דף הבית בידור ופנאי קולנוע צפייה ישירה בסרטים , צפייה ישירה בסדרות , צפייה ישירה במדריכים ! .
צפייה ישירה בסרטים , צפייה ישירה בסדרות , צפייה ישירה במדריכים ! .
miksdad 21/04/12 |  צפיות: 10059
שלום , ברצוני להציג בפניכם אתר של צפייה ישירה בסרטים סדרות שיטות מדריכים באתר אחד שניקרא סקייטיובSKAYTUBE . עדכונים שטופים !!. האתר מופעל באמצעות מערכת WORDPRESS מערכת למגוון אתרים בחינם. צפייה ישירה היא דרך מצוינת ליראות תכנים מסוגים שונים באינטרנט בבטיחות רבה וגדולה עם לא עצומה כנגד הורדות שהם נגועות  ב: וירוסים וגורמים זרים שמסוכנים למחשב. עוד כמה המלצות למה דווקא צפייה ישירה ולא הורדה ? , אז ככה צפייה ישירה חוסכת לכם זמן גדול בצפייה בתוכן שחיפשתם מאשר הורדה שאתם קודם כל צריכים להוריד :( . וכמו כן תוכלו לצפות בצפייה ישירה מכל מקום ! עם זה בבית אצלכם בסלון או עם בעבודה אז במחשב נייד ואצל חברים בחדר במחשב וגם עם אתם באוטובוס או מונית תוכלו לצפות מ הIPHONE / אייפון שלכם או אולי בסמארטפון !! במגוון רחב של אפליקציות בתחום הנדרש. ללא כל ידע תוכלו לצפות בצפייה ישירה! , במיספר רב של פעמים וחזרות !. השימוש בצפייה ישירה החל לא מיזמן (שיא טכנולוגיה חדשה בצפיות), כיום אי אפשר לספור את כמות התכנים לצפייה ישירה זאת אומרת שיש כמות בלתי מוגבלת של  צפייה ישירה באינטרנט , ואפשר ואפשרי ליראות תכנים מלפני 15 שנה !. סוגים שונים של שרתים שמספקים לנו את הצפייה ישירה ללא הגבלה 72דקות ויש שעולים כסף (פרימיום). לסיכום כל אחד יכול לעלות ולשתף תכנים בצפייה ישירה וכל אחד יכול לחפש תכנים ולצפות בהם בצפייה ישירה. לכניסה לאתר: /http://skaytube.com . האתר הוא מאוד חוקי אפשר לקרוא ב "זכויות יוצרים" בעמודים של האתר ולדעת למה הוא חוקי לכל רשויות החוק והאנשים שרוצים לדעת לדוגמא SOPA או זי"רה שהם רשויות לאכיפת ולשמור על החוק "זכויות יוצרים" בכל רחבי האינטרנט בעולם. יש שלל רחב של ערוצים שאפשר למצוא באתרים רבים ברשת/ אינטרנט (באתר SkayTube לא נמצא כלל צפייה בתכנים הללו). לדוגמא: ערוץ 10 , ערוץ 2 , ערוץ 22 , ערוץ המוזיקה 24 , ESPN , ספורט 5 ,  ספורט 5 +  ,  ספורט 5 HD , ועוד כמה ספורטים XD , ערוץ המדע , ערוץ MTV ועוד מלא ערוצים שיש במאגר באינטרנט בעולם. עוד יתרון שהוא גם בשם שאני רוצה להוסיף הוא שהמילה צפייה ישירה זה אומר "צפייה מיידית מבלי לחכות" לדוגמא הורדה שצריך לחכות עד שזה יוריד, למרות שהמון שרתים מגבילים לצופה בצפייה בתוכן שהוא רואה ומדי פעם אנשים קונים את הפרימיום בישביל להמשיך לצפות וליראות תתוכן וכך בעצם מרוויח סכומים גדולים השרת של הצפייה ישירה שמטרתו להזרים כסף לבעל האתר ובשביל תחזוקת ושיווק ופירסום האתר.יש כמה סוגי סרטים בתחום אחד האוהבים אליי הוא קומדיה.

סרטי קומדיה הם סרטים פופולאריים שצופים בהם לרוב בצפייה ישירה במיוחד והסרטים הכי טובים הם קומדיה. הם מאפשרים לקהל להתנתק מכל הצרות שלהם, ולהנות מהסרטים הכי מצחיקים ודקות של כייף וצחוקים, מטרתם של סרטי הקומדיה היא לשעשע ולהצחיק את הקהל בנוסף גם לנקות את הראש ממחשבות, סרטי הקומדיה הם אחת מסוגי הסרטים המרכזיים ביותר בקולנוע בישראל ובעולם.

סיפור העלילה הוא לרוב פשוט וקל,לרוב סרטי קומדיה משלבים אירועים קיצוניים ומוזרים בתוך חיים ראליסטים ואמתיים, וקיצוניות והמצב שנוצר הוא זה שיוצר את המצבים הקומיים והכי מצחיקים של הסרט. עם זאת, סרטי קומדיה לרוב אינם מנסים להיות ראליסטים וזה כל מה שמצחיק אותנו

סרטים קומיים לצפייה ישירה מתחלקים לכל מיני סוגים קומדיה גופנית, שבה מה שמצחיק זה שהשחקן מראה מגוון רחב של תנועות מוזרות שמצחיקות אותנו כל פעם מחדש , למשל, רוב סרטי ג'ים קארי כמו המסיכה 2, אייס ונטורה וטיפשים בלי הפסקה, מתבססים על מגוון רחב של תנועות מצחיקות.

רוב סרטי קומדיה מספרים על השחקן אחד שהוא מרכז העלילה ורוב הפעמים הוא גם הכוכב, וסביבו מתרחשים מצבים הזויים וקומיים למדי. לרוב הכוכב המרכזי בסרטים קומיים הינו אמן מצחיק או סטנד-אפיסט  שעוזר גם בכתיבת התסריט. כוכבים כאלו לדוגמא – וודי אלן, סטיב מרטין, אדי מרפי, אדם סנדלר ובן סטילר שחקנים גדולים בעבודתם שמצליחים בארצות הברית.

כמו כן סרטי קומדיה רבים מתבססים על דרכים מצחיקים ביחסים המיניים. הסרטים האלה נקראים סרטי קומדיה רומנטית. סרטים  גדולים בתחום זה מצליחים לרגש את הקהל.

סדרת סרטים הגדולה ששברת קופות בארץ ובעולם בשנים האחרונות נקראת סדרת אמריקן פאי, שיצאו לה עד היום תשעה סרטים אשר מתמקדים בחיי תיכוניסטים או סטודנטים אמריקאים אשר מעוניינים להכיר את בני או בנות המין השני, להתאהב לעשות סקס, כאשר בתהליך מתרחשים להם מקרים מצחיקים רבים, שמצליח להצחיק מאוד את הקהל הצעיר בכל העולם.

שחקן וכוכב ענק שהצליח בגדול בתחום סרטי הקומדיה מהגדולים ביותר בשנים האחרונות הוא אדם סנדלר, אשר הוציא סרטים ענקיים בכיכובו , יש מגוון ענק של סרטים שלו.

כסיכום, סרטי קומדיה הם פופולאריים במיוחד ונערצים בכל הגילאים , ואין זה פלא שהם התרופה שלנו לשכוח מהצרות, רק צריך ללכת לקולנוע עם החברים האוהבים שלכם לקנות קולה ופופקרן ולא להפסיק במשך לפחות שעה וחצי לצחוק בצפייה ישירה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 miksdad


 


מאמרים נוספים מאת miksdad
 
צפייה ישירה בסרטים , צפייה ישירה בסדרות , צפייה ישירה במדריכים ! .
21/04/12 | קולנוע
המאמר מדבר על צפייה ישירה בסרטים , צפייה ישירה בסדרות , צפייה ישירה במדריכים ! .
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI