמצא בשוק המקומי.

כל מה שצריך לבית: מבחר ענק של מוצרים ליבוא מסין
ישנם אלפי מוצרים שניתן לייבא מסין במחירים מאוד זולים. לסין מבחר רב של מוצרים שניתן לייבא, . סין מספקת ללקוח הישראלי מבחר ענק של מוצרים והאפשריות הינם אין סופיות.

יבוא תכולת הבית מסין - מה זה בדיוק?
רבים תוהים מה זה בדיוק תכולת בית מסין? אך זה בדיוק עובד? והאם זה משתלם? הינה פירוט קצר על מה זה בדיוק יבוא תכולת בית מסין.

יבוא תכולת בית מסין - האם זה משתלם?
השאלה העיקרית שהרבה אנשים שואלים את עצמם לגבי יבוא של מוצרים מסין, הינו האם זה ישתלם להם לעשות את המהלך הזה. הנה כמה תשובות לגבי הסוגיה הזאת.

יבוא מסין - איך עושים את זה?
ישנם הרבה שאלות לגבי אך עושים יבוא מסין, הנה כמה טיפים שיקלו עליכם בדרך ליבא תכולת בית מסין.

יבוא אישי של תכולת בית
יבוא מסין הפך בשנים האחרונות לדבר מאוד פופלארי והרבה אנשים פונים לסין לצורך יבוא ריהוט ותוכל בית.

הלבשת הבית - יבוא תכולת בית מסין
בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר האנשים שמייבים ריהוט מסין לצורך עיצוב ביתם. הטרנד החדש הזה הולך וגובר והרבה אנשים מוצאים פתרון לעיצוב פנים.

תמונות קנבס
מחפשים רעיונות למתנות למשרד או מתנות לבית? פנקו את המשפחה או החברים בתמונות קיר או ציורים על קנבס.

מסגור תמונות על בד קנבס
הקנבס מבית נור הוקם במטרה לשרת לקוחות פרטיים ולאפשר הדפסה על קנבס של כל תמונות המשפחה או תמונות אישיות אשר צולמו וראויים להגדלה.עיצוב והדפסה תמונות מרהיבות ואיכותיות על קנבס
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI