דף הבית תיירות ונופש בתי מלון השוואות מלונות: הילטון מלכת שבא מול מלון הנסיכה מול אורכידאה אילת
השוואות מלונות: הילטון מלכת שבא מול מלון הנסיכה מול אורכידאה אילת
אבי 10/04/12 |  צפיות: 2722

אילת התוססת והערה, עיר הנופש התמידית המציעה מגוון בילויים והנאות, פעילויות ואטרקציות, טומנת בחובה מספר פנינים המובטחות לאוהבי תענוגות החיים. שילוב של מזג אוויר מרענן והיצע אינסופי של הנאות עם חופשה חלומית במלונות היוקרה היוקרתיים ביותר של ישראל, מקנה לנופשים חוויה מלכותית ברמה אקסקלוסיבית, המציעה שירות מהוקצע ועינוגים מפנקים.

מלונות היוקרה המלכותיים ביותר הקיימים בעיר, מציעים לאורחיהם חוויות נופש השמורות למשפחות אצולה. בין אם ברמת השירות הגבוהה והמהוקצעת, בין אם בהקשבה ובמסירות ללקוח, ובין אם בפינוקים האינסופיים. ביניהם, נמצא את מלון הילטון מלכת שבא שכשמו כן הוא, מלון מלכים אמיתי, המציע חופשה אקסקלוסיבית וחלומית לאורחיו, על השירות המדוקדק הניתן, על מגוון ההנאות המוצעות בו, ועד לעיצוב הארכיטקטוני מרהיב העין.

ביניהם נמצא גם את מלון הנסיכה המפואר, הממוקם בחופה הדרומי של העיר התוססת ומספק לנופשיו הנאה מנוף פרא מדברי מחד וקרבה לעיר מאידך. המלון מציע סוויטות פאר מלכותיות ומפנקות וארוחות גורמה השמורות למלכים. גם מלון אורכידאה אילת הינו אחד ממלונות היוקרה הידוע ברמה הגבוהה וממוקם ממש בסמוך לריף האלמוגים, מציע חוויית נופש שונה מהמוכר.

הילטון מלכת שבא – להתאהב ביוקרה

מלון הילטון מלכת שבא, המעוצב בהשראת מלון המלכה התנ"כי, הינו אחד ממלונות היוקרה הגבוהים ביותר ברמת השירות הניתן בהם ובתענוגות השונים שהוא מציע לנופשיו. באי המלון יגלו עיצוב מפואר ויוקרתי בקו אדריכלי מרהיב עין ועוצר נשימה.

במלון הילטון מלכת שבא ייהנו הנופשים את מועדון הבריאות היוקרתי, בו ייהנו ממגוון טיפולי יופי וספא על ידי צוות מקצועי. בסמוך למלון, נמצא מלון 'נביעות', בו יקבלו הנופשים מגבות ומיטות שיזוף להנאתם, ובחדרי האירוח המפוארים יוכלו לנוח בסלון המרווח המאובזר במערכת קולנוע ביתית, שני חדרי אמבטיה מפנקים וג'קוזי פרטי במרפסת החדר המפואר.

וכמו כל חופשה איכותית, מספקות מסעדות המלון הילטון מלכת שבא הנאה קולינארית מגוונת מארבעה מטבחים שונים ביניהם מסעדת בשרים מובחרים, מסעדה יפנית מקורית, ארוחות בוקר וערב במסעדת מקדה וליהנות מארוחות על מרפסת המלון. מהמלון ישקיפו הנופשים על נופו של הים האדום, הלגונה והמדבר.

מלון הנסיכה – חופשה בנוף פראי

בחופה הדרומי של אילת, בין למדבר, הרי אדום, ושמורת האלמוגים, שוכן מלון הפאר היוקרתי מלון הנסיכה המציע לאורחיו נוף פרא ייחודי, תוך הנאה אינסופית מפינוקים מגוונים. במלון הייחודי ימצאו נופשיו 419 חדרים מהודרים, מתוכם 64 סוויטות נופש מלכותיות ורחבות ידיים. הנופשים ימצאו במלון, תחת עצי דקלים, את בריכת השחייה הגדולה באילת כולה, יחד עם מגלשת מים מדליקה, ג'קוזי מפנק, וסאונה חלומית, כמו גם רצועת חוף פרטית מיוחדת לאורחים.

טיפולי הספא המגוונים שבמלון משרים תחושת רוגע והנאה, וניתנים על ידי מיטב המטפלים בארץ. מגרשי טניס ושולחן סנוקר, חדר כושר מתקדם ומגוון פעילויות לילדים הינם חלק קטן מההנאות שיפנקו את הנופשים.

אורכידאה אילת – אקזוטיקה ממכרת

כשמצדם האחד נישאים הרי המדבר האדומים ומצדם השני נפרש תכול הים, על חוף אלמוג היפהפה, נהנים באי מלון אורכידאה אילת מנופש אקזוטי שופע פיתויים, החל מחדרי סיאם המעוצבים בסגנון המזרח הרחוק, דרך הווילות הייחודיות המציעות אירוח יוקרתי וכלה בוילה רויאל – פסגת השאיפות של כל סוויטת פאר. מלון אורכידאה אילת ממוקם על צלע ההר ומעניק חווית כפר נופש אקזוטי לצד שלווה פסטורלית אינסופית.

הספא במלון אורכידאה מעניק מגוון רחב של טיפולים מפנקים, כמו גם סאונה יבשה וחדרי עיסוי, ג'קוזי וחדר כושר מאובזר. המלון הינו שילוב מטריף של עולמות אקזוטיים לצד אווירת נופש רוגעת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI