דף הבית בית משפחה וזוגיות נישואין מקומות לאירועים מהממים
מקומות לאירועים מהממים
menu velet 08/04/12 |  צפיות: 3973

מתחתנים בקרוב? מה כדאי לדעת מראש? מומלץ לקרוא ולהבין את הדברים שצריך לדעת על אירועים בארץ... אז בואו להכיר טוב יותר את התחום הגדול של הארועים: גני ארועים, עיצוב ארועים ובגדי אירועים!

נו, כבר יש לכם מקום לחתונה?

הדבר הראשון שצריך להדאיג אתכם, הוא גן האירועים בו תתקיים החתונה. אפשרי שזה יהיה אולם אירועים, וייתכן וזה יהיה איפשהו בחוץ. רק לאחר קביעת המקום בו תחגגו את הארוע, ניתן יהיה לקבוע את תאריך, סוג הארוע ואפילו לבחור את כל אותם הפרטים החשובים שיעשו את האירוע הגדול לחוויה לכל החיים. לא הגיע הזמן להתחיל לארגן?

על פי איזה קריטריונים בוחרים גן אירועים? מחפשים בדחיפות מקומות לאירועים?

אינספור זוגות שמתחתנים יכולים להתלבט תקופה ארוכה לפני שנסגרים על עצמם, ויש לכך הצדקה. גני אירועים רבים הינם שונים בכל מיני דברים; תכולת האורחים המקסימאלית, אופן העיצוב, סגנון ההגשה וכמובן המיקום הגיאוגרפי בארץ. חובה לדעת מבעוד מועד איזו חתונה הייתם רוצים לחגוג, זה יקל עליכם בחיפוש של גן האירועים הרומנטי ביותר…

כאשר אתם באים לאולמות חתונה בכדי לבדוק את המקום, שימו לב לפרטים אלה: האולם עושה רושם של הגייני ונקי? הגודל בכלל מספיק לכל האורחים? כמה בדיוק מגישים יעבדו באירוע? איש לא צריך מזון ממוחזר או, למשל, שירות רע... על מנת למנוע תקלות בזמן ליל החתונה, ודאו מראש שאתם לא שוכחים את השאלות החשובות!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

את היום הגדול תחגגו רק פעם אחת בחיים (נקווה...), לפיכך אין מקום לטעות. באיזה אופן צולחים את זה בלי בעיה? הכי חשוב זה לא להסכים להתפשר על שום דבר! במילים אחרות, אם תמיד דמיינתם מיקום חתונה רומנטי, אז אין סיבה לא לקבל זאת…

מה עושים לאחר מכן?

בהנחה וכבר יש ברשותכם אולם חתונה - יש אפשרות לחשוב על כל הפרטים האחרים. למשל,ארגון החתונה... אם עדיין לא שמעתם שדבר כזה קיים, אז תדעו לכם שזו אמנות אמיתית. עם עזרה של מקצוענים אמיתיים המנוסים בעיצוב ואסתטיקה, אתם יכולים להביא לכך שהאירוע שתחגגו יהיה הכי מרשים וייחודי. עם שימוש בזרי פרחים, רק כדוגמא, אפשר בלי בעיה לשדרג במהירות את סביבת החתונה. המוזמנים שיגיעו לארוע יחושו מההתחלה שהם באיזשהו ארוע שעוד לא נראה כמותו ויחגגו כפי שכנראה עוד לא יצא להם מעולם בחייהם... לא רוצים שזה יהיה האירוע שלכם?

רק אחרי שגמרתם לארגן את העיצוב, ניתן לטפל בפרטים אחרים…

לרובנו יצא פעם להיות חלק מאירוע. הארועים האלה הם לרוב נראים דומים - מטעמים לא מזוהים, יין מתוק והפעלות מאוסות. בכדי לערוך ארוע באמת שונה, צריך במעט תכנון וחדשנות. כך בטוח ידברו על הארוע שהרמתם גם עוד שנים מעכשיו... מחפשים בנרות הכל לארוע?

איזה אוכל כדאי להגיש?

בשביל האורחים שלכם הדבר החשוב היחיד זה המזון שתגישו. ההחלטה על הקייטרינג בהחלט תשפיע על שביעות הרצון מהחתונה שלכם, בגלל הסיבה הזאת אין לזלזל או להתפשר בבחירה הזו. מומלץ להשתדל לבחור קיטרינג איכותי וצלחות בגודל סביר. אף אדם לא מעוניין לאכול מזון רקוב או דווקא כזה שמגיע בצלחות מיניאטוריות. מן הראוי להוציא כמה גרושים נוספים בשביל שהאוכל שיוגש הוא עשוי טוב וכמובן איכותי!

מה לגבי אולם אירועים באשדוד? שירותי מוזיקה כבר השגתם?

לאחר שהלעטתם את המוזמנים, כדאי להעניק להם בידור, וקיימות המון דרכים בשביל זה. איך מתחילים? אי אפשר באמת להעלות נושא כמו הילולה רצינית מבלי לציין מוסיקה. לא רוצים להזמין תקליטן מקצועי? עם אחד כזה אפשר לשמח ולהרקיד את כל האורחים במשך כל הארוע... לכם נותר רק לבחור סגנון מוזיקה שאתם מעדיפים, ואת הדברים האחרים התקליטן יבצע בשבילכם.

עם כל האינפורמציה שכאן, תכנון והרמת חתונה מקוריתאף פעם לא היה פשוט יותר… לטיפים ועוד מידע חשוב - בקרו אותנו בשנית לכל המידע, לארוע המשפחתי שלכם.יאללה לעבודה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI