דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מרכז כנסים מפואר
מרכז כנסים מפואר
menu velet 08/04/12 |  צפיות: 2714

מתכננים מסיבת בריתה? ממונים על חגיגת בת מצווה ומתלבטים עם מה מתחילים?

ארגון אירועים הוא סיפור לא פשוט. כל אירוע חברתי כולל חלקים קטנים, כאשר כל פרט דורש מכם דגש מיוחד. בסוף הדרך אתם יוצאים מרוצים, אחרי שהרמתם אירוע אדיר!

חושבים לדעת יותר על מרכז כנסים? המאמר הזה ילמד אתכם כל מה שדרוש לקחת בחשבון על תחום הארועים.

מעוניינים ללמוד על ארגון ערב שיזכר לעולם? ישנם גורמים שונים שיש לזכור כשמתכננים ארוע: מספר האנשים, תקליטן, אוכל ואלכוהול, אווירה, בגדים מיוחדים, תיעוד וכולי. פרמטרים אלו נסקור כאן במאמר.

כנסים וימי עיון זה לא הכל

איפה עורכים את האירוע -
בכדי להחליט על מיקום מוצלח למפגש, אל תשכחו כמה פרטים קריטיים: מהו האירוע, מצב של גשם או שרב, איפה מתגוררים המוזמנים ומספר האנשים. איפה תרצו לערוך את הארוע? בגן ירוק או אולם שמחות, אולי ארוע בים? אולי הכי טוב חגיגה בבית? שקלו את כל האופציות לפני שאתם חותמים חוזה עם אולם או גן, האם המקום בוודאות מספק את כל הצרכים שחשבתם עליהן?

הסעדה - בלתי אפשרי לארגן מפגש משפחתי בלי לספק לאנשים שרותי הסעדה. ודאו שבמקום בו אתם מקיימים את הארוע דואג לכם למגוון מאכלים שערב לחיכם. במצבים מסויימים, תדרשו להזמין את שירותי ההסעדה לבדכם, להזמין חברת אוכל לארועים שאהבתם. אין צורך לציין שאם האורחים שלכם דתיים או שומרי כשרות, בקשו לוודא שהאוכל כשר.

משקה - שירות מברמנים תוכלו לשכור בחבילת השרותים של הגן או האולם או מחברה חיצונית. עלויות השרות מושפעות מרמת המשקאות, כמות הסוגים, צורת ההגשה וכל השירותים אחרים שתבחרו להוסיף.

בגדים - החליפה או השמלה נתונים למה שאתם אוהבים ללבוש. תלבושות חגיגיות הן לא עניין זול, שלפעמים אפשר לעקוף. חשוב לקחת בחשבון האירוע לא יקרה שוב וכנראה לא תהיה לכם אפשרות ללבוש את השמלה או החליפה אחרי שהארוע הסתיים. חשבו על האפשרות של השכרת בגד לאירוע. ניתן לתפור בגדים משלכם, להמנע מהוצאות מוגזמות על בגד יקר. נסו לבדוק אם נמצא אצלכם כבר בגד מתאים או אפילו להזמין מהאינטרנט.

עיצוב ארועים - בלב האווירה של הארוע; רוב אולמות האירועים מציעים מספר אפשרויות לעיצוב המקום. אל תוותרו על התחושה המרגשת שאתם רוצים להשרות.

להקה או די. ג'יי - מוסיקה זה עמוד השידרה של הארוע הופעה חיה או תקליטן, העיקר שיגרמו הנאה לאורחים. אם הטעם המוסיקלי שלכם אלטרנטיבי, זכרו שכמה מהאורחים לא ישמחו וצריך לבדר את כל המשפחה.

צלם - כל אירוע חשוב חייב להיות מתועד, ועדיף שעל ידי מקצועין. לרוב מצלמים גם את ההכנות הקודמת לארוע ותמונות מיוחדות נוספות. צלמו את הארוע גם במצלמות וידאו.

מתכוונים לתכנן את האירוע המדהים ביותר? רוצים לקרוא עוד על תכנון אירועים? חפשו אותנו לכל המידע החיוני, הטרנדים הכי חמים והרעיונות המקוריים לאירוע המשפחתי שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI