דף הבית ביטוח ביטוח רכב מי צריך ביטוח חובה?
מי צריך ביטוח חובה?
גלית רובני 20/04/12 |  צפיות: 2450

אצל כל הישראלים יש יותר מדי הוצאות בכל שנה, החיים בארץ הקודש יקרים יותר משאר המדינות במערב אבל ישנם דברים שאנחנו חייבים- ביטוח דירה רכב ועוד. רוצים לישון בשקט? חפשו ביטוח רכב רק אצל סוכן מקצועי.

בכל שנה אנחנו קוראים על עוד עליית מחירים אבל יש גם פתרונות, הביטוח עמוד להסתיים? מה צריך לדעת על מחשבון ביטוח חובה? במאמר הבא תוכלו למצוא מספר עצות על ביטוח דירה או רכב, איך משווים עלויות וכיצד למצוא ביטוח חובה בלי כאבי ראש?.

מועד פקיעת הביטוח קרב? אין טעם לחכות לרגע האחרון כדאי מאוד להתחיל לבדוק מחירים לפחות שבועיים לפני שהביטוח נגמר. ככל שתתחילו מוקדם יותר תוכלו לבדוק כמה הצעות מחיר ולכך להשוות ולחסוך.

היכן הכי כדאי לעשות את הביטוח? קחו כמה הצעות ישירות מחברות ביטוח וגם מסוכן ביטוח פרטי. לפעמים ישנם פערים משמעותיים מה שמאפשר לכם הנחה רצינית במחיר וכמובן שיש גם אבל, בדקו גם את פרטי הפוליסה ולא רק את העלות.

ואיך עוד אפשר לחסוך? יש כמה דברים שיכולים לחסוך לכם המון המון כסף למשל: האם אתם נוסעים בשבת? האם יש אזעקה או קודן? אתם חייבים בפוליסה ביטוח לגרירה? כל הפרטים הקטנים עולים כסף ולכן כדאי לחשוב מה אתם באמת צריכים ומה לא.

כדאי שכל פוליסות הביטוח שלכם לא יהיו בכמה חברות, למשל: ביטוח תכלות דירה ביטוח ביטוח חובה לרכב ביטוח בריאות וביטוחים שונים ונוספים. זה פשוט ונוח יותר שהכל נמצא במקום אחד אגב, זול יותר.

כדאי לבדוק עם חברים או בני משפחה, אולי לאחד מהם יש רכב כמו שלכם? אולי יש להם טיפ על סוכן מקצועי? אולי כן ואולי לא זה שווה את הניסיון. אנחנו בארץ קטנה ותמיד יש מישהו שמכיר מישהו שיכול לסדר מחיר.

המון אנשים מתלבטים איזה ביטוח מומלץ לעשות, מקיף או חובה? גרר ושמשות או לא? בעיקרון לבחור בפוליסה מקיפה, בביטוח של המכונית וגם בביטוח לבית או בריאות או כל סוג אחר של ביטוח.

ועצה אחרונה: כדאי מאוד לקבל מספר הצעות מחיר, לקרוא את האותיות הקטנות לחפש רק סוכן מורשה ולנהוג בזהירות! מי שמשווה חוסך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלית רובני


 


מאמרים נוספים מאת גלית רובני
 
תיקון שיניים עקומות
פתרונות לכל צרה. אבל לפני בחירת המרפאה שתטפל בנו חובה להקפיד לבדוק מספר דברים שיכולים לסייע להצלחתו של הטיפול

לעבור הזרקות לפנים
אם אתם מעוניינים לעשות טיפול בעזרת בוטוקס למצח או לשפתיים, מומלץ לעבור

עיצוב מזנון גבס
11/11/12 | שיפוצים
להיראות כמו ארמון מפואר ויפהפה, איך זה אפשרי? עם צבע, היום נגישותם של שלל גוונים שקיימים בתחום וטכניקות הצביעה

מחפשים מתקיני דודי שמש?
אם ביצעתם קנייה של דוד או שהחליפו לכם חלק, בקשו שיתנו לכם תעודת אחריות על העבודה

צריכים מומחה ליישור שיניים?
קטסטרופלי? אין אחד שאוהב כאבים והרי זה ידוע כי אין כמעט אחד שלא פוחד מטיפולי שיניים. אבל היום בכדי לחסוך כאבים חוזרים ונשנים, כדאי לעבור ביום אחד את כל הטיפולים

מחירי ביטוח חובה משווים וחוסכים
אופציה נוספת למצוא מחירי ביטוח חובה . ישירות בחברה ידועה ומוכרת. הפלוס: המחיר יותר זול אך החיסרון: השירות פחות יעיל וגם ברגע האמת אם תקלעו לבעיה, הטיפול

חינוך כלבים לעשיית צרכים
08/11/12 | חיות מחמד
משפחה אולי יש להם המלצה על מומחה לאילוף אם התשובה חיובית, בדקו גם ברשת בירור קצר משתלם בסוף. ממש בדומה בתחומים אחרים גם כאן כדאי להשוות

התקנת מקלחון עגול
08/11/12 | שיפוצים
מחומרים אחרים, יש בזכוכית איכויות שונות בסוג החומר. לפני שתבצעו הזמנה או קונים

לימודי הנדסת אלקטרוניקה
להיות טוב יותר גם ברמה המקצועית והאישית וכיום זה פתוח ונגיש לכל מי ששואף להתקדם בחיים, ולכן שאתם מעוניינים ללמוד חשוב להשיג את בתי הספר הטובים שיש

מעניין אתכם לימודי הנדסאי מכונות?
למשל? במאמר הבא כל המידע, הטיפים וההמלצות אשר יעזרו לכם להתחיל ללמוד ולהצליח
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI